return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
פגישת מחזור
View this Thread in Original format
Ariels
אני לא זוכר מי שם את הטרד עם הלינק לפורום של פלורידה עם כל התמונות
ושאל אם גם פה זה יכול להיות.
קיצר אני זוכר שפעם היה איזה BBS שהייתי חבר בו ואירגנו פגישה של כולם וזה היה מה זה צחוקים וקטעים וכל אחד הגיע בפוזה שלו וכולם ניסו לנחש מי הוא.
זה היה בבורגר ראנץ' בת"א בכיכר רבין אז אנשים שנכנסו לבורגר התחלנו לנסותלנחש מי הם והם בכלל לא היו קשורים ולא הבינו מה אנחנו רוצים מהחיים שלהם.
קיצור זה יכול להיות רעיון תותחי לעשות מפגש של כולם (אולי אפילו מסיבה)
זה יהיה מה זה תותחי.
luckystrike
צריכים לחשוב על זה
יכול להיות אחלה
אני בעד אבל יש לי רק עוד שבוע וחצי
Ariels
לאיפה אתה הולך עוד שבוע וחצי
????


חוצמזה אני אישית חשבתי על יום חמישי או שבת או ראשון הקרובים
ואם כבר מדברים אז לפי דעתי זה צריך להיות במקום במרכז הארץ אבל לא תל-אביב כי סיבוך עם החניה

צומת רעננה או פתח-תקווה ואם כבר בת"א אז במקום כמו עזריאלי שכולם מכירים וקל להגיע לשם וגם יש חניה
אומנם בתשלום אבל צנוע בהחלט
Gil Shwarts
גם אני בעד אבל יותר יתאים לי יום שלישי כי גם ככה אני יהיה בת"א...
לעשות סיבוב על האופנוע של חבר שלי :)
luckystrike
אני הולך לצבא...
(בפעם ה...)

ונשמע סבבה
גיל אתה מדבר על שלישי הזה ?

צריכים גם לעשות הסעות לח'ברה שלי הרישיון
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by luckystrike
אני הולך לצבא...
(בפעם ה...)

ונשמע סבבה
גיל אתה מדבר על שלישי הזה ?

צריכים גם לעשות הסעות לח'ברה שלי הרישיון


כן יום שלישי הזה...
אין מצב שאני יגיע לת"א בזמן הקרוב חוץ מיום שלישי...
יש לי עסקים שם :)
Ariels
התראה קצרה מידי חוצמזה יש גם חיילים ביחידות סגורות
(כמוני)
שלא יכולים מה לעשות להגיע בשלישי
חמישי טוב גם כי זה סופ"ש ואם יש חיילים שעוברים בדרך בת"א אז אפשר לקפוץ
חוצמזה זו התראה קצרה מידי יום וחצי לפני
וסופ"ש עדיף כי גם יש פחות לחץ כמו צבא - לימודים וכדומה

גיל - חוצמזה אתה לא צריך לחפש מתי אתה מגיע לת"א אתה יכול גם להשקיע מזמנך ולעשות קפיצה נוספת חוצמזה שאם יש לך סידורים חבל שתעזוב באמצע או תהיה לחוץ או משהו כזה
luckystrike
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


כן יום שלישי הזה...
אין מצב שאני יגיע לת"א בזמן הקרוב חוץ מיום שלישי...
יש לי עסקים שם :)


מתאים לי...
Izzy
can i come too? ;)
Gil Shwarts
אין לי אפשרות להגיע בזמן אחר...
אני עמוס מדי

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Izzy
can i come too? ;)


חה חה חה
:D
Dj-2TaLL
נשמע סבבה של רעיון...
:)
אבל זה יהיה בעיה מבחינת מי יכול מתי...
זה יעשה בעיות...
אבל אני בעד...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement