| Partyhardy! |
De Catacomben is echt een onwijs gezellige kleine tent dus dat is bij voorbaad al 100x beter dan de Asta :D en dan nog een 3uurs set van Ozgur! echt kicke! :tongue3
Hoop wel dat ze beter geluid ophangen deze keer want dat viel de vorige editie met Dekay echt tegen... |
|
|