return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
ID&T Radio in de ether? Help eventjes AUB.
View this Thread in Original format
Obi
Yo Addicts,

Laat zien dat je dance belangrijk vindt! Er zijn namelijk ook andere radiostations die veel mensen mobiliseren om op hun te stemmen zodat ze dan nog meer in aanmerking komen voor een etherfrequentie.

Stem HIER voor ID&T Radio :)

Spread the word!

Thanx in advance voor jullie support.
Mysteric
You've got my vote!

ID&T moet gewoon de ether in. Dan trekken ze NoordzeeFM of 538 er gewoon maar af. Gewoon veilen die etherfrequenties, anders blijven die monopolisten maar alleen op de ether, terwijl andere zenders gewoon meer te bieden hebben.
mido
Ik heb gestemd hoor!
:P

Al moet ik zeggen dat ze bij lange na niet bovenaan staan.

Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk! :P
Ruben_Dubbink
Domme vraag??
één vraagje vooraf, waar kan ik ID&T radio ergens vinden??
dan zal ik straks s ff stemmen........

Greetz RubDub
Blik
ik stem zekers, maar was er zo'n actie een tijdje geleden ook al niet, ik heb tijdje geleden ook al een keer hiervoor gestemd :)

tussenstand:

Wie wordt de Radiotopper van de 21e eeuw?
Radio 10FM 43.4%
Radio 192 12.0%
Kink FM 9.0%
CRN 5.2%
ID&T-Radio 5.1%
Partyhardy!
Ik heb ook ff gestemd :D en id&t-radio is ook echt gewoon een super relaxte zender, ik heb hem full-time aanstaan, zelfs op mijn werk, lekker hard! ;) :)
en op de ranking is id&t-radio ook alweer een plekkie gestegen! :) =>

Radio 10FM 42.6%
Radio 192 11.8%
Kink FM 8.9%
ID&T-Radio 6.7% :cool:
CRN 5.0%


"groove after groove, jam after jam, that's what i wanna hear... id&t radio!" ;)
Flippe
Voted!
Flippe
de Tussenstand :

Radio 10FM 41.7%
Radio 192 11.8%
Kink FM 8.7%
ID&T-Radio 7.2%
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
Domme vraag??
één vraagje vooraf, waar kan ik ID&T radio ergens vinden??
dan zal ik straks s ff stemmen........

Greetz RubDub


in almelo op 97.4 op de kabel, dus dat zal in ons dorpie ook wel zo wezen

greetz kolkiewolkie
Gurian
Gestemd

ID&T staat nu derde (wat 1 stem al wel nie kan doen he :D)
Ma ik was wel genoodzaakt om te stemmen omdat ik het niet kan ontvangen in de ether :mad:

serialkillah
Oke, ik heb nu gestemd en de tussenstand is:

Radio 10FM 40.6%
Radio 192 11.4%
ID&T-Radio 9.4%
-=WVG=-
Er valt nog wel wat in te halen zie ik...

Mijn stem is uitgebracht...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement