|
Sander K in Zebra Lounge 4 mei (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Klopt, ik ook!
Maar in verband met de nacompetitie denk ik niet dat ik heen ga... |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Frankisback
ik heb vanmiddag mailtje gehad met bevestiging voor gastenlijst plaatsen
:) |
ik heb niks gehad. :conf: |
|
|
| iLLicit |
Ik heb gistermiddag ook een mailtje gehad met een bevestiging van de gastenlijst plek.
Heb je natuurlijk weer naar het verkeerde adres gemaild matthijs! Beetje minder feesten en meer opletten jongen... ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Elke keer alsie in NL draait, starten we een draad....gaan we ook doen met Tiesto, Armin en Ferry ;) |
Lijkt me goed plan. vergeet al die andere ook niet he. Ikz al even de agenda van de heren erbij pakken. Ik zal even voor elke gig een thread openen. Vinden de tranceliefhebbers vast hardstikke fijn :p |
|
|
| jp |
| Een keertje Sander is genoeg, ook al is deze erg dichtbij ;) |
|
|
| Roos22 |
| weet iemand of Sander echt om 22.00 begint of pas later? Snap er niks meer van! De ene site zegt dat ie om 12 uur pas begint tot 5 uur en de andere site van 22.00 tot 3.00 :eyes: |
|
|
| emma |
ik heb ook geen bevestigingsmailtje gehad :conf: :conf: :( :(
*edit* bevestigingsmailtje kwam pas nu maar was wel al gisteren verstuurd ... |
|
|
| Roos22 |
Sander draait tot 5 uur.. Even gebeld met de Zebra Lounge! ;)
Als ie het gezellig vindt!
:clown: |
|
|
| Little Theseus |
geil geil geil!!!
Desalniettemin laat ik m'n gastenlijstplek misschien voorbijgaan aan de noodlanding diezelfde avond; al m'n vrienden geven geen knaak om SK, heb nog een dag ze over te halen. Ik zie jullie morgen .. of niet. |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by SnuggLe

Dit was dat feestje in de Panama....ziet er goed uit!
Voor de mensen in A'dam een moeilijke keuze denk ik, of Sander K. gratis of dit....! |
Gaat iemand hier nog heen? :)
ik en dj_spare namelijk wel :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Gaat iemand hier nog heen? :)
ik en dj_spare namelijk wel :p |
Ik kreeg vandaag een gratis kaartje van dit feest in me handen gedrukt, iemand kopen? 7 euro :D |
|
|
| Tim81 |
Kleinenberg voor het goede doel
Sander Kleinenberg laat zich aanstaande woensdagavond van zijn goede kant zien door een zeer bijzonder optreden in The Zebra Lounge. In het kader van het Koningin Wilhelmina Fonds hebben Sander en The Zebra Lounge besloten om geen entreegeld te vragen, maar in plaats daarvan een vrijwillige donatie, dat geheel geschonken zal worden aan het KWF.
Sander Kleinenberg bewijst wekelijks overal ter wereld dat wat goed is niet van verre hoeft te komen. Hij is de man van het moment, getuige ook de stroom aan remix-aanvragen die de Nederlander bereikt. Na zijn bekroonde remix van Justin Timberlake’s ‘Rock Your Body’ heeft Kleinenberg nu ook ‘Caught Up’ van Usher onder handen mogen nemen.
Ook zijn eigen producties worden wereldwijd zeer enthousiast ontvangen. Zijn megahit ‘The Fruit’ wordt gezien als één van de muzikale hoogtepunten van de Winter Music Conference in Miami en verscheen als één van de eerste DVD-singles ooit. |
|
|
|
|