|
Sander K in Zebra Lounge 4 mei
|
View this Thread in Original format
| Roos22 |
Misschien wisten jullie het allang maar toch....
;)
Woensdag 4 mei geeft Sander Kleinenberg een 5 uur set in de Zebra Lounge, Amsterdam.
en.... Het is gratis!! Als je op de gastenlijst wil moet je alleen even een mail sturen naar [email protected] en dan zetten zij je erop. |
|
|
| HiGH_NrG |
| Dat klinkt wel interessant... :D |
|
|
| emma |
| mmmhhhh, klinkt idd erg goed :D |
|
|
| Tim81 |
Klinkt interessant!
Voor de entreeprijs hoef je het niet te laten :p
Die dinsdag- en woensdagavond zijn voor mij wel mooie goedmakertjes voor het feit dat Sander op Koninginnenacht niet (lang) zal draaien in Now & Wow :D
Ideaal dat ik die week lekker vrij ben!! |
|
|
| iLLicit |
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Sander helemaal niet meer gaat draaien in de NOW&WOW op koninginnenacht.
Niet dat ik dat heel erg vind, dat betekend alleen maar meer tijd voor Deep Dish. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by iLLicit
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Sander helemaal niet meer gaat draaien in de NOW&WOW op koninginnenacht.
Niet dat ik dat heel erg vind, dat betekend alleen maar meer tijd voor Deep Dish. |
Klopt, dat had ik dus ook al in de Progressive thread gepost.... |
|
|
| Disney |
| Hoop leuke dingen allemaal te doen in Amsterdam. Jammer dat het toch niet echt naast de deur zit... Maar deze woensdag is misschien nog wel te doen, de dag erna is hemelvaart, dus iedereen lekker vrij! |
|
|
| Matthijs |
| Cool, ga maar 'ns even een mailtje sturen! :D |
|
|
| SnuggLe |
| Goed alternatief voor mensen die niet die dinsdag naar DH gaan...! |
|
|
| Little Theseus |
Bedankt voor de tip Roos!
Super dit! |
|
|
|
|