|
Maxisinglar
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
Nån som är intresserad av att byta trancesinglar?
ta en titt på mitt arkiv: www.rebel9.com/cdm.txt
/RebeL9 |
|
|
| mindshooter |
Var har du fått tag på dom?
Jag har typ
Planet perfecto - Bullet in the gun
Jan Johnston - Flesh
Moni - Stripped 2000
Det är allt lol |
|
|
| RebeL9 |
| Har själv laddat hem de flesta men även fått från polare :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Har själv laddat hem de flesta men även fått från polare :) |
Är det en maxisingel då? Nu hänger jag inte med..... |
|
|
| x-dream |
Jag skulle kunna tänka mig att byta lite...Men jag har inte så många cd-singlar....Har mest vinyl rippar....
Kan ju titta lite vad jag har....Så lägger jag ut det sen.... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Är det en maxisingel då? Nu hänger jag inte med..... |
jag gjorde samma missbedömning, jag trodde att det handlade om riktiga skivor när jag läste topic, men efter att ha sett listan insåg jag att det rörde sig om mp3 |
|
|
| RebeL9 |
hehe nej nu har ni verkligen fått det om bakfoten. ni ser väl på listan att det är mp3singlar jag menar och inte köpta.
Skulle kosta en förmögenhet att gå och köpa alla de där :)
X-dream: hör av dig med lista på de singlarna du har. Vinylrippar är jag inte intresserad av eftersom jag ändå får tag på de flesta. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Vinylrippar är jag inte intresserad av eftersom jag ändå får tag på de flesta. |
varför inte dela med dig av dom? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by RebeL9
X-dream: hör av dig med lista på de singlarna du har. Vinylrippar är jag inte intresserad av eftersom jag ändå får tag på de flesta. |
Har inte så många....Tror att du hade dom jag hade....Får du dom senaste ripparna eller? |
|
|
| RebeL9 |
Jag laddar hem det mesta som jag vet är bra :)
får tag på alla senate rippar eftersom jag hostar åt en mp3relasegrupp. |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Jag laddar hem det mesta som jag vet är bra :)
får tag på alla senate rippar eftersom jag hostar åt en mp3relasegrupp. |
Okej det låter trevligt....Du känner inte för att dela med dig lite av dessa nya nya saker? |
|
|
| reveal |
| och vad heter gruppen? |
|
|
|
|