return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
טייסטו היה כאן אתמול בארץ ואף אחד לא ידע מזה (pg. 3)
View this Thread in Original format
m0sh
בונאה שחר אתה נדפקת!

תגיד לי הוא נראה לך שואל אותך איפה להיות?
מה אתה מפגר...לא כל החיים זה תיקלוט...לך תדע אולי הוא מכיר את זה או ששלחו לו הזמנה והוא בא
הוא שהוא סתם בא לבקר וקפץ
אבל בונאה אתה גמור
יותר מידי חום וירוק...
Shahar
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
הנה שחר אני איתך!
כפי שכתבתי זה יחסי ציבור!
הזמינו אותו ובטח שילמו לו שיבוא בשביל שבפורומים כמו זה ירוץ דיבור על קסטרו.
סוג של פרסום.
שיגידו ילדות וילדים קטנים וחסרי חיים וואי טיאסטו היה בקסטרו מגניב ואז שהם ילכו לשופינג הם יכנסו ויקנו חולצה ויחשבו הם מגניבים פחחח...

בקיצר לא נראה לי שלטיאסטו יש פה עסקים.
סתם בשביל פרסום הביאו אותו
ובשביל להריץ דיבור סביב התצוגה שהייתה למשך הרבה זמן.

בקיצר:
"קידום מכירות"

או שהוא מכיר וחבר של אחד שקשור לקסטרו, שזה עדיין קידום מכירו.
כמו שאני אמרתי כבר טיאסטו לא משקיע יותר וסתם זולל כסף הוא צ'יזי בטירוף.
בקרוב מגה-מיקס שלו לגניפר בריטני וכל השאר...

בקיצר הטופיק הזה הוא בדיוק מה שקסטרו רוצים שיקרה אז נא לא לעזור להם ולסיים את הדיון המלוקק הזה שלהם...

כל הפוזות האלו עושות לי בחילההה...:mad:


סוףסוףףף בנאדם שמבין מה כתבתי:whip:
ולא כמו כל השאר שלא הבינו תמשפטים הפשוטים שלי וחפרו לי בנשמה עם משפטים כמו "נראה לך הוא שואלתך אם לבוא" התגובה של גיל זה הפירוש של מה שכתבתי לכל אלה שלא יכלו להבין כמה משפטים פשוטים!!

כן זה מגעיל שבנאדם עושה דברים מצחיקים בשביל כסף!!!
מה לו ולקסטרו בדיוק? כלום
וגם אם איכשהו הוא מכיר מישו שם זה מעניין לו את הביצה הימנית התצוגה הזאת

אם יזמינו אותו ליומולדת של מושיק גלאמין בתור אורח בתשלום הוא יבוא
ובגלל זה אמרתי כבר בפוסטים הקודמים לאן הגענו?? מה בנאדם יעשה בשביל כסף?? הוא עושה צחוק מעצמו :whip: :whip:

אולי עכשיו תבינו יותר למה התכוונתי!!

תודה שהגבת גיל!!

quote:
Originally posted by m0sh
בונאה שחר אתה נדפקת!

תגיד לי הוא נראה לך שואל אותך איפה להיות?
מה אתה מפגר...לא כל החיים זה תיקלוט...לך תדע אולי הוא מכיר את זה או ששלחו לו הזמנה והוא בא
הוא שהוא סתם בא לבקר וקפץ
אבל בונאה אתה גמור
יותר מידי חום וירוק...


מה קשור שואל אותי איפה להיות!!:whip: :whip: :whip:
קרא קרא תתגובה שלי לגיל באמאשך

מה אנשים עושים בשביל כסף אמאאאא!!!!
כמו
jackass
!!
ואל תתחילו להתווכח אם הסידרה טובה או לא
taltul
נו באמת... למה שזה יטריד אותכם אני לא מבין???? הרי זה כמו שאם היה לי כסף והכל הייתי עכשיו נוסע ללונדון לאיזו תערוכה של לא יודע מה שאני בכלל לא קשור לזה...

זה בכלל לא משנה לא מה אני קשור אנחנו חיים בעולם פחות או יותר דמוקרטי וכל אחד יש לו זכות לעשות כל מה שהוא רוצה כמובן שפעילותיו לא יפגעו שתקנות הציבור ובנורמות החברתיות...

אבל מה אתם גנובים???

טייסטו הוא די ג'י המםורסם ביותר בעולם ולכן הוא גם הסלאב... ואם אתם לא יודעים אז כל התצוגות האלה זה מקום מפגש להמון המון סלאבס כאלה...

ואין שום קשר לתחום הפעילות שלו... הוא סלאב לכל דבר ולכן אין פלא שיזמינו אותו לתצוגות כאלה... חוץ מזה הוא לא כזה זר למדינה שלנו הוא היה פה מספיק פעמיים וקיבל יחס חם ואין סיבה שלא להביא אותו...

שתבינו אם ארמין היה מגיע אז כן אפשר היה לשאול שאלות - אבל טייסטו זה משהו אחר הוא סלאב לכל דבר ולכן לא פלא שהוא הוזמן להגיע...

הבנתם?
יפה...

עכשיו שורה תחתונה היא שתאכלס כמו שאמרתי אני לא אתפלא אף פעם מהדברים האלה כי כל בן אדם עושה מה שבא לו וזה לא משנה אם זה מנהלי קסטרו שהזמינו את טייסטו או שזה טייסטו עצמו שבא לפה מכל מני סיבות אישיות שלו...
Viber
אפשר לחשוב האפיפיור בא או משהו...
מוזר לי שבישבילי הוא סתם עוד אחד ברשימת המפיקים ובשבילכם הוא כאילו סיגנאם,ארמין ויוהאן חילן בבן אדם אחד...
:)


וואלה תחכו ותיראו איך הכסף יעשה לו אותו דבר כמו שעשה לאוקנפולד.
Shahar
quote:
Originally posted by Viber
ובשבילכם הוא כאילו סיגנאם,ארמין ויוהאן חילן בבן אדם אחד...


למה מי זה יוהן חילן בכלל:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

וארמין יותר מטייסטו בשבילי
m0sh
אז יפה לך שחר

תדע לך שאני גם לא תופס מיוהן חילן
אבל לפחות אני לא יורד לרמה שלך ומשמיץ אותו
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
אז יפה לך שחר

תדע לך שאני גם לא תופס מיוהן חילן
אבל לפחות אני לא יורד לרמה שלך ומשמיץ אותו


לא משמיץ אותו אנלא מזלזל באף דיג'יי שמנגן מוזיקה אלקטרונית אבל שאתה בא ומדבר שטויות "סתכל הוא מנגן בטראנס אנרג'י אז צריך לתפוס ממנו" מה זה השטויות האלה??? מה יעני תמצפה שזה לא יביא לי עצבים? מה אתה ילד?? מה זה קשור איפה הוא מנגן טייסטו הגיע להשגים יותר גדולים ואיכזב אנשים:whip:

ותבין זה שאני מגיב על המשחקים שלו זה זכותי למה לא כל אחד אוהב וזה לא קשור ללהשמיץ
#@$#@$
m0sh
אני השוותי בינו לבינך
איפה הוא תיקלט ואיפה אתה
שאתה משמיץ מישהו שעשה פי כמה וכמה יותר ממך
ואני לא עושה את זה כדי להראות לך איזה מלך הוא
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
אני השוותי בינו לבינך
איפה הוא תיקלט ואיפה אתה
שאתה משמיץ מישהו שעשה פי כמה וכמה יותר ממך
ואני לא עושה את זה כדי להראות לך איזה מלך הוא


פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מה תדפוק או שאתה צוחק?
יש שרים בממשלה ש"תסתכל איפה אתה ואיפה הם" ואפשר להשמיץ אותם מה זה קשורר לאן הוא הגיע???
להפך דווקא מי שמגיע למעלה מתחיל לזלזל כי יש לו שם ואף אחד לא יהרוס לו אותו ונתתי כבר דוגמא
טייסטו
DjChook
ד"א שחר, בטח שהעובדה שהוא ניגן ב TE יכולה ללכת לפני שמו.
זה כמו קורות חיים, שבנאדם בא לעבודה, הוא מוציא את כל ההצלחות שלו
וואלה, זו חתיכת הצלחה.

זה שדיג'יים לא תמיד הולכים לפי הזרם, זה אולי כי נמאס להם.
חשבת פעם על זה ? אולי שאתה מחליף סגנון מועדף (כמו שקרה למוש למשל)
אז זה לא מזיז לאף אחד
אבל שדיג'יי עושה את זה... פתאום הוא "אפס" "מאכזב" "גרוע" מה זה השטויות האלה ? הוא בנאדם....

וגם אם הוא עושה טעויות, שלפחות לפיך הם טעויות, הוא יכול לעשות את זה מאלף ואחת סיבות, והוא לא חייב לך דין וחשבון.

Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
ד"א שחר, בטח שהעובדה שהוא ניגן ב TE יכולה ללכת לפני שמו.
זה כמו קורות חיים, שבנאדם בא לעבודה, הוא מוציא את כל ההצלחות שלו
וואלה, זו חתיכת הצלחה.

זה שדיג'יים לא תמיד הולכים לפי הזרם, זה אולי כי נמאס להם.
חשבת פעם על זה ? אולי שאתה מחליף סגנון מועדף (כמו שקרה למוש למשל)
אז זה לא מזיז לאף אחד
אבל שדיג'יי עושה את זה... פתאום הוא "אפס" "מאכזב" "גרוע" מה זה השטויות האלה ? הוא בנאדם....

וגם אם הוא עושה טעויות, שלפחות לפיך הם טעויות, הוא יכול לעשות את זה מאלף ואחת סיבות, והוא לא חייב לך דין וחשבון.


למה גם אתה לא קורא את כל הפוסטים?!
אותך לפחות אני מכיר קצת יותר טוב ויודע שיש לך ראש
אז תפעיל אותו ותבין שדווקא בנאדם שהגיע גבוה יכול להרשות לעצמו לזלזל נכון?
אז בגלל זה קודם כל לא צריך להגיד "שמעו הוא הגיע לפה ולפה איך אתם בכלל מסוגלים לדבר"
ונתתי דוגמא את טייסטו שהגיע גבוה ומרשה לעצמו לזלזל

ושוב זכותי לא לאהוב!

ויש כבר 2 טרדים שמדברים על הנושא הזה אם תוכל להעביר תפוסטים מאחד לאחד זה יעזור
HyPeRSoNiC
פסדר, אז מדובר ביחסי ציבור....
אז מה? מה זה משנה למה הזמינו אותו לתצוגה?

כמו שיש לו את הזכות המלאה סתם ככה לבוא לביקור עם החברה שלו בארץ ולטייל בלי להודיע לאף אחד שהוא מגיע, יש לו גם את הזכות לבוא, מכל סיבה שהיא, למסיבה או להשקת קולקציה.....

אני באופן אישי לא מבין למה זה מפריע לך, שחר..... או למה זה בכלל מזיז אצלך משהו.....
כמו שגיל אמר, עוד הרבה אנשים שלא ממש קשורים לקסטרו היו שם... אם זה לא מפריע לך, אז מה מפריע לך שגם טייסטו היה שם? מה, יש לך איזה משהו אישי נגדו?
ועוד לקטול אותו על זה... לא חבל על המאמץ של האצבעות?
נו באמת.... :rolleyes:

בכל מקרה, לא ידעתי בכלל שהייתה תצוגה... איפה היא הייתה? ומתי?
והכי חשוב.... איך היה? ואם יש תמונות, היכן הן? :D :D

ולבחור שמנהל חנות של קסטרו....
YO-I
איך הקולקציה? יש למה לצפות בקיץ הזה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement