return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Nexusmeeting!
View this Thread in Original format
Dago "B" Duck
Hoe zit het met de Nexusmeeting. Tis bijna zover. Geloof dat elke TA-er een gratis biertje van mij en Eye-Riz kreeg als ie z'n bekkie zou laten zien.
Flippe
Gratis Bierrrrrrrrrr!!!!!

Nah ik kom niet :p
Dago "B" Duck
Nog geen 16 zeker! :D
New Wave
Ik kom dus zet maar vast een meter bier klaar.....feestuuhhhh!!!!!!



latox.....


ennuh trouwens, ik neem dikke zak groente mee dago, we gaan ons dus helemaal naar de tyfus smoken :D lijkt je dat geen goed plan? :p
Dago "B" Duck
Zeer goed plan!

De sloot bier die tap ik wel.:D
Dj Alpha
Jajajaja ik kom!!!

Dago of Eye-riz.. hou je een eurootje voor me klaar? ben benieuwd of zo bevallen.. :)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Dj Alpha
Jajajaja ik kom!!!

Dago of Eye-riz.. hou je een eurootje voor me klaar? ben benieuwd of zo bevallen.. :)


reken maar van YES! ;) :p of niet dan Dago?? ;)
Dago "B" Duck
Tja, uiteindelijk moeten we toch allemaal aan de euro! :eek:

Kan je er beter op tijd mee beginnen:D
Remy D
De Euro pakte bij mij zeker goed uit. :D:D

Jammer dat ik nu niet kan maar ik kom zeker een keer langs. :D
Dago "B" Duck
De ideale combinatie:

Een lekker biertje, een dikke snaak en dan een flinke fooi in euro's! :D

Eye-Riz
Nee, Dago, geen drugs mixen, dat is niet goed voor je :)
Eurootje en jointje (allebei waarschijnlijk meervoud!) prima, maar bier? dan veranderd dat Eurootje in Neurootje :D :D :D
Eye-Riz
misschien leuk om te weten, of om alvast een voorproefje te te hebben van wat je te wachen staat: op onze site staan die mixen van elk zo'n 30 minuten (rond de 40 mB) van Bemmel, UP en mij. Ik heb ze ook even op het amateur-dj-forum gezet, voor als je te lui bent om naar onze site te gaan :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement