return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Ice Cream (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Ben & Jerry's > Australian
The_G0dfather
Verdonck > Veurne
alst al niet failliet is
Icone
In Leuven hebben ze ook wel ne goeie Australian Ice Cream op de Oude Markt... mmm :)
CygnusX
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ben & Jerry's > Australian

Over die Ben & Jerry's heb ik al veel goeds gehoord. Waar kan je die zoal krijgen?
Kelly*
quote:
Originally posted by CygnusX
Over die Ben & Jerry's heb ik al veel goeds gehoord. Waar kan je die zoal krijgen?

Bij ons verkopen ze die in de videotheek :conf:
en ik denk dat die een ijssalon hebben in Antwerpen (aan frituur Las Vegas :o )
Xilver
Hehe de Las Vegas, de goorste fritten van 't stad :p

Allez, kbedoel, iemand die aan zijn hol loopt te scharten, en dan de frieten gaat bakken, da vinnek toch ni zo smakelijk :p
Kelly*
Idd... beter naar de Nr 1 of naar Frituur d'Anvers (de 'mannen' die daar acter den toog staan... :haha: )
Xilver
Nr 1 vind ik te duur, en hebben ze echt weinig keus van vlees.
Kelly*
Maaaaaaaaaaar! altijd open!!!
ook wreed gemakkelijk vind ik :D

Beste frituur: frituur Het Solft in Berendrecht (zeker toen ik daar werkte :rolleyes: ) en frituur Bavo in Brasschaat (maar is nu dicht wegens klein brandje )

Euhm ... ging het hier niet over ijsjes eigenlijk ipv frituren?
Voor mij een horentje met een bolleke bosbessen aub! :happy2:
Xilver
De pita is ook altijd open, en dan ga'k liever een pitake eten ze :)

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by CygnusX

In Antwerpen in de Nationalestraat en de Melkmarkt, allebei vlak bij de Groenplaats3 Maar geen idee of er in Limburg ook vestigingen zijn...
Aurélie
quote:
Originally posted by Icone
In Leuven hebben ze ook wel ne goeie Australian Ice Cream op de Oude Markt... mmm :)

Diene is al meer dan een jaar dicht hoor :whip: . Crocantino is trouwens beter :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement