return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Sander K in Zebra Lounge 4 mei (pg. 2)
View this Thread in Original format
Frankisback
heb ook mail gestuur, maar hoor je ook een reactie te krijgen of niet?
Roos22
quote:
Originally posted by Frankisback
heb ook mail gestuur, maar hoor je ook een reactie te krijgen of niet?


Ik heb inderdaad ook nog niks terug gehad.. Misschien komt dat nog? Zou wel raar zijn als je geen bevestiging krijgt!
Tim81
quote:
Originally posted by SnuggLe
Goed alternatief voor mensen die niet die dinsdag naar DH gaan...!


Of misschien wel en en!

quote:
Originally posted by SnuggLe
Bij de weg, voor de progheads, is dit niet veel leuker?

http://www.panama.nl/agenda_item.php?agenda_id=122

Remy & Nic Fanciulli! Zelfde avond, in de Panama.
Damn, er komen echt TE veel goede feesten aan de komende maanden weer!


Zag het ook staan ja... ben de komende maand wel genoeg in Panama te vinden denk ik :p (Sven Vath, Tiesto, Howells, Jimmy van M)
SnuggLe


Dit was dat feestje in de Panama....ziet er goed uit!
Voor de mensen in A'dam een moeilijke keuze denk ik, of Sander K. gratis of dit....!
Tim81
Iemand hier nog iets over gehoord...
Dinsdag maar ff aan Sander vragen :p
Anders gaan we toch lekker naar Panama!
Roos22
Ik eis gewoon dat ik binnen word gelaten! :D
Tim81
Tja, maar als je binnen staat en er is geen muziek... dan kan je natuurlijk beter naar Panama ;)
New Wave
Zijn er ook nog andere dj's die jullei leuk vinden.
Er staan op dit moment 7 topics over Kleineberg onder elkaar......
MaGiK54
quote:
Originally posted by New Wave
Zijn er ook nog andere dj's die jullei leuk vinden.
Er staan op dit moment 7 topics over Kleineberg onder elkaar......


Elke keer alsie in NL draait, starten we een draad....gaan we ook doen met Tiesto, Armin en Ferry ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Zijn er ook nog andere dj's die jullei leuk vinden.
Er staan op dit moment 7 topics over Kleineberg onder elkaar......


Nee jij opent veel threads Tim :D
Doe dan zelf eens iets wat over muziek gaat, dat is een zeldzaamheid! Moet je maar eens naar feesten gaan ;) :p

New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee jij opent veel threads Tim :D
Doe dan zelf eens iets wat over muziek gaat, dat is een zeldzaamheid! Moet je maar eens naar feesten gaan ;) :p


mwejha, heb al vaker een thread over techno gemaakt maar elke keer wordt hij ritueel genegeerd door alle kneuzige Trance BrEeZaH KuTjEs hier. :p Fuk toch op met die slaapverwekkende SK, Je gaat toch niet 3 keer in de week naar die progressive hoer. Beetje afwisseling mensen! Dan is het weer armin, dan weer sander. SCHAPEN!!
Ben der alleen nog maar om een beetje slap te ouwe hoeren met de belgen en verder beetje te kijken hoe de prog-verloedering toeslaat. :p
Frankisback
ik heb vanmiddag mailtje gehad met bevestiging voor gastenlijst plaatsen

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement