|
Ice Cream (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^bewijzen op tafel slet |
op T.E. zatte toch oek aan zo een spel te zuige, ...paljas |
|
|
| TOR |
| ik ben een simpele gast.. een cornet met vanille en pistache aub! |
|
|
| Pumaz |
| Ik heb op alles gestemd :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik heb op alles gestemd :p |
lastigen teppe :p |
|
|
| FredNova |
| speculoos of witte chocolade :D |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| vanille van in rome ... ff naam van't plein kwijt ... ma werkelijk zalig lekker :D |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
vanille van in rome ... ff naam van't plein kwijt ... ma werkelijk zalig lekker :D |
wrom niet, efkes na rome een crèmeke gaan halen :p |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
piazza navona ... ineens schoot et me te binne :D
sjiek plein overigens :p
en euh, als ge toch in rome zijt e ... sjieke stad dus :D |
|
|
| dj Zevan |
| chocolat natuurlijk |
|
|
| pooley |
banaan course
bananananana split any1? :x |
|
|
| Dark Apostle |
| Vanille gaat er altijd wel in, Butter Scotch en Teramisu vind ik ook heel lekker :D |
|
|
|
|