|
[27-5-2005] Jimmy van M @ Panama (solo sessions) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
Ben benieuwd naar die set van je Jerry! :) Ga je daarin ook progressive draaien wat ouder is dan 4 jaar ofzo... vind de wat oudere progressive persoonlijk namelijk errg saai. Er gebeurt zo weinig in die nummers.
(zo nu staan al die panama threads ook weer bovenaan :p) |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by tijs08
(zo nu staan al die panama threads ook weer bovenaan :p) |
Jij doerak! |
|
|
| Djeebie |
| Ik ben hier ook zeker bij :) |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ik ben hier ook zeker bij :) |
Zeg nooit zeker :sadgreen: |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by emre
Zeg nooit zeker :sadgreen: |
Nee, daar heb je op zich wel een punt :p Maar mijn zaalvoetbalwedstrijden zijn gelukkig altijd op maandag t/m donderdag. Als je d'r bij bent (en daar gaan we wel vanuit) krijg je uiteraard wel je 7-uppie :cool: |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Als je d'r bij bent (en daar gaan we wel vanuit) krijg je uiteraard wel je 7-uppie :cool: |
:toocool: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ben benieuwd naar die set van je Jerry! :) Ga je daarin ook progressive draaien wat ouder is dan 4 jaar ofzo... vind de wat oudere progressive persoonlijk namelijk errg saai. Er gebeurt zo weinig in die nummers.
(zo nu staan al die panama threads ook weer bovenaan :p) |
Er is een periode waarin de progressive heel diep was met weinig fratsen ;) periode 1999-2002 denk ik maar wat daarvoor uitkwam is best melodieus hoor. Als ik die oude gu's hoor :cool: :cool: |
|
|
| magrec |
Vrijdag dus alweer feest in de panama :D :p
Heb er nu al zin in, goede muziek in beide zalen. |
|
|
| Dj Lex |
| Ik moet de volgende dag vroeg werken :( |
|
|
| Tim81 |
| Morgenavond lekker weer richting Panama! |
|
|
| GrooveCollect. |
tot vanavond allemaal.
ik heb er zin in. veel leuke oude dingen bij elkaar gezocht. :cool:
p.s. Onno, pm nog gelezen ? |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
tot vanavond allemaal.
ik heb er zin in. veel leuke oude dingen bij elkaar gezocht. :cool:
|
Zeker een kijkje nemen in de studio! |
|
|
|
|