return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Pole Folder's birthday party 23/04/2005 @ La Rocca, Lier (pg. 2)
View this Thread in Original format
Xilver
quote:
Originally posted by Nyah
ga passen :) nog wat werk aan de thesis enz :(
dus guys, have fun ;)


:(
Gladius
japser, doe jij de volgenden dag mee aan de 10miles?
Jasperovitsj
Ah crapz0r, compleet uit het oog verloren...

Nee dus :)
Ik ben sinds okober ook niet meer aan lopen of fietsen toe gekomen, dus met mijn 2-wekelijkse zaalvoetbal als enige vorm van conditie ga ik niet ver geraken vrees ik :o

Misschien in Juli wel de Nike Classic in Tessenderlo :)


En alst zondag goed weer is kom ik waarschijnlijk wel is kijken in Antwerpen!
Pumaz
*Bump*

Misschien eens een uur afspreken ?

Normaal komen Kevin en ik toe op dezelfde trein maar ik weet niet welk uur dat zal zijn...

Suggestions ?
TOR
ik neem de trein in Brugge om 22.03u

dat betekent dat ik in Antwerpen-Berchem aankom omstreeks 23.20u


Jack, vanaf Gent hebben wij dezelfde trein.. 22.31u op spoor 2 in Gent Sint-Pieters! :)
Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
Jack, vanaf Gent hebben wij dezelfde trein..

Dat zeg ik toch ? :p

quote:
22.31u op spoor 2 in Gent Sint-Pieters! :)

Ooh , dan heb ik maar 1 minuut de tijd nadat mijn trein aankomt om die te halen :eek:

Als mijn trein naar Gent vertraging heeft ben ik zwaar ed dus, want dat zal wel de laatste trein naar Antwerpen zijn :clown:
TOR
oh my..

en een trein vroeger?
of zou je dan te lang in Gent staan te schimmelen? :)
Pumaz
Ik zou dan een uur in Gent moeten wachten denk ik :nervous:

EDIT: ik zit net op de site van de NMBS te zien, het is beter dat ik in het heengaan langs Brussel rij :)
pooley
Doe ulle rijbewijs is prutserkes :-)
TOR
quote:
Originally posted by Pumaz
EDIT: ik zit net op de site van de NMBS te zien, het is beter dat ik in het heengaan langs Brussel rij :)


ah ok, dan moet ik niet zoeken achter u, hehe.. hoe laat kom je dan aan in Berchem?

en rijbewijs.. dan mag je geen druppel alcohol aanraken en moet je 's morgens met uw oogleden tegen de grond nog naar huis rijden. no thanks ;)

Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
hoe laat kom je dan aan in Berchem?

23u13 :)
pooley
pakt dan een bekke speed hé, opgelost ! :x
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement