|
Pole Folder's birthday party 23/04/2005 @ La Rocca, Lier (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by pooley
Bedankt voor de link Van Nistelrooy :x |
hehe :tongue2 graag gedaan! ;) |
|
|
| Kelly* |
Partyhardy!!!!
U ben ik ooit tegen gekomen op Arise in Breda :D
en thankx voor de link
;) |
|
|
| TranceSeeker |
| tnx for the link, zalig! |
|
|
| Bertn |
holy sh*t, die track die ergens in de 47ste minuut begint... zaaaalig!!!!!:crazy: :crazy: :crazy:
iemand een idee van de titel?:) |
|
|
| TranceSeeker |
| zalig nummer, en ook hoogtepunt van de mix vond ik |
|
|
| pooley |
dacht ik ook toen ik her hoorde
denk zelf dak die op plaat heb :) |
|
|
| Kelderman |
| Dat is Oliver Moldan - Beauty in LA |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Partyhardy!!!!
U ben ik ooit tegen gekomen op Arise in Breda :D
|
Kellyyyyyyyyy! :D Klopt! was erg gezellig feessie en echt tof dat jullie toen gekomen waren! :cool: :)
| quote: | Originally posted by Kelderman
Dat is Oliver Moldan - Beauty in LA |
Lekkere plaat! :) die tune erna Vector 13 - God Has Lost It's Soul is ook super! :cool: |
|
|
| TranceSeeker |
Wat een zalige mix!
Nog beter dan op locatie zelf, luistermuziek! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kelderman
maar het is eigenlijk 'Monkz - I Want To See The Sun' die op de Goggles EP staat. |
Miljaar, dat nummer nu nog eens teruggehoord, en in m'n Sennheiser klinkt het nog 5000 keer beter dan live!! :eyes:
Morgen nog snel gaan kopen voor de DJ-contest en gelijk draaien daar!! :crazy: |
|
|
| Blue-J |
Het was idd een heel fijn feesje. Cp heeft daar later op den avond nog Back2Back zitten draaien met Phil.
Maar de live had ik ook wel met wat meer pit en peak-time moments verwacht, maar al bij al toch zeer leuk gedaan.
Btw jasper, ge hebt die Monkz toch ni gedraaid? :p |
|
|
|
|