return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Grattis till mig! / Vad jobbar ni med? (pg. 3)
View this Thread in Original format
GyLLe
Grattis Grattis!!!

Själv jobbar jag stenhårt för att få ut Reveals Mobiler på marknaden. Som säljare på Siba.....

Å svara nu då! Det är många (även jag) som vill veta VAD du ska ha för befattning där?

Grattis ännu en gång!!!
CJ InterCity
gör hemsidor på beställning, men det är inget försörjande jobb kan jag lova :toothless
keddo
e tidningsutdelare nattetid :D mindre kul kan jag säga, men jo visst helt ok pröjs, och man kan lyssna på musik helt ifred. :)
reveal
Tack alla!

Jag kommer vara med och utveckla multimedia-programvaran i morgondagens mobiltelefoner :) Se fram emot feta mp3-spelarfunktioner som bara klarar att spela trance :stongue:
Dj_Irish
Grattis Johan! Fan på tiden dom slänger ut dig i arbetslivet. Du har suttit och häckat länge nog på universitetet :D

Kunde ju ha hamnat hos värre företag. Gjorde du exjobbet där oxå?

Själv, när jag inte är upptagen med att vara en egotrippad, internationell super DJ, så knegar jag heltid på Universitetssjukhuset här i Lund på avdelningen för Yrkes- och Miljömedicin. Anställd som programmerare (Matlab, yeah baby! ... eller kanske inte) och allmän go-to guy när datorerna jävlas.

Utöver det jobbar jag deltid för Di Radio, något som förhoppnigsvis utökas inom en ganska snar framtid :)
jofawe
quote:
Originally posted by reveal
Tack alla!

Jag kommer vara med och utveckla multimedia-programvaran i morgondagens mobiltelefoner :) Se fram emot feta mp3-spelarfunktioner som bara klarar att spela trance :stongue:


Jag har en kompis som jobbade på EMP eller vad det hette på SE i Lund.
Han fick dock ett bättre erbjudandet på Nokia i Köpenhamn :)

Vi ser fram emot dessa trancemobiler :P
Gärna en funktion som automatiskt ger en journalist på nån skvallerblaska en kraftig elstöt om den skriver dåligt om oss ;)
Jeremy H
quote:
Originally posted by reveal
Tack alla!

Jag kommer vara med och utveckla multimedia-programvaran i morgondagens mobiltelefoner :) Se fram emot feta mp3-spelarfunktioner som bara klarar att spela trance :stongue:

Du får mer än gärna också ändra namnet på funktionen "musik-DJ" som finns på ett flertal Sony Ericsson telefoner :nervous: :p
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Grattis Johan! Fan på tiden dom slänger ut dig i arbetslivet. Du har suttit och häckat länge nog på universitetet :D


Jo, var på tiden va? :p Pluggat i snart 5 år så... Har dock en tenta kvar :p

quote:

Kunde ju ha hamnat hos värre företag. Gjorde du exjobbet där oxå?


Japp!


quote:

Utöver det jobbar jag deltid för Di Radio, något som förhoppnigsvis utökas inom en ganska snar framtid :)


Coolt, trodde DI var "ideell".



quote:
Originally posted by jofawe
Jag har en kompis som jobbade på EMP eller vad det hette på SE i Lund.


EMP = Ericsson Mobile Platform, de utvecklar själva hårdvaran... Ericsson då alltså, inte SonyEricsson (SE) :) Fast de ligger bredvid varandra så :p


quote:

Vi ser fram emot dessa trancemobiler :P


Det gör jag också :stongue:

quote:

Gärna en funktion som automatiskt ger en journalist på nån skvallerblaska en kraftig elstöt om den skriver dåligt om oss ;)


Ska prata med chefen... ;)


quote:
Originally posted by Jeremy H
Du får mer än gärna också ändra namnet på funktionen "musik-DJ" som finns på ett flertal Sony Ericsson telefoner :nervous: :p


Har du några tips? :)




(Jäkla massa citerande i detta inlägget :p)
jofawe
quote:
Originally posted by reveal
(Jäkla massa citerande i detta inlägget :p)



Japp.

Det kan väl heta nått i stil med "egen ringsignal" .. kanske?
nekholm
Jobbar på verktygsavdelningen i en butik. Vet ca ingenting om själva verktygen, men till avdelningen hör andra saker också, som batterier, lampor, biltillbehör och allt möjligt. Att packa upp saker är lite som att packa upp julklappar ;)

Lönen har varit ok, 7,01€ i timmen (ca 70 kr), och nu fick jag höra att jag borde få 7,86€/timme + 5% språktillägg = 8,253€ den här månaden (har haft nån "prövotidslön" de 4 första månaderna). Och i nästa månad stiger lönen för alla till 8,12€ i timmen, med 5% språktillägg blir det 8,526€ i timmen :D

Jobbar bara 6 timmar/dag, lite extra ibland när det finns saker att göra. Räknade ut att om jag skulle jobba 8 timmar per dag skulle jag tjäna 1500€ i månaden, inte illa :)

ScuL
quote:
Originally posted by nekholm
Lönen har varit ok, 7,01€ i timmen (ca 70 kr), och nu fick jag höra att jag borde få 7,86€/timme + 5% språktillägg = 8,253€ den här månaden (har haft nån "prövotidslön" de 4 första månaderna). Och i nästa månad stiger lönen för alla till 8,12€ i timmen, med 5% språktillägg blir det 8,526€ i timmen :D

Jobbar bara 6 timmar/dag, lite extra ibland när det finns saker att göra. Räknade ut att om jag skulle jobba 8 timmar per dag skulle jag tjäna 1500€ i månaden, inte illa :)


jag tjäner 10€/timme och jag jobbar 8 timmar varje vecka så det räcker för det vanliga nu men om jag skulle få det fulltime vore det schysst som fan hehe :p (tyvärr går det inte)
jofawe
jag tjänar precis så mycket så jag klarar mig .. å lite till :)

å i slutet på april får jag ännu mer ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement