return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
ב ו ר ג ר !!!
View this Thread in Original format
luckystrike
אוקיי אחרי שהסכמנו שאפשר לדבר לא רק על טראנס
(זה והעובדה שמשעמם לי)
...

איזה בורגר אתם מעדיפים בארץ (מתוך הפאסט פוד אני מתכוון) :) בדרך כלל אני מעדיף בורגר קינג (אחלה ציפס ובכלל טעים לאללה) אבל גם מקדונלד השתפרו לאחרונה עם הפוטטו ציפס
...
ופעם בחמש שנים גם בורגר ראנץ נחמד
יש לזה טעם לוואי של בוידעם (לא יודע איך להסביר את זה יותר טוב) אבל לפעמים זה בסדר...

מה אתם מעדיפים ?
s0undw4v3
אישית אני מעדיף בורגר ראנץ'...
במקדונלנדס אני אוהב רק את הפוטטו צ'יפס ובבורגר קינג אני אוהב רק וופר עם שום...

אבל בכללית - בורגר ראנץ'.
TranceGiant
Burger King OF COURSE
aint nothing like a whooper!!!
as for pizza
dominos or hut???
i take the latter
MMMMMMMMMMMMHH!
dj alonzo
!!!פיצה - "עגבנייה" בשנקין... הפיצה הכי טובה בארץ
בורגר-"בורגר קינג", אבל גם מקדונלדס נחמד.. ברוגר ראנץ' מסריח! יש לזה טעם מוזר.... באמת קשה להסביר אותו, והצ'יפס שלהם מגעיל.. הוא מושי כזה, כזה רך וספוגי.. בקיצר, לא באותה ליגה עם השניים האחרים.
אבל הכי הכי מגעיל זה "וונדיס".. אין את זה בארץ וטוב שכך.. נראה לי שההמבורגרים שלהם עשויים מעכברים או משהו.. הדבר הכי מגעיל שטעמתי!!!
יש איזו רשת הולנדית אחת.. טעמתי באמסטרדם, משהו משובח ביותר.. המבורגרים שופרא דשופרא!
TranceGiant
a propos Amsterdam...i guess its the city with most of the fast food restaurants worldwide..unbelievable..u get ur damn falafel( VERY popular there) brugers pizzas and whatever every 2 meters...
now im tryin to add an image, we'll see if it'll work..
[img]C:\Programme\Eurotrip\FALAFEL!!.jpg[img]
TranceGiant
:whip: :whip: :whip: :whip:
how do i add images that are NOT online but on my harddisc???
luckystrike
ואללה - יש פלאפל בהולנד ???

בקשר לפיצה - נראה לי שדומינוס הכי טובה
ואח"כ האט

ו
TRANCEGIANT
אני יסביר לך באיסיקיו בקשר לתמונה
Trance man
מקדונלדס בשבילי.. אולי זה בגלל שזה הכי קרוב לבית שלי..

ותנו כבוד לבורגר ראנץ'! אולי הטעם לא משהו, אבל יש להם שירות מצוין..אם מזמינים מהם פעם אחת הם מכניסים ישר את הפרטים שלך למחשב ואז כל פעם שמזמינים מהם שוב הם ישר מוציאים את הכתובת וכל שאר הפרטים מהמחשב.... :)

ובקשר לפיצה - ברוררר שפיצה האט! מה קרה לכם?! דומינוס שווה לתחת..
dj alonzo
אני דווקא לא אוהב פיצה האט.. היא "שמנה" מידי בשבילי... זה מזכיר לי קצת סופגנייה... אני מעדיף פיצה דקיקה, כמו בעגבנייה.
luckystrike
quote:
Originally posted by dj alonzo
אני דווקא לא אוהב פיצה האט.. היא "שמנה" מידי בשבילי... זה מזכיר לי קצת סופגנייה... אני מעדיף פיצה דקיקה, כמו בעגבנייה.


צודק
באמת כמו סופגנייה

בדומינוס גם יש את הקטע הזה עם הטלפון
רק שהבני זונות האלה יקרנים בטרוף

ברוך השם מקדונלד עושים משלוחים עכשיו ליד הביית שלי
:)

ולבורגר יש אולי שרות טוב אבל שים לב שאם אתה לא מת מרעב (אז אתה לא מרגיש כמה שזה עם טעם לוואי) אז אתה תזהה את הטעם לוואי הזה...
באמת נראה לי זה עכברים

דרך אגב מישהוא טעם את הצ'יפס החדש שלהם - זה בצורת
X
או משהוא כזה ?

TranceGiant
here ;)
[img]http://twelfthmonkey.freeservers.com/falafel3.jpg[img]
TranceGiant
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement