|
Wat is je grootste droom???
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
| Ja ik probeer het forum een beetje gezellig te houden, nou kom maar op met jullie diepste verlangens! :D |
|
|
| Miss Proximus |
hmmm.......nu op dit moment.....triootje met PvD en AvB :D
lol! ik zal morge ff serieus antwoorden :stongue: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Dan maar een trio met Lady Dana en DJ Astrid. Als we toch op die toer gaan. Ik zal ook proberen of ik een fatsoenlijk antwoord kan bedenken...
GReeTZ |
|
|
| Dj Alpha |
nou uhhhh... een triootje met eye-riz en miss prox? :D:D:D
nee grapje ik heb deze thread dan wel gemaakt maar ik heb ook nog geen fatsoenlijk antwoord kunnen bedenken.. Is best een moeilijke vraag.. |
|
|
| serialkillah |
| pffffffffffffffff, de eerste komende 50 jaar in ieder geval elke dag weer wakker worden:) |
|
|
| Flippe |
| Lastige vraag, zou t zo niet weten! |
|
|
| Little Theseus |
Grote droom: wakker worden naast femme fatale ofzo..
mwjah, mijn grote droom is eigenlijk gewoon gelukkig blijven. Sjeesj weet ik veel hoe! |
|
|
| kolkiewolkie |
Het lijkt mij wel wat om een eigen discotheek/bar/dancing te hebben. Kun je in elk geval ervoor zorgen dat je niet zon kI_Itte eind hoeft te reizen om een fatsoenlijke DJ te horen draaien :p . En dan gewoon zorgen dat daar ELKE week een grote naam staat (pak de DJ top 100 erbij en ga gewoon strepen met de namen die er al geweest zijn..):D . Dit levert dan weer flink poet op, waarvan ik dan de rest van mun dromen kan laten uitkomen:D :D (reizen, rallietje sjeesen, stuff like that)(grls komen dan ook vanzelf:D ).
greetz kolkiewolkie |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Dan maar een trio met Lady Dana en DJ Astrid. Als we toch op die toer gaan. Ik zal ook proberen of ik een fatsoenlijk antwoord kan bedenken...
GReeTZ |
Nou je het toch over Astrid hebt...dat mens draaide in de Klaveet zaterdag maarruhhh, geef mij Miss Djax maar :D
Haar set zoog eigenlijk wel heel erg, best cool dat de dj van d e Klaveet zelf perongeluk een sigaret tegen haar reet hield gheghe.
maarjaaaaaaa, boeiuh......
Mijn droom? uhhhhmmmmm moeilijk...wat de neuk...... |
|
|
| The Groove |
Mijn wens?
Dat ik later gezond en bla bla bla bla bla |
|
|
| Blik |
1. eigen discotheek (heb de locatie al :p)
2. miljonair worden, want geld maakt zeker gelukkig |
|
|
| Flippe |
Net zo hard kunnen zwemmen als Pieter
code:
|
|
__|__
\ /
\ /
|
|
|
|
|
|