return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Monday Bar Vårtrance med Agnelli & Nelson
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever

Agnelli & Nelson @ Monday Bar Vår-Trance

Date: 2005-05-04
Time: 22:00 - 03:00
Location: Mondo
City: stockholm
Country: Sweden
Arranger: Monday Bar
Price: 220 SEK / 180 SEK presale
Age: 20 (18 with presale ticket)
Website: http://www.doghouseboys.com/events/...inelson2005.asp

DJs:

Mainfloor:
- Agnelli & Nelson (Belfast) (4 hour set)

In The Bar:
- Henrik Löwenhamn & Dana Bergqvist


Presale outlets:
Pitch Control, Ynglingagatan 2 (08-506 212 72)
C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkog. 21-23 (08-10 40 18 )


Saxat ur senaste nyhetsbrevet från MondayBar

Dagen innan "Kristi Flygare" är en av de få extradagar med ledigt dagen
efter året då man kan göra riktigt bra fester. Eftersom
valborgskryssningen som bekant blev inställd så passade vi på att boka
om en av huvudsakterna som skulle spelat på stora dansgolvet,
irländarna Agnelli & Nelson, till en helt ny fest på onsdag 4 maj.
Killarna kommer att köra ett 4-timmarset och från kl 23. I baren kör
radarparet Henrik Löwenhamn och Dana Bergqvist sköna klubbvibes hela
kvällen. Biljetterna släpps fredag 1 april.




Yes så jävla kul ! :gsmile:

Vilka ser jag där ???
Kvicket
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Agnelli & Nelson @ Monday Bar Vår-Trance

Date: 2005-05-04
Time: 22:00 - 03:00
Location: Mondo
City: stockholm
Country: Sweden
Arranger: Monday Bar
Price: 220 SEK / 180 SEK presale
Age: 20 (18 with presale ticket)
Website: http://www.doghouseboys.com/events/...inelson2005.asp

DJs:

Mainfloor:
- Agnelli & Nelson (Belfast) (4 hour set)

In The Bar:
- Henrik Löwenhamn & Dana Bergqvist


Presale outlets:
Pitch Control, Ynglingagatan 2 (08-506 212 72)
C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkog. 21-23 (08-10 40 18 )


Saxat ur senaste nyhetsbrevet från MondayBar

Dagen innan "Kristi Flygare" är en av de få extradagar med ledigt dagen
efter året då man kan göra riktigt bra fester. Eftersom
valborgskryssningen som bekant blev inställd så passade vi på att boka
om en av huvudsakterna som skulle spelat på stora dansgolvet,
irländarna Agnelli & Nelson, till en helt ny fest på onsdag 4 maj.
Killarna kommer att köra ett 4-timmarset och från kl 23. I baren kör
radarparet Henrik Löwenhamn och Dana Bergqvist sköna klubbvibes hela
kvällen. Biljetterna släpps fredag 1 april.




Yes så jävla kul ! :gsmile:

Vilka ser jag där ???


MIG MIG MIG MIG :D Fan vad skoj..
FredAcler
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Yes så jävla kul ! :gsmile:

Vilka ser jag där ???


Ett par stycken från örebro :D
mr_fisken
södermalm represent:D eller nått...
trancedanne
Stor chans att jag också tittar förbi =O
Vizay
jag tittar lätt förbi så länge jag inte är bortrest eller liknande men det ska jag fan inte va då :D
fe_maLe
e ju inte 18 förän i början av juni men kanske gör ett försök:clown:
mr_fisken
quote:
Originally posted by fe_maLe
e ju inte 18 förän i början av juni men kanske gör ett försök:clown:


gör så.. med förköpt biljett kommer du in;)
hustler
Låter grymt, så kan man festa in våren lite :D
SwedeTrance
Jag dyker upp från Götet!
Glorie dyker upp med (enligt info från henne i min gästbok på Tranceclubber)

gurra
står i nån vaktkur på drottningholm då :(
Vizay
quote:
Originally posted by gurra
står i nån vaktkur på drottningholm då :(


då ska jag stanna på vägen in till festen och mobba dig lite :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement