return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
[01-04-2005] Tiesto - Erasmusbrug, Rotterdam (gratis)
View this Thread in Original format
jp

Bron: AD



Hier moeten alle Tiesto fans gewoon bij zijn. Dat wordt vechten om kaarten in Rotterdam dus :wtf:
eieregooie
JP had er 3 pogingen voor nodig om me te overtuigen dat dit for real is...

maar here we go... http://script07.tmf.nl/scripts/tmfawards/tmfawards.php#

Leuk nieuws dus :D
jp
Ik dacht eerst ook aan een hoax. Maar:

-De TMF Awards zijn nu eenmaal op die datum
-Tiesto ziet zoiets natuurlijk wel zitten
-Het staat op TMF.nl en AD.nl
-Geen verborgen hints in de berichten
-Berichtgeving op de radio
-Tiende editie van de TMF awards
-Tiesto heeft TMF awards gewonnen en daar opgetreden
eieregooie
Ik zie persoonlijk het 25 maart 08:00u niet zo zitten :(
SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik zie persoonlijk het 25 maart 08:00u niet zo zitten :(


Kijk, en dat is waar werkeloze Bram maybe wat kan betekenen? :D :D
Ik wil voor een kleine fee wel daar in de rij gaan staan voor een boel mensen die dat zelf niet kunnen? :D
Dan sponsor je daarmee een werkloze ;)
nz-fan
Sounds nice :D :D :D

But hard to catch a ticket..... :rolleyes: :rolleyes:
especialy from outside NL

greetings
:)
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
Kijk, en dat is waar werkeloze Bram maybe wat kan betekenen? :D :D
Ik wil voor een kleine fee wel daar in de rij gaan staan voor een boel mensen die dat zelf niet kunnen? :D
Dan sponsor je daarmee een werkloze ;)


hehe nou ik denk eerlijk gezegd dat t 1 kaartje pp wordt bram ;)

maybe wel interessant dit :) lekker dichtbij, en als het lekker weer is is de plek ook heel erg mooi!
DJ_Siesta
lekker tussen de BrEeZaHs :cool:
Muppy
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
lekker tussen de BrEeZaHs :cool:


dat dacht ik dus ook meteen haha!
Jappio
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
lekker tussen de BrEeZaHs :cool:


die staan dan toch in ahoy ;)

MaGiKaL_MiKe
Idd de echte TMF freaks staan dan te kijken in Ahoy, ik ga hier zeker wel proberen bij te zijn. Ben vrijdag de 25ste vrij, dus dan kan ik mooi ff met de trein naar Rotterdam om ticket(s) te halen.

Ik vraag me ook af hoe ze dat gaan doen met die tickets, ieder 1 of ieder 2 of 3, onbeperkt lijkt me sowieso niet het geval.
Asperge
Beetje jammer dat ik dan net weer een weekend weg ben grrrr:whip:

(naja dan maar disney, HMH en asta:p)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement