return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
פטיפונים Vs. קומפקטים (pg. 3)
View this Thread in Original format
taltul
צח לגבי התוכנה המפלצתית הזאת כבר הסברתי לך ומיקסר החיצוני הזה בד''א סאשה עצמו עזר בפיתוחו ועיצובו נועד על מנת לאפשר גישה הרבה יותר קלה לכל הכפתורים של מיקסר שבתוכנה עצמה...

פשוט שיהיה יותר נוח כי הרבה יותר קשה ומעצבן לעבוד כל הזמן עם עכבר...

קיצר התוכנה היא ליצירה די ג'ינג מאסטרינג הקלטה ומה לא בכלל...

כמו שאני קורא לה "מפלצתית" היא באמת תוכנה מאוד משובחת...
למקצוענים בלבד...

ועדיף שיהיה גם מחשב מאוד חזק...!
תוכנה אוכלת משאבי זכרון כמו מטורפת...

נ''ב: אפשר לקרוא לה מעין שילוב של טראקטור קיובייס ריזון סאונדפורג'י קול אדיט ועוד רבים וטובים וזה רק במילים המעטות...


:) נ''ב2: אבל עדיין אין על תקליטים
SPL
לגבי האיכות לא נראה לי שאף אחד יכול להרגיש בהבדל בין דיסק לתקליט וגם ככה במועדון הסאונד מסריח ככה שזה לא רלוונטי.
לדעתי תקליט יותר טוב לדיוק במיקס בגלל שהכל שם מכני לאומת קומפקט שהוא כולו דיגיטלי וכשאתה מגביר את הפיצ' אתה בעצם לא גורם לדיסק להסתובב מהר יותר - יש מעין סמפלר קטן שהוא כל הזמן מקליט לזכרון ואז אתה יכול לשחק עם המהירות לעשות PITCH BEND או כל דבר אחר.
Dj-Lico
quote:
Originally posted by Shahar
אחי כבר היום יש תוכנות שעושות ה-כ-ל בשבילך
וזה אומר מסדרות את הקיו לבד, מסדרות את הביפיאם ומתחילות את הטראק על הביט של הטראק השני וכל זה בלחיצה

אבל אם זה מה שיהיה אז איפה העבודה של הדיג'יי? איפה האומנות ? איפה הטכניקה? ללחוץ על כפתור כל אחד יוכל

אני מעדיף את הדיג'יי הקלאסי שעושה את כל העבודה לבד


אני לא התכוונתי לדברים האלה
חוצמזה לעשות ביט מאטץ זה לא סיפור בכלל כל די גיי מתחיל יודע לתפוס
אני מדבר על המעברים עצמם הסלייד בין שיר לשיר
הרי בסה"כ רוב המיקס הוא בהוספה והחסרה של אלמנטים
היום עושים את כל זה עם האי קיו
עם יהיה מחשב יהיה אפשר לשנות את הצליל בעוד הרבה פונקציות
לדוגמא פילטר שיוריד את ה
cutoff
לפי
lfo
מסוים
צריך להיות מעניין
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הרי ברור שהבחור חי ונושם מוזיקה אז לא ראיתי אותו לייב עם הציוד הנ"ל אבל....אני לא יופתע אם הסטים שלו הם חוויה אולטימטיבית שבה הוא משלב הרבה תוספות מעבר למשהכרנו או חשבנו עליו


הסטים האחרונים שלו פשוט בני זונות, בקושי אפשר לזהות את הקטעים שהוא מנגן כי הוא מוסיף מלא לופים משלו ומלא אפקטים...אשכרה גורם לסט להישמע כמו לייב אקט
זאת האומנות בעצם...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
הסטים האחרונים שלו פשוט בני זונות, בקושי אפשר לזהות את הקטעים שהוא מנגן כי הוא מוסיף מלא לופים משלו ומלא אפקטים...אשכרה גורם לסט להישמע כמו לייב אקט
זאת האומנות בעצם...


וואלה זה בדיוק מה שדברת עליו וטוב לשמוע שיש כאן מישהו ששמע סטים שלו עם הציוד הנ"ל ויכול לדווח לנו
הרי זה ברור שבחור כמוהו ישתמש בציוד חדיש כדי לגרום לסטים שלו להשמע טוב יותר מיוחד יותר ומהפנט יותר ולא כמו שנראה לי ששחר טען...כדי להקל על עבודת התאמת הקצב והמעברים
Shahar
quote:
Originally posted by Dj-Lico
אני לא התכוונתי לדברים האלה
חוצמזה לעשות ביט מאטץ זה לא סיפור בכלל כל די גיי מתחיל יודע לתפוס
אני מדבר על המעברים עצמם הסלייד בין שיר לשיר
הרי בסה"כ רוב המיקס הוא בהוספה והחסרה של אלמנטים
היום עושים את כל זה עם האי קיו
עם יהיה מחשב יהיה אפשר לשנות את הצליל בעוד הרבה פונקציות
לדוגמא פילטר שיוריד את ה
cutoff
לפי
lfo
מסוים
צריך להיות מעניין


זה לא כיף שמחשב עושה לך את זה
שוב העבודה של המיקסוס צריכה להיות 100% ע"י הדיג'יי ולא ע"י מחשב לדעתי
בגלל זה אני נגד כל הקלה
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Shahar
זה לא כיף שמחשב עושה לך את זה
שוב העבודה של המיקסוס צריכה להיות 100% ע"י הדיג'יי ולא ע"י מחשב לדעתי
בגלל זה אני נגד כל הקלה


איזה שטויות!

זה כמו שתגיד שהמיקסר עושה לדיג'אי את כל העבודה, מה זה שווה הדיג'אי סתם מסובב כמה כפתורים והמיקסר עושה הכל לבד.
חחחח

המחשב הוא רק כלי בידיו של הדיג'אי, בדיוק כמו המיקסר, רק שבימינו המיקסר ניהיה קצת פרימטיבי כמו שליקו אמר האפקט היחיד שהוא מאפשר זה משחק עם האקולייזר. מחשב לעומת זאת מאפשר מגוון רחב של אפקטים ואפשרויות כמו הוספת לופים ופעולות לייב שמעשירות גם את החווית התיקלוט של הדיג'י וגם את חווית הקלאברים מההנאה מסט מגוון ומלא בדברים מגניבים.
skelz
+1

=

אני מיואש מהדיון שלכם
הוא לא מוביל לשום מקום..

סאשה התקדם
סבבה..
כל אחד בוחר בדרך שלו
למה אתם טוחנים מים?
Shahar
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
איזה שטויות!

זה כמו שתגיד שהמיקסר עושה לדיג'אי את כל העבודה, מה זה שווה הדיג'אי סתם מסובב כמה כפתורים והמיקסר עושה הכל לבד.
חחחח

המחשב הוא רק כלי בידיו של הדיג'אי, בדיוק כמו המיקסר, רק שבימינו המיקסר ניהיה קצת פרימטיבי כמו שליקו אמר האפקט היחיד שהוא מאפשר זה משחק עם האקולייזר. מחשב לעומת זאת מאפשר מגוון רחב של אפקטים ואפשרויות כמו הוספת לופים ופעולות לייב שמעשירות גם את החווית התיקלוט של הדיג'י וגם את חווית הקלאברים מההנאה מסט מגוון ומלא בדברים מגניבים.


מה כלי בדיוק
אם יש לך תוכנה שעושה את המיקס אז מה אתה עושה פה בדיוק?
אמרתי כבר - תביא דיסק עם סט מוכן וזהו
אה וגם תביא כיסא מהבית שלא תעמוד סתם חבל על הגב

בשביל אפקטים סבבה...ויש מכשירי אפקטים שעולים פחות ממחשב
אבל לדעתי הסט הכי טוב זה סט נקי כמו של ארמין טייסטו פול ואן דייק וכו'...בלי משחקים...יוהן גם נותן סטים עם משחקים ווואלה זה נחמד אבל לא יותר מזה...זה לא שהוא עשה משהו מיוחד...כל בנאדם שיש לו תציוד יכול לעשות את זה

הסט הכי איכותי מצידי זה סט נקי ששומעים תמוזיקה בלי שום משחק מהצד
ועובדה שדיג'יים שמדורגים גבוה באמת לא מוסיפים שום צעצועים בסט
Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
מה כלי בדיוק
אם יש לך תוכנה שעושה את המיקס אז מה אתה עושה פה בדיוק?
אמרתי כבר - תביא דיסק עם סט מוכן וזהו
אה וגם תביא כיסא מהבית שלא תעמוד סתם חבל על הגב


אבל הם לא דיברו על תוכנה שעושה לך את המיקס!!

quote:

בשביל אפקטים סבבה...ויש מכשירי אפקטים שעולים פחות ממחשב
אבל לדעתי הסט הכי טוב זה סט נקי כמו של ארמין טייסטו פול ואן דייק וכו'...בלי משחקים...יוהן גם נותן סטים עם משחקים ווואלה זה נחמד אבל לא יותר מזה...זה לא שהוא עשה משהו מיוחד...כל בנאדם שיש לו תציוד יכול לעשות את זה


לא מדובר פה רק על אפקטים כאלה שאתה מוסיף באמצע המיקס אישה גונחת, או צופר!
אלא דרכים שונות לשחק עם הסאונד כמו ש
dj-lico
אמר.

חוץ מזה לדעתי הרבה יותר טבעי למקסס בין שירים כשאתה רואה מול העיניים שלך את כל ה
sound-print
(או איך שלא קוראים לזה)
של כל השיר. והרבה יותר נוח למשל להתחיל למקסס מאמצע של שיר.

quote:

הסט הכי איכותי מצידי זה סט נקי ששומעים תמוזיקה בלי שום משחק מהצד
ועובדה שדיג'יים שמדורגים גבוה באמת לא מוסיפים שום צעצועים בסט


sasha
לא מדורג מספיק גבוה?

ואיך שאני מזלזל ברשימה המעפנה הזאתי של
dj mag
:stongue:

המלך שלי זה
DJ DK
והוא בכלל לא מופיע שמה

Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
אבל הם לא דיברו על תוכנה שעושה לך את המיקס!!



לא מדובר פה רק על אפקטים כאלה שאתה מוסיף באמצע המיקס אישה גונחת, או צופר!
אלא דרכים שונות לשחק עם הסאונד כמו ש
dj-lico
אמר.

חוץ מזה לדעתי הרבה יותר טבעי למקסס בין שירים כשאתה רואה מול העיניים שלך את כל ה
sound-print
(או איך שלא קוראים לזה)
של כל השיר. והרבה יותר נוח למשל להתחיל למקסס מאמצע של שיר.



sasha
לא מדורג מספיק גבוה?

ואיך שאני מזלזל ברשימה המעפנה הזאתי של
dj mag
:stongue:

המלך שלי זה
DJ DK
והוא בכלל לא מופיע שמה


בציוד של סאשה בכלל אין ג'וג אז מה הוא בעצם עושה רק משחק בפיידרים ושם אפקטים?

וואייי תודה שאתה מלמד אותי מזה אפקטים...לא כי עד עכשיו חשבתי שאפקטים זה באמת אישה גונחת וקולות של מכוניות מרוץ וכו'...בהזדמנות תלמד אותי גם מה זה העיגול הזה בקומפקטים למה בינתיים נראה לי הוא סתם שם בשביל לעשות שרירים באצבע

ד"א גם בלי התוכנה אפשר למקסס טראנס מהאמצע...לא ראיתי דיג'יי שזה עשה לו בעיה

ובשבילי ארמין, טייסטו, ופול ואן דייק נחשבים מספיק גבוה וגם סאשה גבוה כן..אבל אנלא מאמין שזה בגלל הצעצועים שלו
ואמרתי לך כבר שמעתי את יוהן במסיבה והמשחקים שלו לא עשו לי כלום
זה לא שהוא מביא משהו מיוחד
כל דיג'יי יכול לעשות מה שהוא עושה
סתם משחקים
אני אוהב דיג'יי שמנגן בלי צעצועים.
ושוב - ארמין מוכיח שדיג'יי ברמה גבוהה לא חייב צעצועים
Scorchio
quote:
Originally posted by Shahar

כל דיג'יי יכול לעשות מה שהוא עושה
סתם משחקים
אני אוהב דיג'יי שמנגן בלי צעצועים.
ושוב - ארמין מוכיח שדיג'יי ברמה גבוהה לא חייב צעצועים



אני רוצה לראות אותך עושה רבע ממה שיוהאן חילן עושה
לשלוט בשני פטיפונים בו זמנית ועוד להוסיף סמפלים מקומפקט פלוס להשתמש באפקטים מהמיקסר וכל זה בהתאמה שמאולתרת במקום

אתה לא מסוגל
והרבה לא מסוגלים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement