return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
DJ Contest @ Sint-Truiden vs BETA meeting? (pg. 2)
View this Thread in Original format
xcape
Kun je mij een gefundeerde en opbouwende argumentering geven waarom ik niet geselecteerd ben. Ik heb zelfs een liveset gestuurd die op technisch gebied echt wel in orde was. Misschien omdat ik niet op dj2dj zit??
eieregooie
lol

anders laat je je even kennen ;)
FredNova
quote:
Originally posted by xcape
Kun je mij een gefundeerde en opbouwende argumentering geven waarom ik niet geselecteerd ben. Ik heb zelfs een liveset gestuurd die op technisch gebied echt wel in orde was. Misschien omdat ik niet op dj2dj zit??

1. Selecties hebben niets te maken met op welke fora je ingeschreven bent :conf:

2. Als er 42 zijn 'die op technisch gebied wel in orde waren' en er zijn 24 plaatsen, dan heb je bijna 1 kans op 2 om er niet/wel bij te zijn.

3. Dan moesten we naar je tekst gaan kijken bij 'motiviatie' en die was "Het is altijd leuk om voor een goed dance publiek te kunnen draaien, komt niet zo veel voor tegenwoordig. Daarom laat ik zo een gelegenheid niet voorbij gaan." Deze heeft mij niet overtuigd. (je statement is ook contradictorisch)

4. Bij stijl staan ook eigen producties wat ik heel knap vind, maar wat niet echt gaat aanslaan in een danscafé met een commerciële meute.

5. De toon die je aanslaat in je bericht is (zoals Ei opmerkte) niet echt heel sportief. Trouwens je mag dat ook altijd naar mij doormailen ipv op een forum te zetten.

6. Heel de gebeurtenis is gratis en er steekt weken vrije tijd in en er zijn dan nog eens voor 200 euro platenbonnnen... Wat wil je nog meer? Een verantwoording blijkbaar? Die heb je gekregen, hoewel ik die niet hoef te geven.

Genoeg?
Bertn
zal ik alvast popcorn gaan halen?:clown:
pooley
I'll take my taco hat
Kelly*
quote:
Originally posted by pooley
I'll take my taco hat

met kaassaus zonder pepertjes, please :rolleyes:
xcape
Ok ik zwijg al. Ik had inderdaad beter gepmd ook ma heb een beetje een kutdag vandaar die ietwat overdreven reactie, sorry daarvoor.
FredNova
no prob
pooley
quote:
Originally posted by Kelly*
met kaassaus zonder pepertjes, please :rolleyes:

allright !

maar dan met pepers :x
teknasia
quote:
Originally posted by pooley
allright !

maar dan met pepers :x

mja, zolang het maar nie die van de Kinepolis zijn :whip:

die zijn verdomme heet!

eieregooie
quote:
Originally posted by Bertn
zal ik alvast popcorn gaan halen?:clown:

Jammer jongens, we hebben hier te maken met 2 nette volwassen mesnen... Voor verder vertier wil ik jullie graag door verwijzen naar de threads waar X-tune heeft gepost, daar wordt nog lekker kinderachtig gedaan :toothless

Aan de mensen die wel geselecteerd zijn, ZET M OP! Respect the skillz 2 fred en de rest van de kru, het lijkt me een zeer degelijke contest! Ik heb zelf helaas niet mee kunnen doen omdat ik recentelijk al veel te veel vrij heb ivm (overigens zeer goede) feestjes enzo :D
FredNova
quote:
Originally posted by eieregooie
Respect the skillz 2 fred

Mij beledigen met een Dj Jean quote??? Dat had ik van u niet verwacht :( IT WEETJE WEL
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement