|
[03-06-05] Marco V - In Charge Open Air, Kasteel Heeswijk
|
View this Thread in Original format
| Disney |
| quote: | | IN HET OPENLUCHT THEATER BIJ KASTEEL HEESWIJK MIDDEN IN HET BOS VINDT DE EERSTE OPEN-LUCHT-IN-CHARGE PLAATS OP 3 JUNI 2005. DOORGAANS STAAN ER BANDS ALS KANE, ANOUK EN WITHIN TEMPTATION OP DIT SFEERVOLLE PODIUM MAAR NU IS HET TIJD VOOR IETS ANDERS. DE VOORVERKOOP VAN EEN BEPERKT AANTAL KAATEN VIA TICKETBOX START BINNENKORT, ZORG DAT JE ER SNEL BIJ BENT. TIJDENS DIT FEEST WORDT HET IN CHARGE PLATENBLABEL GEPRESENTEERD. |
Schijnt een hele mooie lokatie te zijn, soort van mini Dancevalley idee.
Ben benieuwd! |
|
|
| Muppy |
jaja mensen! daar gaan we natuurlijk bij zijn!
meer info over de lokatie:
klik hier
er word ook gesproken over het label in charge...ben benieuwd wie er dan nog meer zullen komen! als ongeveer dezelfde artiesten komen als op Trance Energy,dan ben ik er zeker bij! |
|
|
| Asperge |
| Ik zag het net ook in de nieuwsbrief staan, klinkt interessant:) |
|
|
| Matthijs |
| locatie ziet er goed uit, ik vraag me alleen af hoever dat openluchttheater van het kasteel afligt. Als je dat kasteel zelf niet meer ziet gaat dat speciale effect ook wel een beetje weg. |
|
|
| TranceFool |
| Eindelijk een eigen label, goed werk :) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Eindelijk een eigen label, goed werk :) |
haha dat is natuurlijk ook stoer! en ook wel verdiend als je ziet wat voor werk hij allemaal al heeft gemaakt! |
|
|
| Roger |
vette lokatie:)
zeker een fietstochtje waard:D |
|
|
| Tomaz |
| Heeswijk als in Heeswijk-Dinther? Daar komt Marco vandaan toch? |
|
|
| Blik |
| prachtige locatie, kwam er altijd langs met de bus toen ik stage liep in Veghel. Je kunt gewoon met de bus daarnaartoe, lijn 158 pakken vanaf Station Den Bosch, die stopt vlak in de buurt |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Blik
prachtige locatie, kwam er altijd langs met de bus toen ik stage liep in Veghel. Je kunt gewoon met de bus daarnaartoe, lijn 158 pakken vanaf Station Den Bosch, die stopt vlak in de buurt |
Heen misschien wel, maar terug is een ander verhaal.
Ben trouwens ook benieuwd of dit overdag gehouden wordt of 's avonds/'s nachts... |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Tomaz
Heeswijk als in Heeswijk-Dinther? Daar komt Marco vandaan toch? |
klopt |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Disney
Heen misschien wel, maar terug is een ander verhaal.
Ben trouwens ook benieuwd of dit overdag gehouden wordt of 's avonds/'s nachts... |
weet niet tot hoe laat dat feestje gaat duren, de eerste bus komt daar rond 6:45 langs |
|
|
|
|