|
Pole Folder's birthday party 23/04/2005 @ La Rocca, Lier (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Kelderman |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Steve Gerrard draaide nog Shootie - I Want To See The Sunshine :crazy: zo'n onwijs lekker vrolijk nummer! :cool: |
Is inderdaad een leuk nummer, ken het uit Dekay z'n FBi Radio set, maar het is eigenlijk 'Monkz - I Want To See The Sun' die op de Goggles EP staat. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Kelderman
Is inderdaad een leuk nummer, ken het uit Dekay z'n FBi Radio set, maar het is eigenlijk 'Monkz - I Want To See The Sun' die op de Goggles EP staat. |
ah okay is het Monkz :D lekkere plaat! Monkz is de laatse tijd érg goed bezig! Goggles is ook super en Perasma - Swing 2 Harmony (Monkz Remix) is ook echt een topper! :toocool:
Pole Folder draaide trouwens ook nog:
Pole Folder - Salvation on Slavery Sins (Nick Muir remix) :cool: |
|
|
| TOR |
Tilt - Twelve (Dousk Remix)
-> in de set van Steve Gerrard. heerlijk moment :)
de plaat erna was ook geweldig trouwens, met een guitaarachtig stuk in het midden. Jack wist de titel, dacht ik. |
|
|
| FUSyke |
Ik ben van plan om op 4 mei naar David Guetta @ La Rocca te gaan. Hier enkele vraagjes:
Moest je een clubcard hebben/kopen?
Is uitgaanskledij voldoende of kijken ze daar echt naar de kledij?
Is het gemakkelijk te bereiken mee die werken in Antwerpen? |
|
|
| Xilver |
Doe geen sportschoenen aan :) En zeker ni van die halfkapotte brol da Pumaz aan z'n voeten had :p
"Volgende keer op uw schoenen letten eh" |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Xilver
Doe geen sportschoenen aan :) En zeker ni van die halfkapotte brol da Pumaz aan z'n voeten had :p
"Volgende keer op uw schoenen letten eh" |
ocharme Pumaz:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Er liep anders genoeg volk rond met trendy sportsloefkes en Puma's (pun intended :p), dus het zal allemaal wel meevallen :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik ben van plan om op 4 mei naar David Guetta @ La Rocca te gaan. Hier enkele vraagjes:
Moest je een clubcard hebben/kopen?
|
nope :)
| quote: |
Is uitgaanskledij voldoende of kijken ze daar echt naar de kledij?
|
Bij mij hebben ze nergens naar gekeken, ik had zelfs witte gympen aan :D
| quote: |
Is het gemakkelijk te bereiken mee die werken in Antwerpen? |
Echt ongeloofelijk dat ze zo lang, zo veel uitritten dicht houden! we zijn dus ook een stukkie fout gereden en vervolgens een stukje om moeten rijden door dat gedoe bij Antwerpen maar uiteindelijk toch bereikt. Heel veel wegen liggen open onderweg naar daar, ik zou op tijd vertrekken :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
de plaat erna was ook geweldig trouwens, met een guitaarachtig stuk in het midden. Jack wist de titel, dacht ik. |
Clubbervision - Paz (Madoka pasin sutil mix) |
|
|
| Partyhardy! |
Yes! erg vet! wist helemaal niet dat het gerecord was! :crazy:
Pole Folder @ La Rocca (23-04-2005)
Daar kun je hem downloaden, 115mb :cool: De eerste plaat die je hoort Living the Dream (Dekay remix) is nog de laatste plaat van Steve Gerrard! :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | | Originally posted by Kelderman ....maar het is eigenlijk 'Monkz - I Want To See The Sun' die op de Goggles EP staat. |
Shootie is 1/3 van Monkz samen met Gulu en Supacurtis. Vandaar dat hij dus eerst anders gelabeld was :) |
|
|
| pooley |
| Bedankt voor de link Van Nistelrooy :x |
|
|
|
|