|
Promoot hier je eigen setjes / producties (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Lekker plaatje inderdaad Teknikol :) Met wat heb je het geproduceerd? |
Met Reason 3.0. Die versie is echt stukken verbeterd! Sorry voor de lage bitrate trouwens. Mn webspace bied niet zoveel.
tijs08 en PartyHardy ook bedankt voor de positieve feedback!!
grzz |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by mido
ff onder mijn eigen naam! ;)
Nah ik heb vanavond ook even een setje gemaakt.... Geen New Industrial zoals ik eerder gezegd heb.... Maar Trance.... Iets heel anders voor mij, zeker omdat ik het nog NOOIT eerder gedaan heb. Dus flame me niet te hard!
http://www.djyoda.nl/temp/Dev-Null_-_The_1e_one.mp3 |
Ik vind hem bijzonder lekker.. chapeau! :tongue2 |
|
|
| Dj_Day-V |
01. Hydra - Affinity (Thrillseekers Dub)
02. Fractal Structure - Lost Sequence (Anima Mix)
03. Solar Stone - Solarcoaster (Midway Mix)
04. Allure - We Ran At Dawn (Magikal Remake)
05. Solar Movement - In Motion (Original Mix)
06. Tiësto - Sparkles (Magikal Remake)
07. Sunflash - Last Night (Original Mix)
08. Darren Tate - Prayer For A God (Original Mix)
09. Eruption - I Feel Free (Dj Choose and Fs Mucho Instrumental)
http://philippe.meanie.be/bram/day-...0Volume%206.mp3
Eerst 2 zijn niet echt super gemixed :p |
|
|
| TranceFool |
Ehhhhh niet lullig bedoeld hoor Dj_Day-V maar heb je de set zelf wel terug geluisterd? Dr zit namelijk beatmatchtechnisch geen enkele goede overgang in en het terughalen van een plaat middenin de break kan echt niet :nervous:
Waar heb je em mee gemixt als ik vragen mag? |
|
|
| DJ_Siesta |
Sunday morning progressive 2
http://s44.yousendit.com/d.aspx?id=...MM17U7ISMWADJHD
1) Way Out West - Dont forget me (Way Out West's Dustbiter remix)
2) Quivver - Brothers & Sisters
3) Kosmas Epsilon - Innocent thoughts
4) Ahmet Ertenu - Why
5) Guy Gerber - Stoppage time (Max Graham remix)
6) Matthew Dekay - Digifruitella
7) Gabriel & Dresden - Serendipity
8) Kalafut and Fygle - 3579KM
9) Matt Darey - Liberation (Dareys deep 2005 dub)
10) Perasma - Sweet harmony (Gabriel & Dresden remix)
11) Rio Addicts - Crossroads
12) Rico Suarez - Timeless
sunday morning progressive 1
1) Hydroid - Incurved
2) Gabriel & Dresden - Arcadia (Ozgur Can mix)
3) Max Graham - Gone
4) Rico Suarez - TV Dinner
5) Brian Eno - An ending (ascent) (Leama & Moor remix)
6) OC - Illusions
7) Bakke and Ljungqvist - Fanatic
8) Cass and Slide - Perception (vocal mix)
9) The Beloved - Sweet harmony (Kosmas Epsilon & Zorz Norther remix)
10) Andrew Bennet - Ocean drive
http://s17.yousendit.com/d.aspx?id=...OE0QO6IH2FDMFZM
en nog ff een lekker trance setje
http://s6.yousendit.com/d.aspx?id=1...D03C0PALAJUW4CD
1) Fire & Ice - Para siempre
2) BT - Force of gravity (Ferry Corsten remix)
3) Reflekt ft Deline Bass - Need to feel loved (Thrillseekers remix)
4) Adam White - Ballarina (Dub)
5) Bossanova - Stonecold (Syndique remix)
6) Kyau vs. Albert - Falling anywhere (rework)
7) Statica - Space guitar
8) Evolve - Safe to dream (Thrillseekers remix)
9) Firewall - Sincere (Pulser remix)
10) Fred Baker vs. Keyboard Kids - All of us (Fred Baker remix)
11) Hammer & Bennet - Language (Santiago Nino Dub Tech remix)
12) Estuera vs. Re:Locate - Palma salone
Have fun |
|
|
| Roger |
zo! lekker bezig geweest:)
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ehhhhh niet lullig bedoeld hoor Dj_Day-V maar heb je de set zelf wel terug geluisterd? Dr zit namelijk beatmatchtechnisch geen enkele goede overgang in en het terughalen van een plaat middenin de break kan echt niet :nervous:
Waar heb je em mee gemixt als ik vragen mag? |
nu ben ik eigelijk wel benieuwder als eerst:p vooral naar die eerste 2 overgangen |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
Sunday morning progressive 2
sunday morning progressive 1
Have fun |
in 1 woord heerlijk :) |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Deze track heb ik net af. Tis nog niet helemaal goed, ik zat namelijk net te luisteren en er waren nog wat kleine dingetje die ik wou veranderen, maar tis zo goed als volledig. Misschien dat iemand er iets over te zeggen heeft! grzz
HIER leechen |
Zo dan! Klinkt erg lekker hoor! Zo wat ik met deze bitrate kan horen, erg lekkere geluiden en goede opbouw:cool:
Opsturen die hap!;) |
|
|
| moogwai |
| Goede smaak Siesta, ga ze zeker checken. |
|
|
| Fkwebeman |
Nieuwe Collenius track, ben benieuwd.. :nervous:
HIERO
@Siesta: ze zijn weer heeeeerlijk |
|
|
| DJ_Siesta |
thanks voor de leuke reacties, voor de liefhebbers, heb ze ff ge-re-upped op yousendit.com
ciao! |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Nieuwe Collenius track, ben benieuwd.. :nervous:
|
is dat een project van jou? |
|
|
|
|