return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Ice Cream (pg. 2)
View this Thread in Original format
Eagle`
quote:
Originally posted by Kaidreas
^bewijzen op tafel slet



op T.E. zatte toch oek aan zo een spel te zuige, ...paljas
TOR
ik ben een simpele gast.. een cornet met vanille en pistache aub!
FUSyke
Aardbei!:crazy:
Pumaz
Ik heb op alles gestemd :p
Xilver
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik heb op alles gestemd :p


lastigen teppe :p
FredNova
speculoos of witte chocolade :D
DeSpErAtOs-X
vanille van in rome ... ff naam van't plein kwijt ... ma werkelijk zalig lekker :D
The_G0dfather
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
vanille van in rome ... ff naam van't plein kwijt ... ma werkelijk zalig lekker :D


wrom niet, efkes na rome een crèmeke gaan halen :p
DeSpErAtOs-X
piazza navona ... ineens schoot et me te binne :D

sjiek plein overigens :p

en euh, als ge toch in rome zijt e ... sjieke stad dus :D
dj Zevan
chocolat natuurlijk

pooley
banaan course

bananananana split any1? :x
Dark Apostle
Vanille gaat er altijd wel in, Butter Scotch en Teramisu vind ik ook heel lekker :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement