|
Promoot hier je eigen setjes / producties (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Original
Beetje late reactie en bijna vergeten, maar ik heb je setje bijna de hele week aangehad op mijn werk. m.a.w. een zeer vet setje gozer!! vooral de eerste helft en die "end of me" is een ouwe favoriet van me.
|
Thanks man!! Die Mimosa is inderdaad een ultiem zomer nummertje.. die ga ik nog veel draaien in het zonnetje de komende maanden :cool:
Ik ga binnenkort weer een nieuw setje opnemen, genoeg nieuw spul :p Die zal hier dan ook weer verschijnen, for your pleasure :D ;) |
|
|
| Massive84 |
progressive breakbeat nummer van mij :)
copy en plak deze link in je browser als je wilt horen :)
fahad.emphased-reality.nl/lofi.mp3 |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ik ga binnenkort weer een nieuw setje opnemen, genoeg nieuw spul :p Die zal hier dan ook weer verschijnen, for your pleasure :D ;) |
Me wants :D |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by mido
Heb ik het dan helemaal voor nix gedaan?
Beetje jammer weer! :( |
ik heb niet heel erg verstand van zaken, maar ik heb m gedownload en luister er al een paar dagen met plezier naar :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Me wants :D |
+1! |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Odyne
ik heb niet heel erg verstand van zaken, maar ik heb m gedownload en luister er al een paar dagen met plezier naar :) |
Kijk dat hoor ik graag! :) Thx!
2 Opti: En dan bedoel je wat ik draaide toen in Amstelveen?? (als ik hardstyle draai dan draai ik dat rustige ook over het algemeen) Maar ik kan even kijken als je dat wilt.... |
|
|
| Teknikol |
Deze track heb ik net af. Tis nog niet helemaal goed, ik zat namelijk net te luisteren en er waren nog wat kleine dingetje die ik wou veranderen, maar tis zo goed als volledig. Misschien dat iemand er iets over te zeggen heeft! grzz
HIER leechen |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Deze track heb ik net af. Tis nog niet helemaal goed, ik zat namelijk net te luisteren en er waren nog wat kleine dingetje die ik wou veranderen, maar tis zo goed als volledig. Misschien dat iemand er iets over te zeggen heeft! grzz
HIER leechen |
Ik ben geen progressive kenner, maar ik moet zeggen dat die erg lekker klinkt! :)
Opbouw zeer goed, fijne bassline, mooie geluiden en sounds, nummer klinkt erg professioneel, lekker vol. Mooie break ook, erg relaxt nummertje :) |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik ben geen progressive kenner, maar ik moet zeggen dat die erg lekker klinkt! :)
Opbouw zeer goed, fijne bassline, mooie geluiden en sounds, nummer klinkt erg professioneel, lekker vol. Mooie break ook, erg relaxt nummertje :) |
dankjewel! ik ben er zelf ook wel tevreden over! |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Teknikol
dankjewel! ik ben er zelf ook wel tevreden over! |
Dat mag ook zeker! Vet nummer hoor! Erg laidback... maar niet iets wat je in een club zou kunnen horen denk ik. :cool:
When She Cries was trouwens ook :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Deze track heb ik net af. SubtleSigns presents Former - Excite |
Vette track :) |
|
|
| Djeebie |
| Lekker plaatje inderdaad Teknikol :) Met wat heb je het geproduceerd? |
|
|
|
|