|
Monday Bar Vårtrance med Agnelli & Nelson
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Agnelli & Nelson @ Monday Bar Vår-Trance
Date: 2005-05-04
Time: 22:00 - 03:00
Location: Mondo
City: stockholm
Country: Sweden
Arranger: Monday Bar
Price: 220 SEK / 180 SEK presale
Age: 20 (18 with presale ticket)
Website: http://www.doghouseboys.com/events/...inelson2005.asp
DJs:
Mainfloor:
- Agnelli & Nelson (Belfast) (4 hour set)
In The Bar:
- Henrik Löwenhamn & Dana Bergqvist
Presale outlets:
Pitch Control, Ynglingagatan 2 (08-506 212 72)
C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkog. 21-23 (08-10 40 18 )
Saxat ur senaste nyhetsbrevet från MondayBar
Dagen innan "Kristi Flygare" är en av de få extradagar med ledigt dagen
efter året då man kan göra riktigt bra fester. Eftersom
valborgskryssningen som bekant blev inställd så passade vi på att boka
om en av huvudsakterna som skulle spelat på stora dansgolvet,
irländarna Agnelli & Nelson, till en helt ny fest på onsdag 4 maj.
Killarna kommer att köra ett 4-timmarset och från kl 23. I baren kör
radarparet Henrik Löwenhamn och Dana Bergqvist sköna klubbvibes hela
kvällen. Biljetterna släpps fredag 1 april.
Yes så jävla kul ! :gsmile:
Vilka ser jag där ??? |
|
|
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Agnelli & Nelson @ Monday Bar Vår-Trance
Date: 2005-05-04
Time: 22:00 - 03:00
Location: Mondo
City: stockholm
Country: Sweden
Arranger: Monday Bar
Price: 220 SEK / 180 SEK presale
Age: 20 (18 with presale ticket)
Website: http://www.doghouseboys.com/events/...inelson2005.asp
DJs:
Mainfloor:
- Agnelli & Nelson (Belfast) (4 hour set)
In The Bar:
- Henrik Löwenhamn & Dana Bergqvist
Presale outlets:
Pitch Control, Ynglingagatan 2 (08-506 212 72)
C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkog. 21-23 (08-10 40 18 )
Saxat ur senaste nyhetsbrevet från MondayBar
Dagen innan "Kristi Flygare" är en av de få extradagar med ledigt dagen
efter året då man kan göra riktigt bra fester. Eftersom
valborgskryssningen som bekant blev inställd så passade vi på att boka
om en av huvudsakterna som skulle spelat på stora dansgolvet,
irländarna Agnelli & Nelson, till en helt ny fest på onsdag 4 maj.
Killarna kommer att köra ett 4-timmarset och från kl 23. I baren kör
radarparet Henrik Löwenhamn och Dana Bergqvist sköna klubbvibes hela
kvällen. Biljetterna släpps fredag 1 april.
Yes så jävla kul ! :gsmile:
Vilka ser jag där ??? |
MIG MIG MIG MIG :D Fan vad skoj.. |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Yes så jävla kul ! :gsmile:
Vilka ser jag där ??? |
Ett par stycken från örebro :D |
|
|
| mr_fisken |
| södermalm represent:D eller nått... |
|
|
| trancedanne |
| Stor chans att jag också tittar förbi =O |
|
|
| Vizay |
| jag tittar lätt förbi så länge jag inte är bortrest eller liknande men det ska jag fan inte va då :D |
|
|
| fe_maLe |
| e ju inte 18 förän i början av juni men kanske gör ett försök:clown: |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
e ju inte 18 förän i början av juni men kanske gör ett försök:clown: |
gör så.. med förköpt biljett kommer du in;) |
|
|
| hustler |
| Låter grymt, så kan man festa in våren lite :D |
|
|
| SwedeTrance |
Jag dyker upp från Götet!
Glorie dyker upp med (enligt info från henne i min gästbok på Tranceclubber) |
|
|
| gurra |
| står i nån vaktkur på drottningholm då :( |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by gurra
står i nån vaktkur på drottningholm då :( |
då ska jag stanna på vägen in till festen och mobba dig lite :p |
|
|
|
|