|
מקום הפגישה
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
לא סיכמנו על קניון שבעת הכוכבים ?
לי האמת לא אכפת איפה |
|
|
| Ariels |
נכון לשעה 2309
100% לכפר סבא
וואוו
ניצחנו בבחירות
יאלה חברה נפגשים אצלי בבית לעל האש
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| שבעת הכוכבים הכי טוב :D |
|
|
| Ariels |
נראה לי שקניון שבעת הכווכבים סגור נעול
השאלה רק מתי מחר בצהריים יום ראשון אחה"צ
בואו ננקוב יום ושעה כבר
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
דה פאק היום כבר עבר אז בואו נעשה את זה מחר וזהו |
|
|
| luckystrike |
שבעת הכוכבים פתוח בשבת גם
:) |
|
|
| yonih |
איפה?
למה?
מתי?
ואיפה השבעת כוכבים הזה? |
|
|
| Ariels |
קניון שבעת הכוכבים בהרצליה
נמצא ע"י האיצטדיון העירוני שלהם
ליד הכיכר איפה שמשרד הרישוי
קרוב לתחנת רכבת של הרצליה
תקנו אותי אם אני טועה |
|
|
| ripcurl |
שבעת הכוכבים זה מצויין!
רק תגידו שעה ומקום |
|
|
| nesher |
Looks Like Tel-Aviv is about to win,
yalla more votes...... |
|
|
| Dj-2TaLL |
אנשים!!!
אני בעד 7 הכוכבים ד"א...
זה הכי טוב לדעתי...
:)
אבל כמה דברים...
אל תגידו מחר היום יום ראשון...
תגידו תאריך...
לדוגמה: "בואו ניפגש ביום שני ה"24.6.56"
:) |
|
|
|
|