|
Leeft het hier nog een beetje? :)
|
View this Thread in Original format
| mido |
elleuh.... ;)
nog een beetje gezellig hier? ;) |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by jp
Nu wel ja |
hehehe omdat ik er weer is ben? of juist omdat ik weg was??? :P |
|
|
| jp |
Niet zo negatief denken
Maak eens wat vaker gebruik van de reply knop zou ik zeggen ;) |
|
|
| mido |
mag ik niet "quoten" van jou? hahahaha
Alles lekker verder? Tijdje geleden! ;) |
|
|
| jp |
Nog lekker gen**kt en zo?
En met de reply knop bedoel ik meer posten :p |
|
|
| Partyhardy! |
| hey pik! ga mee met Remy naar Tiësto in de HMH de 29ste! :cool: |
|
|
| mido |
Ik heb prima gen**kt een week of 2 geleden! Ben nog nooit zo prettig gezogen! Helemaal goed dacht ik zo! haha ;) Jij nog lekker geneukt?
2 Partyhardy: hmmmzzzz...... ik heb wel een boeking, dus dan zou ik wat later komen, ben ik weer gebonden aan de auto, en daar houd ik niet zo van. Maar ik zal er over nadenken! ;) Is dat wat?? Alles lekker verder? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by mido
2 Partyhardy: hmmmzzzz...... ik heb wel een boeking, dus dan zou ik wat later komen, ben ik weer gebonden aan de auto, en daar houd ik niet zo van. Maar ik zal er over nadenken! ;) Is dat wat?? Alles lekker verder? |
dat is zeker wat: kijk maar naar je sig :clown: :p |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
dat is zeker wat: kijk maar naar je sig :clown: :p |
mis je me zo erg dan??? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by mido
Ik heb prima gen**kt een week of 2 geleden! Ben nog nooit zo prettig gezogen! Helemaal goed dacht ik zo! haha ;) Jij nog lekker geneukt?
|
Nee niet echt :whip: |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by jp
Nee niet echt :whip: |
Wat ben je dan??? hahaha |
|
|
|
|