return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Ice Cream (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Ben & Jerry's > Australian
The_G0dfather
Verdonck > Veurne
alst al niet failliet is
Icone
In Leuven hebben ze ook wel ne goeie Australian Ice Cream op de Oude Markt... mmm :)
CygnusX
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ben & Jerry's > Australian


Over die Ben & Jerry's heb ik al veel goeds gehoord. Waar kan je die zoal krijgen?
Kelly*
quote:
Originally posted by CygnusX
Over die Ben & Jerry's heb ik al veel goeds gehoord. Waar kan je die zoal krijgen?


Bij ons verkopen ze die in de videotheek :conf:
en ik denk dat die een ijssalon hebben in Antwerpen (aan frituur Las Vegas :o )
Xilver
Hehe de Las Vegas, de goorste fritten van 't stad :p

Allez, kbedoel, iemand die aan zijn hol loopt te scharten, en dan de frieten gaat bakken, da vinnek toch ni zo smakelijk :p
Kelly*
Idd... beter naar de Nr 1 of naar Frituur d'Anvers (de 'mannen' die daar acter den toog staan... :haha: )
Xilver
Nr 1 vind ik te duur, en hebben ze echt weinig keus van vlees.
Kelly*
Maaaaaaaaaaar! altijd open!!!
ook wreed gemakkelijk vind ik :D

Beste frituur: frituur Het Solft in Berendrecht (zeker toen ik daar werkte :rolleyes: ) en frituur Bavo in Brasschaat (maar is nu dicht wegens klein brandje )


Euhm ... ging het hier niet over ijsjes eigenlijk ipv frituren?
Voor mij een horentje met een bolleke bosbessen aub! :happy2:
Xilver
De pita is ook altijd open, en dan ga'k liever een pitake eten ze :)

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by CygnusX
Over die Ben & Jerry's heb ik al veel goeds gehoord. Waar kan je die zoal krijgen?

In Antwerpen in de Nationalestraat en de Melkmarkt, allebei vlak bij de Groenplaats3 Maar geen idee of er in Limburg ook vestigingen zijn...
Aurélie
quote:
Originally posted by Icone
In Leuven hebben ze ook wel ne goeie Australian Ice Cream op de Oude Markt... mmm :)


Diene is al meer dan een jaar dicht hoor :whip: . Crocantino is trouwens beter :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement