return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Einde Hemkade nabij!
View this Thread in Original format
mido
Hierbij wil ik mededelen dat Qlubtempo 10 Tracid Traxxx edition is afgelast.

Ik verwijs jullie door naar de volgende link: http://nu.nl/document?n=47515&

Echt zwaar kut dit weer! Ik had me zo verheugd op dit feest!

Zouden we met zijn allen wat kunnen doen hiertegen?

Burgemeester vermoorden ofzo?

Of een klachten inzending doen?

Wat zeg nou zelf als er op de A4 een auto ongeluk is waar 2 doden vallen, halen we dan ook de hele snelweg maar weg?????

Dit is echt weer bezopen!!!

Wat kunnen we doen???
Flippe
quote:
Originally posted by mido


Burgemeester vermoorden ofzo?



Dat zal niet zoveel helpen denk ik, heb je zelf denk ik mee rlast van :p
Miss Proximus
Q-Dance zei zelf dat het wél doorging, maar dan van 18:00 tot 02:00 hmmmmmmmmmmmmmmm :conf:
Optimus Trance
vanavond ff naar Q-dance luisteren denk ik...
New Wave
Ja lekker tot 2 uur kinderfeestje houwe, DAN BEGINT HET FEEST PAS ECHT!!!!!!!!!!!


Vuile ambtenaren, net zoals in de arena.....alcohol verbod...schijt op man, en al die tyfus bobo's wel lekker aan de alcohol!!!!!! oprotten die vuile uitbuiters, beetje verzieken voor de rest, en maar geld vangen, kuthomo's
mido
En wat ik nog erger vind.

Dat is dat mens dat dood is gegaan nog een politie agente was ook.
Die naar de geruchten GHB met alcohol gebruikt had. En er gaat nog een gerucht bij dat een collega van haar in coma ligt en nog een collega bijna in coma om dezelfde rede.

Ik weet niet of het waar is.

Ik weet ook niet of ze in dienst waren.

Maar het blijkt in ieder geval dat de mensen die er zogenaamd tegen zijn zelf ook die zooi gebruiken en nu zullen diezelfde soort mensen dit van ons afpakken?


Ik kan er met mijn pet niet bij in ieder geval. Maar goed wie ben ik?
Henkie_henk
quote:
Originally posted by mido
En wat ik nog erger vind.

Dat is dat mens dat dood is gegaan nog een politie agente was ook.
Die naar de geruchten GHB met alcohol gebruikt had. En er gaat nog een gerucht bij dat een collega van haar in coma ligt en nog een collega bijna in coma om dezelfde rede.

Ik weet niet of het waar is.

Ik weet ook niet of ze in dienst waren.

Maar het blijkt in ieder geval dat de mensen die er zogenaamd tegen zijn zelf ook die zooi gebruiken en nu zullen diezelfde soort mensen dit van ons afpakken?


Ik kan er met mijn pet niet bij in ieder geval. Maar goed wie ben ik?


Waren het niet administratieve medewerkers??

en over enkele of 1 collega(s) kan wel kloppen.. ook zoiets gehoord..

en mooi kut ja!
raoel
Het is op zich onzin om die tent dicht te doen, want die minder intelligente mensen (zeg maar gewoon idioten) gaan gewoon lekker ergens anders heen.
Dus met andere woorden, het probleem verplaatst zich, en heb je er niks aan om die tent te sluiten.

Maar ik snap die mensen van de gemeente ook wel. Daar krijgen ze een slechte naam, ziekenhuizen overvol, waardoor mensen die voor een operatie gepland stonden, kunnen opzouten, en weer op de wachtlijst kunnen.
IS DAT EERLIJK, DAT IEMAND MOET STERVEN OMDAT ER EEN OF ANDERE IDIOOT ZICHZELF NAAR DE KLOTE WIL HELPEN MET PILLEN.

ik denk het nie, denk daar maar eens over na.

En kom nou niet met die onzin aan dat dit niet zo is, want het is gewoon zo en dat is een feit!!!!!

Als je nie zonder die pillen leuk op stap kunt, ben je TRIEST.
Optimus Trance
uit de NRC

Burgemeester Zaandam beperkt feesttijd
'80 procent is aan de pillen'


Burgemeester Vreeman van Zaanstad besloot vandaag de eerstkomende feesten in De Hemkade beperkingen op te leggen.

Door een onzer redacteuren

ROTTERDAM, 21 NOV. Dansfeesten in Zaandam mogen voortaan van acht uur 's avonds tot twee uur 's nachts gehouden worden. Burgemeester Vreeman denkt namelijk dat problemen die zich rond het uitgaansgebied aan de Hemkade (voorheen Fundustry) hebben voorgedaan, voortvloeien uit de lange duur van de feesten. ,,Die mensen houden het alleen zo lang vol door pillen te slikken.'' In een maand tijd zijn twee bezoekers aan feesten hier overleden nadat ze drugs hadden gebruikt.

De burgemeester wil het maximum aantal bezoekers terugbrengen van 4.000 naar 2.800, opdat het toezicht verbetert. Daarnaast moet de medische hulp worden uitgebreid: er moeten een arts, een verpleger, medicijnen en apparatuur aanwezig zijn. Op dit moment zijn er alleen EHBO-posten op de feesten. Elk weekend komen gemiddeld twee tot drie feestgangers terecht op de intensive care van het plaatselijke ziekenhuis.

Na vier feestavonden volgens de nieuwe richtlijnen, zal de burgemeester een definitief besluit nemen over de toekomst van De Hemkade. ,,Als er dan nog problemen zijn, moeten we weer met elkaar om de tafel gaan zitten. Als het dan beter gaat handhaven we de maatregelen.''

Denkt u niet dat vroegere sluiting het probleem alleen verschuift?

,,Dat zou kunnen, maar ik ben verantwoordelijk voor deze gemeente. De mensen slikken pillen, om het dansen vol te houden. Als de feesten eerder ophouden, hoeven mensen minder te gebruiken.''

Levert een vroeg sluitingsuur geen gevaar op voor de openbare orde?

,,Dat is de verantwoordelijkheid van de ondernemer, hij kan bussen inzetten. In de stad is dat ook zo geregeld. Daarbij moet iedereen die uitgaat zelf zorgen dat hij thuiskomt, door een auto te regelen of een taxi.''

Zouden strengere controles op drugsgebruik niet helpen?

,,Dat doen we al. Op dit moment controleren wekelijks vijftien veiligheidsmensen op drugsbezit, maar zij zijn er niet in geslaagd het systeem waterdicht te maken. Uit onderzoek is gebleken dat tussen twee en vier uur in de ochtend 60 tot 80 procent van de bezoekers aan de pillen is. We zullen wel blijven controleren, maar dit moet waarschijnlijk in combinatie met voorlichting gebeuren. Toch is ook dit in de eerste plaats de verantwoordelijkheid van de ondernemer.''

Vindt u de gevolgen van drugsgebruik in het uitgaansleven dan die van alcohol?

,,Alles in het leven is aan risico's onderhevig. In Zaanstad hebben we geen problemen door alcoholgebruik. Naar het industrieterrein waar de Fundustry ligt, gaat ieder weekend permanent een ambulance. Die heeft nog nooit gereden voor iemand die te veel had gedronken.''
mido
quote:
Originally posted by raoel
Het is op zich onzin om die tent dicht te doen, want die minder intelligente mensen (zeg maar gewoon idioten) gaan gewoon lekker ergens anders heen.
Dus met andere woorden, het probleem verplaatst zich, en heb je er niks aan om die tent te sluiten.

Maar ik snap die mensen van de gemeente ook wel. Daar krijgen ze een slechte naam, ziekenhuizen overvol, waardoor mensen die voor een operatie gepland stonden, kunnen opzouten, en weer op de wachtlijst kunnen.
IS DAT EERLIJK, DAT IEMAND MOET STERVEN OMDAT ER EEN OF ANDERE IDIOOT ZICHZELF NAAR DE KLOTE WIL HELPEN MET PILLEN.

ik denk het nie, denk daar maar eens over na.

En kom nou niet met die onzin aan dat dit niet zo is, want het is gewoon zo en dat is een feit!!!!!

Als je nie zonder die pillen leuk op stap kunt, ben je TRIEST.


Ik ben het wel voor een deel met je eens maar toch ook weer niet.
Want het probleem gaat zich verplaatsen.

Je gaat illegale feesten krijgen en dan wil ik de gevolgen helemaal niet meer overzien. Zeker met al die troep die je op de markt heb.

En in alle waarschijnlijkheid had het in dit geval niet eens met pillen te maken maar met GHB.

En ik mag toch aannemen dat iedereen die GHB gebruikt toch inmiddels de gevaren daar wel van kent.

Bijvoorbeeld de hoeveelheid van het gebruik en de alcohol erbij.

mido
En ik gebruik zelf ook wel eens wat. En als je je pillen gewoon laat testen. En het van bekende neemt en niet van een wild vreemde wat ik dus veels te vaak op feesten zie.

En wat misschien nog het belangrijkste is dat je je zelf in de hand kan houden. Neem dus niet meer mee dan dat je wilt gebruiken op een avond. Dan kan het in princiepe helemaal geeen kwaad. Als je je zelf maar in de hand weet te houden.
Jukx
quote:
Originally posted by raoel
IS DAT EERLIJK, DAT IEMAND MOET STERVEN OMDAT ER EEN OF ANDERE IDIOOT ZICHZELF NAAR DE KLOTE WIL HELPEN MET PILLEN.

ik denk het nie, denk daar maar eens over na.

En kom nou niet met die onzin aan dat dit niet zo is, want het is gewoon zo en dat is een feit!!!!!

Als je nie zonder die pillen leuk op stap kunt, ben je TRIEST.


ennuh.. hoe zit dat dan met alcohol?
gebruik je dat soms ook nooit? :rolleyes:

wel consequent blijven dan he.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement