return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
DJ Contest @ Sint-Truiden vs BETA meeting? (pg. 3)
View this Thread in Original format
X-Tune
quote:
Originally posted by eieregooie
lol

anders laat je je even kennen ;)


Het is vriendjespolitiek, vriendjespolitiek zeg ik je! ;)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by eieregooie
Jammer jongens, we hebben hier te maken met 2 nette volwassen mesnen... Voor verder vertier wil ik jullie graag door verwijzen naar de threads waar X-tune heeft gepost, daar wordt nog lekker kinderachtig gedaan :toothless


X-Tune heeft net gepost in deze thread...what to do now? :clown:
Xilver
, te laat
Jasperovitsj
Nog Beta-volk dat komt supporteren of een kijkje nemen? :)
Xilver
Kheb vrijdag verlof, dus als Anja dat ziet zitten, dan wil ik wel komen supporteren.
Jasperovitsj
Da zou wel fijn zijn :)
Zehra
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Nog Beta-volk dat komt supporteren of een kijkje nemen? :)


:D
Jasperovitsj
Mijn grootste fan! :toothless
DeSpErAtOs-X
ik kom spijtig genoeg niet kijke/luistere ... ma kwou ff zegge da'k et apprecieer da ge zijt kome zien naar mij @ hermesverkiezingen ... (zehra, jasper, johan, benny, ... )

appreciate it ;)

greetz despe
Meltoz
Ik zal er ni bij zijn, maar om wa uur moe je draaien jasp? Dan kan'k van my own bedroom supportere :o Gene webcam zoals vorige keer bij zillion ofwel Fred?

Zet'em op he JASP, BETA-POWER :D

Jasperovitsj
Geen idee wanneer ik moet spelen, dat wordt pas vanavond zelf geloot...
Xilver
Anja en ik komen ook af. Zal eens naar Dries bellen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement