return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Grattis till mig! / Vad jobbar ni med? (pg. 2)
View this Thread in Original format
FredAcler
Grattis grattis

Själv så sliter man som säljare åt HP, dock inte anställd av HP
ScuL
quote:
Originally posted by mr_fisken
rörpulare atm


vad är detta då?
låter rolig. ingen aning vad det betyder :cool:
jofawe
quote:
Originally posted by ScuL
vad är detta då?
låter rolig. ingen aning vad det betyder :cool:



Rörmockare...
Jeremy H
quote:
Originally posted by cviper
Samma. De senaste veckorna har jag dock inte gjort nåt väldigt seriöst försök att skaffa nåt jobb; ska ta i nästa vecka efter tentorna (hoppas jag) :sadgreen:

Har du nåt bra tips på sommarjobb här i Gbg så tjut gärna till :(
SteveTranz4ever
Jag jobbar på Engboms.... roligare än så blir de inte


Grattis riiviil
Versace
Ja grattis

får väl säga att jag själv började 1a mars på Song Networks som kredithandläggare...

gick ganska snabbt, då jag tog magisterexamen i januari...

:D :stongue: :haha: :crazy:
ScuL
quote:
Originally posted by jofawe
Rörmockare...


vad är detta då..
engelska?
reveal
quote:
Originally posted by ScuL
vad är detta då..
engelska?


plumber
ScuL
jaha
konstig ord
November
quote:
Originally posted by reveal
Jag har fått jobb på SonyEricsson :D:D:D

Vad jobbar ni andra med? :)


Grattis :D

Jag jobbar som personlig assistent..
Stormtrivs :gsmile:

St_Andrew
Grattis :D

vad gör du på sonyericsson då? :)

själv så glider man runt med hjälp av mina rika föräldrar :stongue:
Vizay
grattis grattis vår käre modd, inte helt fel å få jobb där måste man ju säga :D

själv jobbar jag som försäkringsmäklare just nu, eller om man ska va petig så telefonförsäljare men jag säljer försäkringar iaf ;)

så om nån har en saab, opel eller merca som ni vill försäkra så PMa mig ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement