|
Grattis till mig! / Vad jobbar ni med? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Laszlo
äh...jävla showoff-tråd.. :p |
Ehm, du såg va jag skrev innan du skrev detta va ;) :haha:
| quote: | Originally posted by Gate 42
Brevbärare.... :( |
"Showoff" ;) |
|
|
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Ehm, du såg va jag skrev innan du skrev detta va ;) :haha:
"Showoff" ;) |
Var är du brevbärare då? :)
Själv delar man ut post åt griniga pensionärer i liljeholmen :/
I höst tänkte jag dock börja plugga affärsjuridik.
Går fan inte att se sig själv ha en framtid på posten :O Inte en själ över 30 som är nöjd med sitt jobb där ju :haha: |
|
|
| Gate 42 |
| I Nacka utanför Stockholm springer jag i trappor. Ska väl också ta tag i skolan till nästa år. Måste bara tjäna ihop till alla leksaker jag vill ha innan jag sätter mig i skolbänken igen ;D |
|
|
| Vizay |
| om vi ska fortsätta skryta om löner så tjänar jag....nej just fan, får jag ju inte säga :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
om vi ska fortsätta skryta om löner så tjänar jag....nej just fan, får jag ju inte säga :p |
o affö inte det?? :S |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by dbl
o affö inte det?? :S |
företagspolicy typ, men vem bryr sig...skojjade mest om det. Vanligtvis så brukar många företag ha en sån policy att man inte ska nämna vad man tjänar, vet inte varför egentligen.
drar iaf in 86:-/h + provision på det för antal sålda försäkringar. Helt okej med tanke på att det faktiskt är ett kul jobb och jäkligt sköna människor att umgås med på jobbet :) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Brevbärare.... :( |
tänk att få sina brev utdelade av självaste Gate 42 :D |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Själv, när jag inte är upptagen med att vara en egotrippad, internationell super DJ, så knegar jag heltid på Universitetssjukhuset här i Lund på avdelningen för Yrkes- och Miljömedicin. Anställd som programmerare (Matlab, yeah baby! ... eller kanske inte) och allmän go-to guy när datorerna jävlas. |
Näh, livet är inte rättvist. :(
.
.
.
.
Jag menar, visst att du får betalt att resa runt i världen och DJ:a...
...men att få betalt för att "leka" med matlab, där går gränsen :p |
|
|
| Kaveh |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
tänk att få sina brev utdelade av självaste Gate 42 :D |
hehe det vore respekt :D
reveal: Pluggade du till civilingenjör kanske? Vilken inriktning isf?
För egen del kanske det blir att jobba som undersköterska eller liknande i sommar. Läser till läkare och är färdig om sisådär ~7 år :eek: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Kaveh
reveal: Pluggade du till civilingenjör kanske? Vilken inriktning isf? |
Det stämmer, började hösten 2000 på LTH, datateknik :) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by cviper
Näh, livet är inte rättvist. :(
.
.
.
.
Jag menar, visst att du får betalt att resa runt i världen och DJ:a...
...men att få betalt för att "leka" med matlab, där går gränsen :p |
Precis! Dessutom i offentlige sektorn! Inga deadlines plus att ingen här kan programmera och vet således hur lång tid det tar. Väldigt stressfri miljö. :D
Fast dom slänger ut mig i Maj pga av kraftig nedgång av forskningsmedel.... |
|
|
| EsseT |
Grattis i efterskott eller :) ?
Vad man jobbar med? eh inget jobb...*snyft* måste fixa sponsorer som kan betala mina resor snart =) |
|
|
|
|