return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
טייסטו היה כאן אתמול בארץ ואף אחד לא ידע מזה
View this Thread in Original format
YO-I
חחח... איזה קטע, טייסטו היה אתמול בערב בישראל בתצוגת האופנה של קסטרו ואף אחד לא ידע מזה, חוץ ממני, טוב זה בגלל שאני מנהל חנות של קסטרו

למי שמתבאס, אל תידאגו, הוא לא ניגן שם או משהו כזה, הוא הגיע כאורח יחד עם בת הזוג המדהימה שלו, כנראה שבקרוב טייסטו יחליף את דודי בלסר כדוגמן הבית

סתאאאם

בכל אופן, חבל שהוא לא אירגן איזו מסיבת חברים מצומצמת, היה יכול להיות נחמד
:rolleyes:
THE_BLUE_DRAGON
גם כן בטח סתם יחסי ציבור...
Shahar
טובבבב עכשיו באמת אני יסכים עם כל מי שיקטול את זה
באמת אין סיבה שהוא יגיע לתצוגה של קסטרו!! מה נסגרררר מה הוא קשור לשם?? תחומים שונים

יגאל בטח הולך להביא אותה בעקיצה אז אני כבר אומר
+1
skelz
היי שחר איזה מגניב
שיער ערווה צמח לעכבר באווטאר שך על הראש

:)

בדוק יחסי ציבור
נחמד מצידו לקפוץ לבקר :D
רק חבל שלא הודיע לאף אחד
Ooza
quote:
Originally posted by Shahar
טובבבב עכשיו באמת אני יסכים עם כל מי שיקטול את זה
באמת אין סיבה שהוא יגיע לתצוגה של קסטרו!! מה נסגרררר מה הוא קשור לשם?? תחומים שונים

יגאל בטח הולך להביא אותה בעקיצה אז אני כבר אומר
+1


חוץ מדייגי הוא גם סלאב , יש חיים אחרי העבודה!
Shahar
quote:
Originally posted by Ooza
חוץ מדייגי הוא גם סלאב , יש חיים אחרי העבודה!


מה קשר?
יש סלאב ויש סלאב
הוא לא קשור לקסטרו הוא אפילו לא יודע מה זה קסטרו כי אין את זה במדינה שלו
אל תתחיל לחפש לי סיבות באדמה למה הביאו אותו
אנשים עושים מעצמם צחוק באמא
טוב שלא הביאו את סילבסטר סטלון גם
skelz
quote:
Originally posted by Ooza
חוץ מדייגי הוא גם סלאב , יש חיים אחרי העבודה!


מילה
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
מה קשר?
יש סלאב ויש סלאב
הוא לא קשור לקסטרו הוא אפילו לא יודע מה זה קסטרו כי אין את זה במדינה שלו
אל תתחיל לחפש לי סיבות באדמה למה הביאו אותו
אנשים עושים מעצמם צחוק באמא
טוב שלא הביאו את סילבסטר סטלון גם

נו באממממת... בתור אחד שכביכול אמור להבין בנושא של שיווק אתה לא צריך להתפלא פה שהוא בא...

מה אתה חושב שלא היו שם שחקני כדורגל או מנחי תכניות טלויזיה??? ברור שכן... טוב המנחים בטוח... וגם הם לא קשורים לזה ישירות אבל הם סלאבס ולכן מביאים אותם...

מה לא ברור???
Shahar
שמע אם חיים רביבו היה שם זה עוד סבבה הוא מישראל הוא יודע מה זה קסטרו הוא אולי לובש קסטרו
אבל מה טייסטו עושה שם דיי לאן הגענו אלוהים ישמור:whip: :happy2:
Flotser
שחר מאיפה לעזאזל אתה יודע שהוא לא מכיר את קסטרו?????

!?!?!?!!?!?!?


!?!!?!??!!?!?????????????????


!?!!??!!

!!
!?!?!!

!?!!??!?!!

סליחה

FederalBI
שחר, תפסיק לדבר שטויות.
טייטסו בן אדם חופשי הוא לא שואל אף אחד ממכם לאן להגיע.
זכותו להגיע לתצוגת אופנה אם הוא רוצה ואם זה מכניס לא סף אז מה טוב.
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
שחר מאיפה לעזאזל אתה יודע שהוא לא מכיר את קסטרו?????

!?!?!?!!?!?!?


!?!!?!??!!?!?????????????????


!?!!??!!

!!
!?!?!!

!?!!??!?!!

סליחה


הסניפים היחידים שיש לקסטרו הם בגרמניה
!!
ואפילו שהוא מסתובב הרבה בעולם הסיכוי שהוא מכיר את זה קטן אז תעשה טובה
!

quote:
Originally posted by FederalBI
שחר, תפסיק לדבר שטויות.
טייטסו בן אדם חופשי הוא לא שואל אף אחד ממכם לאן להגיע.
זכותו להגיע לתצוגת אופנה אם הוא רוצה ואם זה מכניס לא סף אז מה טוב.


מה תמזיין תמוח מה זה קשור לתגובה שלי בכלל!?
הוא לא ידע על התצוגה מה מזמינים אותו מה זה המסחרה הזאת

ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
יגאל תעשה טובה תגיב סוףסוף תגובה קוטלת שאני יהיה שותף לה:whip: :whip: :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement