|
Promoot hier je eigen setjes / producties (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| m-kay |
| quote: | Originally posted by Passiva
Die mag jij nog helemaal niet draaien! :D |
Track 6 wel dan. :P.
Zeg, wanneer ga je weer eens draaien in die soos in Buuren. Ben ik er wel weer bij, samen met Joost. :D. |
|
|
| DJ_Siesta |
| vind ze beide prut eigenlijk :( |
|
|
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
vind ze beide prut eigenlijk :( |
vriendelijk bedankt :toothless
Het was ook niet bedoeld als serieuze bootleg, gewoon een geintje met 2 draaitafels en wat aan rotzooien. Maargoed, doe jij t maar beter dan he als je z'n grote waffel hebt:o :wtf: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Stephan B
vriendelijk bedankt :toothless
Het was ook niet bedoeld als serieuze bootleg, gewoon een geintje met 2 draaitafels en wat aan rotzooien. Maargoed, doe jij t maar beter dan he als je z'n grote waffel hebt:o :wtf: |
relax! ik vond het totaal niet passen, maar zal wel eens wat uplooien |
|
|
| Djeebie |
Ik post het maar bij deze thread, omdat hier ook nog wat producers komen. In ieder geval loopt een vriend van mij stage bij Stichting Grap die o.a. de Amsterdamse Popprijs en Turntablized organiseren. Ze hebben nu een competitie lopen waarbij je kans maakt op een platenrelease. Misschien interessant voor mensen van hier :)
Vinylized - Get yourself on a 12"!
Competitie voor makers van dance muziek start op 21 mei 2005
Vinylized is een nieuwe competitie voor Nederlandse talentvolle makers en producers van dance muziek. De competitie wordt georganiseerd door Stichting GRAP. Op zaterdag 21 mei zal de competitie officieel van start gaan met de release van de website: www.vinylized.net. Met deze competitie wil de GRAP nieuwe makers van dance muziek een kans bieden om hun tracks te laten horen aan publiek, media en muziekindustrie. Van de winnende track worden vijfhonderd 12” geperst. Daarnaast krijgt de winnaar een presentatie en promotieronde op het Amsterdam Dance Event in oktober en professionele begeleiding bij de distributie van de plaat.
De competitie zal in zijn geheel via de site te volgen zijn. Nadat uit de inschrijvingen vijf finalisten zijn geselecteerd wordt van elk een tracks op de site geplaatst. Daarna volgt een stemronde waarin het publiek naar de tracks kan luisteren en een favoriet kan kiezen. De publieksstem en de beoordeling van de vakjury zullen uiteindelijk leiden tot de verkiezing van de winnaar van Vinylized 2005.
Wat is wanneer?
21 mei tot 1 augustus 2005 Open inschrijvingen voor Vinylized
1 augustus 2005 Vijf finalisten worden gepresenteerd op www.vinylized.net
1 augustus tot 1 september 2005 Publiek kan stemmen op de vijf geselecteerde tracks
1 september 2005 Bekendmaking winnaar Vinylized 2005
27, 28, 29 Oktober 2005 Presentatie van de winnaar op Amsterdam Dance Event
Inschrijfprocedure
Iedereen die mee wil doen aan Vinylized kan zich tot 1 augustus 2005 inschrijven via het online inschrijfformulier op www.vinylized.net. Ook moet voor die datum een demo (cd, minidisk of MP3) biografie en promotiefoto naar Stichting GRAP gestuurd worden.
Postadres Stichting GRAP: Postbus 10928, 1001 EX Amsterdam.
Bezoekadres: Beurs van Berlage, ingang Oudebrugsteeg 11 Amsterdam. (ma-vrij van 12:00- 17:00).Email: [email protected][/email].
Over de GRAP
Stichting GRAP is de ondersteunende organisatie voor de Amsterdamse popmuziek. GRAP organiseert competities, showcases en festivals zoals Turntablized, SPITT – National Dutch MC Battle/Freestyle voor de GRAP, Amsterdam Breakz, Wanted, Amsterdamse Popprijs, Mooie Noten en de deelprogrammering voor onder meer het Amsterdams Bevrijdingsfestival, Roots Open Air en B-Connected. De GRAP biedt advies en informatie aan bands en acts. Daarnaast is de zij intermediair voor organisaties en stadsdelen. Voor meer informatie: Stichting GRAP, T: 020.4208160, E: [email][email protected] - www.grap.net. |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik post het maar bij deze thread, omdat hier ook nog wat producers komen. In ieder geval loopt een vriend van mij stage bij Stichting Grap die o.a. de Amsterdamse Popprijs en Turntablized organiseren. Ze hebben nu een competitie lopen waarbij je kans maakt op een platenrelease. Misschien interessant voor mensen van hier :)
Vinylized - Get yourself on a 12"!
Competitie voor makers van dance muziek start op 21 mei 2005
Vinylized is een nieuwe competitie voor Nederlandse talentvolle makers en producers van dance muziek. De competitie wordt georganiseerd door Stichting GRAP. Op zaterdag 21 mei zal de competitie officieel van start gaan met de release van de website: www.vinylized.net. Met deze competitie wil de GRAP nieuwe makers van dance muziek een kans bieden om hun tracks te laten horen aan publiek, media en muziekindustrie. Van de winnende track worden vijfhonderd 12” geperst. Daarnaast krijgt de winnaar een presentatie en promotieronde op het Amsterdam Dance Event in oktober en professionele begeleiding bij de distributie van de plaat.
De competitie zal in zijn geheel via de site te volgen zijn. Nadat uit de inschrijvingen vijf finalisten zijn geselecteerd wordt van elk een tracks op de site geplaatst. Daarna volgt een stemronde waarin het publiek naar de tracks kan luisteren en een favoriet kan kiezen. De publieksstem en de beoordeling van de vakjury zullen uiteindelijk leiden tot de verkiezing van de winnaar van Vinylized 2005.
Wat is wanneer?
21 mei tot 1 augustus 2005 Open inschrijvingen voor Vinylized
1 augustus 2005 Vijf finalisten worden gepresenteerd op www.vinylized.net
1 augustus tot 1 september 2005 Publiek kan stemmen op de vijf geselecteerde tracks
1 september 2005 Bekendmaking winnaar Vinylized 2005
27, 28, 29 Oktober 2005 Presentatie van de winnaar op Amsterdam Dance Event
Inschrijfprocedure
Iedereen die mee wil doen aan Vinylized kan zich tot 1 augustus 2005 inschrijven via het online inschrijfformulier op www.vinylized.net. Ook moet voor die datum een demo (cd, minidisk of MP3) biografie en promotiefoto naar Stichting GRAP gestuurd worden.
Postadres Stichting GRAP: Postbus 10928, 1001 EX Amsterdam.
Bezoekadres: Beurs van Berlage, ingang Oudebrugsteeg 11 Amsterdam. (ma-vrij van 12:00- 17:00).Email: [email protected][/email].
Over de GRAP
Stichting GRAP is de ondersteunende organisatie voor de Amsterdamse popmuziek. GRAP organiseert competities, showcases en festivals zoals Turntablized, SPITT – National Dutch MC Battle/Freestyle voor de GRAP, Amsterdam Breakz, Wanted, Amsterdamse Popprijs, Mooie Noten en de deelprogrammering voor onder meer het Amsterdams Bevrijdingsfestival, Roots Open Air en B-Connected. De GRAP biedt advies en informatie aan bands en acts. Daarnaast is de zij intermediair voor organisaties en stadsdelen. Voor meer informatie: Stichting GRAP, T: 020.4208160, E: [email][email protected] - www.grap.net. |
Ik ken GRAP idd al, maar zeker wel cool dat je dit hier post Djeebie!! |
|
|
| mido |
| Lijkt wel dood hier! :( |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by mido
Lijkt wel dood hier! :( |
Iedereen is vast druk met z'n contestmix in het elkaar aan het flansen, dan blijft er geen tijd over ;) |
|
|
| Little Theseus |
schaamteloos stukje spam:
Vanavond draai ik in het paard van troje den haag, w000t!!!!
ja, en de entree is gratis voor studenten, dus alle haagse ta-ers, KOMEN! ;)
Ik draai bijna de hele avond, in het begin komt er nog een bandje tussendoor en de rest is voor mij alleen... damn ben best wel zenuwachtig eigenlijk, tis toch de beste club van Nederland :)
't staat btw niet op de site maar tis wel degelijk zo, vanavond heb ik meer dan 4 uur de tijd om mn kunsten te vertonen in de vetste clubzaal van het land!
O en A.S. zaterdag ben ik de hoofdact in discotheek The One, voor ta-ers die ooit nog is langs wilden komen, vooral doen!! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
schaamteloos stukje spam:
Vanavond draai ik in het paard van troje den haag, w000t!!!!
ja, en de entree is gratis voor studenten, dus alle haagse ta-ers, KOMEN! ;)
Ik draai bijna de hele avond, in het begin komt er nog een bandje tussendoor en de rest is voor mij alleen... damn ben best wel zenuwachtig eigenlijk, tis toch de beste club van Nederland :)
't staat btw niet op de site maar tis wel degelijk zo, vanavond heb ik meer dan 4 uur de tijd om mn kunsten te vertonen in de vetste clubzaal van het land!
O en A.S. zaterdag ben ik de hoofdact in discotheek The One, voor ta-ers die ooit nog is langs wilden komen, vooral doen!! |
Top gozer! Niet dat ik het ga halen ofzo, maar erg gaaf.. Laat effe weten hoe het is gegaan.. |
|
|
|
|