|
Ice Cream (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Ben & Jerry's > Australian |
|
|
| The_G0dfather |
Verdonck > Veurne
alst al niet failliet is |
|
|
| Icone |
| In Leuven hebben ze ook wel ne goeie Australian Ice Cream op de Oude Markt... mmm :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ben & Jerry's > Australian |
Over die Ben & Jerry's heb ik al veel goeds gehoord. Waar kan je die zoal krijgen? |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Over die Ben & Jerry's heb ik al veel goeds gehoord. Waar kan je die zoal krijgen? |
Bij ons verkopen ze die in de videotheek :conf:
en ik denk dat die een ijssalon hebben in Antwerpen (aan frituur Las Vegas :o ) |
|
|
| Xilver |
Hehe de Las Vegas, de goorste fritten van 't stad :p
Allez, kbedoel, iemand die aan zijn hol loopt te scharten, en dan de frieten gaat bakken, da vinnek toch ni zo smakelijk :p |
|
|
| Kelly* |
| Idd... beter naar de Nr 1 of naar Frituur d'Anvers (de 'mannen' die daar acter den toog staan... :haha: ) |
|
|
| Xilver |
| Nr 1 vind ik te duur, en hebben ze echt weinig keus van vlees. |
|
|
| Kelly* |
Maaaaaaaaaaar! altijd open!!!
ook wreed gemakkelijk vind ik :D
Beste frituur: frituur Het Solft in Berendrecht (zeker toen ik daar werkte :rolleyes: ) en frituur Bavo in Brasschaat (maar is nu dicht wegens klein brandje )
Euhm ... ging het hier niet over ijsjes eigenlijk ipv frituren?
Voor mij een horentje met een bolleke bosbessen aub! :happy2: |
|
|
| Xilver |
| De pita is ook altijd open, en dan ga'k liever een pitake eten ze :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Over die Ben & Jerry's heb ik al veel goeds gehoord. Waar kan je die zoal krijgen? |
In Antwerpen in de Nationalestraat en de Melkmarkt, allebei vlak bij de Groenplaats3 Maar geen idee of er in Limburg ook vestigingen zijn... |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Icone
In Leuven hebben ze ook wel ne goeie Australian Ice Cream op de Oude Markt... mmm :) |
Diene is al meer dan een jaar dicht hoor :whip: . Crocantino is trouwens beter :) |
|
|
|
|