|
[01-04-2005] Tiesto - Erasmusbrug, Rotterdam (gratis)
|
View this Thread in Original format
| jp |

Bron: AD

Hier moeten alle Tiesto fans gewoon bij zijn. Dat wordt vechten om kaarten in Rotterdam dus :wtf: |
|
|
| jp |
Ik dacht eerst ook aan een hoax. Maar:
-De TMF Awards zijn nu eenmaal op die datum
-Tiesto ziet zoiets natuurlijk wel zitten
-Het staat op TMF.nl en AD.nl
-Geen verborgen hints in de berichten
-Berichtgeving op de radio
-Tiende editie van de TMF awards
-Tiesto heeft TMF awards gewonnen en daar opgetreden |
|
|
| eieregooie |
| Ik zie persoonlijk het 25 maart 08:00u niet zo zitten :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik zie persoonlijk het 25 maart 08:00u niet zo zitten :( |
Kijk, en dat is waar werkeloze Bram maybe wat kan betekenen? :D :D
Ik wil voor een kleine fee wel daar in de rij gaan staan voor een boel mensen die dat zelf niet kunnen? :D
Dan sponsor je daarmee een werkloze ;) |
|
|
| nz-fan |
Sounds nice :D :D :D
But hard to catch a ticket..... :rolleyes: :rolleyes:
especialy from outside NL
greetings
:) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kijk, en dat is waar werkeloze Bram maybe wat kan betekenen? :D :D
Ik wil voor een kleine fee wel daar in de rij gaan staan voor een boel mensen die dat zelf niet kunnen? :D
Dan sponsor je daarmee een werkloze ;) |
hehe nou ik denk eerlijk gezegd dat t 1 kaartje pp wordt bram ;)
maybe wel interessant dit :) lekker dichtbij, en als het lekker weer is is de plek ook heel erg mooi! |
|
|
| DJ_Siesta |
| lekker tussen de BrEeZaHs :cool: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
lekker tussen de BrEeZaHs :cool: |
dat dacht ik dus ook meteen haha! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
lekker tussen de BrEeZaHs :cool: |
die staan dan toch in ahoy ;) |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
Idd de echte TMF freaks staan dan te kijken in Ahoy, ik ga hier zeker wel proberen bij te zijn. Ben vrijdag de 25ste vrij, dus dan kan ik mooi ff met de trein naar Rotterdam om ticket(s) te halen.
Ik vraag me ook af hoe ze dat gaan doen met die tickets, ieder 1 of ieder 2 of 3, onbeperkt lijkt me sowieso niet het geval. |
|
|
| Asperge |
Beetje jammer dat ik dan net weer een weekend weg ben grrrr:whip:
(naja dan maar disney, HMH en asta:p) |
|
|
|
|