|
Grattis till mig! / Vad jobbar ni med? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| FredAcler |
Grattis grattis
Själv så sliter man som säljare åt HP, dock inte anställd av HP |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
rörpulare atm |
vad är detta då?
låter rolig. ingen aning vad det betyder :cool: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by ScuL
vad är detta då?
låter rolig. ingen aning vad det betyder :cool: |
Rörmockare... |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by cviper
Samma. De senaste veckorna har jag dock inte gjort nåt väldigt seriöst försök att skaffa nåt jobb; ska ta i nästa vecka efter tentorna (hoppas jag) :sadgreen: |
Har du nåt bra tips på sommarjobb här i Gbg så tjut gärna till :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag jobbar på Engboms.... roligare än så blir de inte
Grattis riiviil |
|
|
| Versace |
Ja grattis
får väl säga att jag själv började 1a mars på Song Networks som kredithandläggare...
gick ganska snabbt, då jag tog magisterexamen i januari...
:D :stongue: :haha: :crazy: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by jofawe
Rörmockare... |
vad är detta då..
engelska? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ScuL
vad är detta då..
engelska? |
plumber |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by reveal
Jag har fått jobb på SonyEricsson :D:D:D
Vad jobbar ni andra med? :) |
Grattis :D
Jag jobbar som personlig assistent..
Stormtrivs :gsmile: |
|
|
| St_Andrew |
Grattis :D
vad gör du på sonyericsson då? :)
själv så glider man runt med hjälp av mina rika föräldrar :stongue: |
|
|
| Vizay |
grattis grattis vår käre modd, inte helt fel å få jobb där måste man ju säga :D
själv jobbar jag som försäkringsmäklare just nu, eller om man ska va petig så telefonförsäljare men jag säljer försäkringar iaf ;)
så om nån har en saab, opel eller merca som ni vill försäkra så PMa mig ;) |
|
|
|
|