|
DJ Contest @ Sint-Truiden vs BETA meeting? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by eieregooie
lol
anders laat je je even kennen ;) |
Het is vriendjespolitiek, vriendjespolitiek zeg ik je! ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Jammer jongens, we hebben hier te maken met 2 nette volwassen mesnen... Voor verder vertier wil ik jullie graag door verwijzen naar de threads waar X-tune heeft gepost, daar wordt nog lekker kinderachtig gedaan :toothless
|
X-Tune heeft net gepost in deze thread...what to do now? :clown: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nog Beta-volk dat komt supporteren of een kijkje nemen? :) |
|
|
| Xilver |
| Kheb vrijdag verlof, dus als Anja dat ziet zitten, dan wil ik wel komen supporteren. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Da zou wel fijn zijn :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nog Beta-volk dat komt supporteren of een kijkje nemen? :) |
:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mijn grootste fan! :toothless |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
ik kom spijtig genoeg niet kijke/luistere ... ma kwou ff zegge da'k et apprecieer da ge zijt kome zien naar mij @ hermesverkiezingen ... (zehra, jasper, johan, benny, ... )
appreciate it ;)
greetz despe |
|
|
| Meltoz |
Ik zal er ni bij zijn, maar om wa uur moe je draaien jasp? Dan kan'k van my own bedroom supportere :o Gene webcam zoals vorige keer bij zillion ofwel Fred?
Zet'em op he JASP, BETA-POWER :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Geen idee wanneer ik moet spelen, dat wordt pas vanavond zelf geloot... |
|
|
| Xilver |
| Anja en ik komen ook af. Zal eens naar Dries bellen. |
|
|
|
|