return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
טייסטו היה כאן אתמול בארץ ואף אחד לא ידע מזה (pg. 2)
View this Thread in Original format
FederalBI
דאייי חאלאס לחזור על דברי םשל אחרים .
מישהו הכניס לכולכם למוח את המונח מסחרי ואתם כל מטומטמים חוזרים עליו כל שנייה.
זה כאילו למדתם מילה חדשה כל שנייה מזכירים את המונח הזה אין שום קשר למסחרי ולבאטיח.
Dj-Lico
תגידו לי
אף אחד לא חשב על האפשרות
שטיאסטו בארץ לעסקים אחרים בכל מקרה
והוא סתם קפץ לשם כי הוא כבר פה בכל מקרה?!#%?@!#
Shahar
quote:
Originally posted by FederalBI
דאייי חאלאס לחזור על דברי םשל אחרים .
מישהו הכניס לכולכם למוח את המונח מסחרי ואתם כל מטומטמים חוזרים עליו כל שנייה.
זה כאילו למדתם מילה חדשה כל שנייה מזכירים את המונח הזה אין שום קשר למסחרי ולבאטיח.


לא זה פשוט שטויות וזה מפגררררר!!!! כמו שיזמינו את טייסטו לחגוג זכייה של ראש הממשלה
מה לטייסטו ולזה?
זה מעניין לו את הבולבול

דייי אל תהיה לי מההומואים האלה שאומרים "טייסטו מלך נקודה" תפתח תראש תבין לפעמים אנשים עושים דברים מצחיקים ולהזמין אותו לשם זה בדיחה מה נסגר!!!

זה כמו שיביאו את יודה לוי ליומולדת של פול ואן דייק ואל תתחילו לחפור ולהגיד שאולי יודה לוי אוהב טראנס...זה רק היה דוגמא

ו
LICO
איזה עיסוקים בדיוק יש לו פה חוץ ממסיבות??! לנהל תחנות נעליים שלו? אהההה אולי הוא בא לקנות פה תקליטים שהוא לא מצליח להשיג בחו"ל
סבבה שיכנעת אותי שיש לו עסקים פה..
Dj-Lico
חסר עסקים?!
צא מנקודת הנחה שלבנאדם יש כסף להשקיע
אז יכול להיות שהוא נכנס פה שותף באיזה עסק או משו
חוצמזה סיבה הרבה יותר רצינית
זה שאחת המדינות שטייסטו מרוויח בהם בגדול זה ישראל
אולי הוא בא לפה כדי לשבת עם האחראים עליו בישראל על כל מיני דברים
אולי בא לסגור עסקה על משו
אולי בא לעשות קידום לאיזה פרוייקט שלו
חסר סיבות1#?%@$?^@?$^
Shahar
quote:
Originally posted by Dj-Lico
חסר עסקים?!
צא מנקודת הנחה שלבנאדם יש כסף להשקיע
אז יכול להיות שהוא נכנס פה שותף באיזה עסק או משו
חוצמזה סיבה הרבה יותר רצינית
זה שאחת המדינות שטייסטו מרוויח בהם בגדול זה ישראל
אולי הוא בא לפה כדי לשבת עם האחראים עליו בישראל על כל מיני דברים
אולי בא לסגור עסקה על משו
אולי בא לעשות קידום לאיזה פרוייקט שלו
חסר סיבות1#?%@$?^@?$^


כל הדברים שאמרת יכולים להיות בפקס\בטלפון חוץ מהקידום של הפרויקט ואם הוא היה רוצה לעשות קידום הוא היה עושה אירוע סגור אפילו שהוא יהיה הכוכב בו ולא דוגמנים של קסטרו

מי שיזם את כל זה בטוח היה מקסטרו ותבקש מ
YO-I
שישברר ותראה שצדקתי
THE_BLUE_DRAGON
הנה שחר אני איתך!
כפי שכתבתי זה יחסי ציבור!
הזמינו אותו ובטח שילמו לו שיבוא בשביל שבפורומים כמו זה ירוץ דיבור על קסטרו.
סוג של פרסום.
שיגידו ילדות וילדים קטנים וחסרי חיים וואי טיאסטו היה בקסטרו מגניב ואז שהם ילכו לשופינג הם יכנסו ויקנו חולצה ויחשבו הם מגניבים פחחח...

בקיצר לא נראה לי שלטיאסטו יש פה עסקים.
סתם בשביל פרסום הביאו אותו
ובשביל להריץ דיבור סביב התצוגה שהייתה למשך הרבה זמן.

בקיצר:
"קידום מכירות"

או שהוא מכיר וחבר של אחד שקשור לקסטרו, שזה עדיין קידום מכירו.
כמו שאני אמרתי כבר טיאסטו לא משקיע יותר וסתם זולל כסף הוא צ'יזי בטירוף.
בקרוב מגה-מיקס שלו לגניפר בריטני וכל השאר...

בקיצר הטופיק הזה הוא בדיוק מה שקסטרו רוצים שיקרה אז נא לא לעזור להם ולסיים את הדיון המלוקק הזה שלהם...

כל הפוזות האלו עושות לי בחילההה...:mad:
DJ-Kreing^^
ווווואי טיאסטו היה בתצוגת אופנה של קאסטרו בארץ
אוווווווווווווףףףףףףףף
איזה מעצבן זההההההה
אני רותח מזעם

איזה מסריח הטיאסטו הזה!!!
:rolleyes:




תגידו מה אתם דפוקים?
חח
לא מבין מה עושים מזה עניין
Glenn-Holmes
חבל שנכנסתי כזה מאוחר כדי לתת את תגובתי הקצרה והפשוטה

למה זה מעניין אותי?!:whip:
skelz
אם הגבת..
סימן שאתה יודע
אי לכך..
+1
!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by skelz
אם הגבת..
סימן שאתה יודע
אי לכך..
+1
!


זה דווקא אירוני כי אם הגבתי סימן שזה מעניין אותי
אבל התגובה היתה שזה לא מעניין אותי...
קצת מוציא אותי באור מוזר מכל הסיפור הזה אהה?

אבל מה אני מסביר לך אתה רמלאי לא תבין תהסבר המתוחכם הזה...
עובדה חבר שלי מכתיב לי אותו כבר שעה ועדיין לא הבנתי מה הכוונה :D

skelz
אל תזלזל ברמלאים :D
חברך סתם תסביכן..
:)
uzi
הוא ניגן באולימפיאדה וינגן גם ביורודיסני!
עכשיו הוא בא לקסטרו... פששש מה קורה פה? מה קשור?
אני מנסה לדמיין את מיקי-מאוס רוקד טראנס! לא מסתדר לי...
גם הוא אוהב
white room???
ועוד יש כאלה שאומרים שטראנס זה מוזיקה למסוממים.
עכשיו פתעום דיסנילנד מבקשים אותו.
תגידו לי "חיים יבין" את זה? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement