return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
DJ Contest @ Sint-Truiden vs BETA meeting? (pg. 6)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Binnen een half uurke weet ik het normaal gezien, Frednova ging sms'en :)


Und?
Jasperovitsj
Kein sms :)
En op dj2dj ook nog niks...

*beetje nerveus*
Jasperovitsj
1ste plaats = Jo
2de plaats = Nick Shaffer
3de plaats = Bjorn en Tompie (heel kort gevolgd door Xtreme, Vega, Jay Lee en Miss LN)


Twas toch plezant :)
Phortastic
Jammer. Ach ja volgende keer meer geluk en hopelijk 1ste plaats :)
Maar als het plezant was thats all that matters :)
Jasperovitsj
Vrijdag Factory voor een plaats in de finale, daar krijg ik nog een kans hé :D
Zehra
kusje :)
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Vrijdag Factory voor een plaats in de finale, daar krijg ik nog een kans hé :D

Ik zal er weer zijn ;)

Gelieve op tijd te komen deze keer aub :p
FredNova
quote:
Originally posted by eieregooie
Und?


Und FredNova is pert totale...

Jasper zijn set was weer dik in orde!!!
maar de tegenstand was ook dik in orde :-/
Sorry, dat ik niet meer gesmst heb... (mede dankzij den ambras met de die-hard supporters van een bepaalde niet-winnende kliek)

Congratz Jasper, je hebt misschien geen platenbon, maar je heb meerderen verbaasd met uw draaikunsten (en lekkere plaatjes!)

Sebiet... afteren.. euh bbq'n :nervous:
Lady_LizzY
Damn, vergeten dat dat gister was.
Zat nochtans zelf in Sint-Truiden, midweekfeesten...
Anders was k zeker komen zien!

Oh btw, parkeer ni op de parking in de Ridderstraat,
die sluit om 3u (waar staat dat ergens? niks gezien) en da's vrij kl*** als ge daar dan om 3u10 staat... :whip: :whip:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by FredNova


Congratz Jasper, je hebt misschien geen platenbon, maar je heb meerderen verbaasd met uw draaikunsten (en lekkere plaatjes!)


Daar doe ik het dan ook voor :)

_Jedi
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Vrijdag Factory voor een plaats in de finale, daar krijg ik nog een kans hé :D


Is dat volgende week vrijdag? of morgen vrijdag?
Jasperovitsj
Morgen, begint rond 23u, en gratis inkom ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement