|
Ice Cream (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Honey I'm Home, Cookie Dough of Chunkey Monkey van Ben & Jerry's!! :crazy: :tongue2 |
|
|
| Aurélie |
| Geef mij maar sorbet als het lekker warm is : lekker dorstlessend, zoet en fruitig. Met als lievelingssmaken mango , passievrucht en litchee :) |
|
|
| Giesber |
choclat op de voet gevolgd door pistache
kokos moet ik zeker eens proberen deze zomer, nog nooit gegeten |
|
|
| Nyah |
eat and enjoy :tongue2 |
|
|
| TatanaGirl |
Ik heb het liefst een ijsje met staciatella en chocolade!!!
groetjes
TatanaGirl |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
staciatella |
idd straciatella ownt ook zo hard e :D
can't wait for the summer to begin :p of jah, et schoon weer is ook al goe :D
btw, et is weer voor een ijsje vandaag ... |
|
|
| Kelly* |
Banaan rulez!!!
en natuurlijk ook Speculaas en Butter Scoth (van de Australian Home Made aan de Groenplaats :D ) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Kelly*
(van de Australian Home Made aan de Groenplaats :D ) |
Alleej komt da tegen, nog mensen die da kennen :) Deftige cremekes daar idd. |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Xilver
Alleej komt da tegen, nog mensen die da kennen :) Deftige cremekes daar idd. |
die zitten ook overal
knokke, a'pen, hasselt, ... :p |
|
|
| emma |
cookies & cream
mhhhhhhhhhhhhhhhhh
of MC Flurry met M&M's :crazy: :crazy: |
|
|
| Jordan|TD |
Banaan, vanille met caramel, enz...
Niks beter dan e goe krijmke als't goe weer is. |
|
|
| Icone |
| Mokka met chocolade koffiebonen... :) |
|
|
|
|