|
DJ Contest @ Sint-Truiden vs BETA meeting? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Binnen een half uurke weet ik het normaal gezien, Frednova ging sms'en :) |
Und? |
|
|
| Jasperovitsj |
Kein sms :)
En op dj2dj ook nog niks...
*beetje nerveus* |
|
|
| Jasperovitsj |
1ste plaats = Jo
2de plaats = Nick Shaffer
3de plaats = Bjorn en Tompie (heel kort gevolgd door Xtreme, Vega, Jay Lee en Miss LN)
Twas toch plezant :) |
|
|
| Phortastic |
Jammer. Ach ja volgende keer meer geluk en hopelijk 1ste plaats :)
Maar als het plezant was thats all that matters :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vrijdag Factory voor een plaats in de finale, daar krijg ik nog een kans hé :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vrijdag Factory voor een plaats in de finale, daar krijg ik nog een kans hé :D |
Ik zal er weer zijn ;)
Gelieve op tijd te komen deze keer aub :p |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Und? |
Und FredNova is pert totale...
Jasper zijn set was weer dik in orde!!!
maar de tegenstand was ook dik in orde :-/
Sorry, dat ik niet meer gesmst heb... (mede dankzij den ambras met de die-hard supporters van een bepaalde niet-winnende kliek)
Congratz Jasper, je hebt misschien geen platenbon, maar je heb meerderen verbaasd met uw draaikunsten (en lekkere plaatjes!)
Sebiet... afteren.. euh bbq'n :nervous: |
|
|
| Lady_LizzY |
Damn, vergeten dat dat gister was.
Zat nochtans zelf in Sint-Truiden, midweekfeesten...
Anders was k zeker komen zien!
Oh btw, parkeer ni op de parking in de Ridderstraat,
die sluit om 3u (waar staat dat ergens? niks gezien) en da's vrij kl*** als ge daar dan om 3u10 staat... :whip: :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FredNova
Congratz Jasper, je hebt misschien geen platenbon, maar je heb meerderen verbaasd met uw draaikunsten (en lekkere plaatjes!)
|
Daar doe ik het dan ook voor :) |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vrijdag Factory voor een plaats in de finale, daar krijg ik nog een kans hé :D |
Is dat volgende week vrijdag? of morgen vrijdag? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Morgen, begint rond 23u, en gratis inkom ;) |
|
|
|
|