|
[27-5-2005] Jimmy van M @ Panama (solo sessions)
|
View this Thread in Original format
| GrooveCollect. |
all sounds, one dj....
main room : Jimmy van M ( bedrock) 5 hour set
back room: Jerry ( Groovecollection classix set!) 5 hour set (shameless self-promotion) :D
doors open 22.30 hour
admission : 14 euro
visuals by Photonic

Er zijn ook gastenlijst plekken te verdien. :cool: hier |
|
|
| SnuggLe |
Spam :p
Nee hoor :) Wel vet dit, alleen jammer dat ik er niet bij kan zijn :( |
|
|
| Matthijs |
| Zeker wel vet, wordt moeilijk kiezen tussen zaal 1 en 2 op deze manier! ;) Ik heb m'n top3 in ieder geval aangevraagd! :D |
|
|
| Djeebie |
| Ik heb wel tentamens die week daarna, maar aan de andere kant... Iemand als Jimmy van M komt niet regelmatig deze kant op. Ik ga dan misschien toch maar :toothless |
|
|
| sndh |
| erg vet initiatief, wordt nog lastig kiezen tussen zaal 1 en 2! |
|
|
| Tim81 |
| Leuk, leuk, leuk!!!! |
|
|
| Partyhardy! |
| Van de partij! :) |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Tim81
Leuk, leuk, leuk!!!! |
Hoorn weer van de partij |
|
|
| emre |
Leuk maar die 14 euro p.p. gun ik je wel --> zeer goed initiatief dit!! Is er alleen verkoop aan de deur? |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | Originally posted by emre
Leuk maar die 14 euro p.p. gun ik je wel --> zeer goed initiatief dit!! Is er alleen verkoop aan de deur? |
:cool:
idd alleen verkoop a/d deur.
moet geen probleem zijn, want het zal niet uitverkopen (hoop van wel uiteraard :D ) |
|
|
| emre |
Kunnen we hier ook aanvraagjes doen voor jouw setje?
Zag op jouw board (lees ook weleens mee) dat je plaatjes aan kon doen voor je setje en hier doe ik graag aan mee :) |
|
|
|
|