return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
[27-5-2005] Jimmy van M @ Panama (solo sessions) (pg. 2)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by GrooveCollect.
:cool:

idd alleen verkoop a/d deur.
moet geen probleem zijn, want het zal niet uitverkopen (hoop van wel uiteraard :D )


Ik heb al 2 bussen gecharterd met mensen uit vaassen hoor...

(ok ze denken dat ze naar een concert van jovink en de voederbietels gaan maar dat we daar niet heen gaan dat vertellen we ze wel als we in amsterdam zijn)
emre
quote:
Originally posted by magrec
Ik heb al 2 bussen gecharterd met mensen uit vaassen hoor...

(ok ze denken dat ze naar een concert van jovink en de voederbietels gaan maar dat we daar niet heen gaan dat vertellen we ze wel als we in amsterdam zijn)


Zijn er dan niet een paar Jovink remixes die gedraaid kunnen worden?
Tim81
Dit moet maar een goedmakertje worden van het mislopen van Sasha @ Fabric!
tijs08
quote:
Originally posted by Tim81
Dit moet maar een goedmakertje worden van het mislopen van Sasha @ Fabric!



dan heb je wel 10 van zulke feestjes nodig niet? :rolleyes:
emre
quote:
Originally posted by tijs08
dan heb je er wel 10 van zulke feestjes nodig niet? :rolleyes:


Faith my dear, faith ....

En nou ophouden over Fabric jah :sadgreen:
SnuggLe
quote:
Originally posted by emre
Zijn er dan niet een paar Jovink remixes die gedraaid kunnen worden?


"Ze was net 17, maar woog al 110, en ze wol met mien, buuten brommers kieken!"

Jovink & de Voederbietels - Brommers Kieken

Als iemand hem op mp3 wil, kan ik hem wel uppen op yousendit.com ;)
tijs08
quote:
Originally posted by emre
En nou ophouden over Fabric jah :sadgreen:


Tim begon ermee, hij brengt het kwaad zelfs buiten die ene thread... :nervous:
tijs08
quote:
Originally posted by SnuggLe

Jovink & de Voederbietels - Brommers Kieken

Als iemand hem op mp3 wil, kan ik hem wel uppen op yousendit.com ;)


Heb je die op je computer staaan??? pfff Bram Bram Bram
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
"Ze was net 17, maar woog al 110, en ze wol met mien, buuten brommers kieken!"

Jovink & de Voederbietels - Brommers Kieken

Als iemand hem op mp3 wil, kan ik hem wel uppen op yousendit.com ;)


op cd kwaliteit? Stuur hem dan ook ff naar jerry :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
op cd kwaliteit? Stuur hem dan ook ff naar jerry :D


http://s10.yousendit.com/d.aspx?id=...V12VWKVHXHOVK02

Daar kan Jerry hem ook vandaan halen :D

GrooveCollect.
Ik heb 'm binnen. :toocool:


quote:
Originally posted by emre
Kunnen we hier ook aanvraagjes doen voor jouw setje?
Zag op jouw board (lees ook weleens mee) dat je plaatjes aan kon doen voor je setje en hier doe ik graag aan mee :)


Je ben daar ook van harte welkom hoor. ;)
emre
quote:
Originally posted by GrooveCollect.
Ik heb 'm binnen. :toocool:




Je ben daar ook van harte welkom hoor. ;)


Ok zal ik ook ff in die thread replyen maar zal er ook ff bij zeggen dat het niet om de guestlist spots gaat ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement