|
זמני הגיע.. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SMoKeR |
אני לא ארבה במילים כי אני קצר בזמן
אבל מה שקורה לך משום מה קורה גם לי...אני עדיין אוהב תמוזיקה אבל עובר עליי משו מוזר כאילו מיום ליום אני מתנתק ממנה יותר ויותר...
=(
אני ארחיב על כך באחד מן הימים |
|
|
| Viber |
טיאסטו הזה אשם בהכול...
:whip:
:toothless |
|
|
| Glenn-Holmes |
משום מה כולם לאחרונה מתחילים להשתעמם מהמוזיקה האהובה עליהם
אז הרשו לי להוות קונטרה ולצאת בהכרזה
אני מטורף על אפליפטינג טראנס
כן
אני עדיין לא חושב שהסגנון הזה מת או דועך
פשוט אוהב את זה
אני חולה פרוגרסיב ולא משתעמם מהסגנון הזה
זה רק גודל עלי
אני חושב שהתקופה הנוכחית למוזיקה האלקטרונית היא תקופה מצוינת שבפורום הזה משתקף שהיא תקופה לא משהו כי הרבה אנשים עוברים כאן בחייהם כנראה תקופות לא טובות כרגע
אין בכל זה כדי לגרוע מיופיה של המוזיקה הזו אני קורא לכל אדם שקורא את הפוסט שלי ומזדהה איתו לכגתוב כאן את תגובתו כדי שגם למדוכאים תהיה תקווה שהנה יש עוד לא מעט אנשים שנהנים מאותם דברים שגם אתם פעם נהניתם
זה לא המוזיקה שמפסיקה לעניין...זה אתם שמפסיקים מסיבות אלו ואחרות להתעניין
אני איתכם ומקווה שזה רק עניין חולף
גם אם לא...אל תשכחו שזה היה הבית שלכם וזה עדיין הבית שלכם |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
משום מה כולם לאחרונה מתחילים להשתעמם מהמוזיקה האהובה עליהם
אז הרשו לי להוות קונטרה ולצאת בהכרזה
אני מטורף על אפליפטינג טראנס
כן
אני עדיין לא חושב שהסגנון הזה מת או דועך
פשוט אוהב את זה
אני חולה פרוגרסיב ולא משתעמם מהסגנון הזה
זה רק גודל עלי
אני חושב שהתקופה הנוכחית למוזיקה האלקטרונית היא תקופה מצוינת שבפורום הזה משתקף שהיא תקופה לא משהו כי הרבה אנשים עוברים כאן בחייהם כנראה תקופות לא טובות כרגע
אין בכל זה כדי לגרוע מיופיה של המוזיקה הזו אני קורא לכל אדם שקורא את הפוסט שלי ומזדהה איתו לכגתוב כאן את תגובתו כדי שגם למדוכאים תהיה תקווה שהנה יש עוד לא מעט אנשים שנהנים מאותם דברים שגם אתם פעם נהניתם
זה לא המוזיקה שמפסיקה לעניין...זה אתם שמפסיקים מסיבות אלו ואחרות להתעניין
אני איתכם ומקווה שזה רק עניין חולף
גם אם לא...אל תשכחו שזה היה הבית שלכם וזה עדיין הבית שלכם |
+1 (BIG TIME !) |
|
|
| m0sh |
אילן
אתה חושב שהאפליפטינג טראנס במצב טוב?
איפה אתה חי
מאוס לגמרי וכמעט כל האמנים משחזרים סמפלים.
אלעד , תרגיש טוב...תלך לפיסכולוגית תאמין לי - זה עושה רק טוב
ומוזיקה זה דבר מאד חשוב בחיים
תנסה מוזיקה קלאסית או משהו
radioheard
the verve - the drugs dont work |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by coby
בקשר למוסיקה, אני גם הגעתי למצב שקשה לי למצוא מוסיקה עם רגש שממש מדהימה אותי .. המוסיקה המודרנית מתחילה לשעמם
אני מציע לך לחפש קצת מוסיקה ישנה יש הרבה דברים ממש יפים.. אולי קטעים קלאסים אולי ג'אז ישן או דברים משנות השישים שבעים..
|
AMEN BROTHER !
זה גם התרופה שלי
הדיסקים של אבא :)
המלצה חמה:ארטה פראנקלין.מלכה !
סמוקר אני איתך
גם אותי זה משעמם ומי ששם לב אני כבר כמעט לא פה
אבל למזלי יש תמוסיקה שעדיין מחזיקה אותי.דווקא הצדדים היותר "מלוכלכים" שלה כמו ברייקביט ואלקטרו או הבאלאנס האחרון של קריס פורטייר שעדיין נותנים תחושה של משהו חי
טייסטו באמת אשם חחחחחחחח
ואלעד
אחי
ואללה גם לי היה את התקופה הזאת שהכל נראה זין
אין לי מה להגיד לך.תחכה שזה יעבור.ותעזר בחברים שלך כדי לעבור אותה.תמצא משהו להאחז בו
;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
אילן
אתה חושב שהאפליפטינג טראנס במצב טוב?
איפה אתה חי
מאוס לגמרי וכמעט כל האמנים משחזרים סמפלים. |
הבנתי כל זה בזמן שההאוס לסוגיו מחדש המון
give me a break!
אני לא קוטל פה
אני פשוט חושב שמשכל כל הזמן מחפש דברים חדשים מוצא את עצמו בדיוק כמו סוף הפוסט שלך
חוזר לשורשים
למוזיקה ישנה יותר
לא אומר שזה רע
אבל יש גם אנשים כמוני שחושבים שהאפליפטינג יפה גם כמו שהוא עכשיו
אהבה זה דבר אמיתי
וזה משיש לי עם המוזיקה האלקטרונית
רומן שאני רואה יותר ויותר שאני מתחיל להשאר לבד
איך ארמין מנגן מסחרי אם כולם נטשו תאפליפטינג?!
מוזר....
סתם מחשבה...
חברים אהבה זה אהבה
ואם מתאהבים בגלל יופי אחרי זה מחפשים את העומק וכרגע אני בשלב של השגרה
אני רגיל כבר
גם אתם הגעתם לשלב הזה
אצלכפם ההרגל גרם לשעמום
אצלי לא
ברגע שאני בלי אפליפטינג אני מתגעגע קשות
והגעגועים אצלי יוצרים רצון להתחדשות לחוויות חדשות
וקטעי מוזיקה חדשים זה ההתחדשות עבורי
אותה תופעה קוראת לי גם עם פרוגרסיב טראנס ופרוגרסיב האוס
משכן אני מוסלמי ככה שמותר לי לשאת כמה נשים
ובחודשים האחרונים ראיתי צמד בלונדיניות מדהימות גרובי ופאנקי האוס
פצצות לא נורמליות
נדלקתי עליהן ואני חושב שאני יצרף לי את שתי הנשים האלה לרזומה
כל משלא יכול לעשות תהשוואה שעשיתי....תשאלו את עצמכם מה מצב האהבה שלכם למוזיקה?
כנראה שזה היה סתם הדלקות
הייתם בתוך זה רק בשביל הסקס
אני מחפש קשר בעל משמעות
ואף אחד פה לא יקח את משיש לי עם המוזיקה
קשר אמיתי ואמיץ
תראו לי אישה שמסוגלת לדבר כזה |
|
|
| m0sh |
אילן כל מה שתגיד לא יגרום לי לשנות את הדעה
וגם מה שאני יגיד לא ישנה את הדעה שלך
אין קשר לאהבה
וכן בהאוס וגם פרוגרסיב טראנס יש יותר גיוון
היום אני בקושי שומע אפליפטינג ותאמין לי שאני אוהב
אל תשמעו רק מוזיקה אלקטרונית וזהו :D
Damein Rice - The Blower's Daughter
איזה שיר גדול |
|
|
| Shahar |
וואלה קראתי מה כתבת
מזה החרטות האלה נשמה מה אם אתה לא שומע מוזיקה אלקטרונית אתה פורש?
לפני חודש התלוננת שאין דיבורים על מוזיקה אלקטרונית
גם ככה חצי מהטרדי םזה טרדים לא קשורים אז שאר מה בעיה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הבנתי כל זה בזמן שההאוס לסוגיו מחדש המון
give me a break!
אני לא קוטל פה
אני פשוט חושב שמשכל כל הזמן מחפש דברים חדשים מוצא את עצמו בדיוק כמו סוף הפוסט שלך
חוזר לשורשים
למוזיקה ישנה יותר
לא אומר שזה רע
אבל יש גם אנשים כמוני שחושבים שהאפליפטינג יפה גם כמו שהוא עכשיו
אהבה זה דבר אמיתי
וזה משיש לי עם המוזיקה האלקטרונית
רומן שאני רואה יותר ויותר שאני מתחיל להשאר לבד
איך ארמין מנגן מסחרי אם כולם נטשו תאפליפטינג?!
מוזר....
סתם מחשבה...
חברים אהבה זה אהבה
ואם מתאהבים בגלל יופי אחרי זה מחפשים את העומק וכרגע אני בשלב של השגרה
אני רגיל כבר
גם אתם הגעתם לשלב הזה
אצלכפם ההרגל גרם לשעמום
אצלי לא
ברגע שאני בלי אפליפטינג אני מתגעגע קשות
והגעגועים אצלי יוצרים רצון להתחדשות לחוויות חדשות
וקטעי מוזיקה חדשים זה ההתחדשות עבורי
אותה תופעה קוראת לי גם עם פרוגרסיב טראנס ופרוגרסיב האוס
משכן אני מוסלמי ככה שמותר לי לשאת כמה נשים
ובחודשים האחרונים ראיתי צמד בלונדיניות מדהימות גרובי ופאנקי האוס
פצצות לא נורמליות
נדלקתי עליהן ואני חושב שאני יצרף לי את שתי הנשים האלה לרזומה
כל משלא יכול לעשות תהשוואה שעשיתי....תשאלו את עצמכם מה מצב האהבה שלכם למוזיקה?
כנראה שזה היה סתם הדלקות
הייתם בתוך זה רק בשביל הסקס
אני מחפש קשר בעל משמעות
ואף אחד פה לא יקח את משיש לי עם המוזיקה
קשר אמיתי ואמיץ
תראו לי אישה שמסוגלת לדבר כזה |
+++++++++++++++++++++++++++++++++++ 1 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
אילן כל מה שתגיד לא יגרום לי לשנות את הדעה
וגם מה שאני יגיד לא ישנה את הדעה שלך
אין קשר לאהבה
וכן בהאוס וגם פרוגרסיב טראנס יש יותר גיוון
היום אני בקושי שומע אפליפטינג ותאמין לי שאני אוהב
אל תשמעו רק מוזיקה אלקטרונית וזהו :D
Damein Rice - The Blower's Daughter
איזה שיר גדול |
אתה יודע מה המוזיקה הכי פחות מגוונת?
מוזיקה קלאסית אנשים יכולים להקשיב שעות לקטעים שמבחינת תווים הם ענקיים אבל מנוגנים רק על כלי אחד וזהו
ממש חסר כל גיוון
האם זה שולל את היופי של המוזיקה הזאת?
נקודה למחשבה לכל כותבי התלונות |
|
|
| princess cc |
עצוב....:sadgreen:
למרות שאני לגמריי מבינה אותך...
אני לא יודעת איפה הייתי בלי המוסיקה... כי תמיד שאני בדכאון/
מצוברחת/מאושרת או בכל מצב רוח אפשרי לטוב או לרע אני שומעת טראנס
אני בטוחה שזו רק תקופה קשה שאתה עובר ותחזור לעצמך באיזשהו שלב
כי מי שאוהב את המוסיקה אהבה אמיתית לא יכול להתנתק ממנה...
ואם לא... אז לא... תראה את זה כתקופה יפה שעברת וכעוד איזה שלב בחיים שעבר... שטויות לא קרה כלום:)
לגבי התקופה הקשה שאתה עובר אז אולי באמת כדאי שתדבר עם איש מקצוע
או אפילו עם חבר טוב... מישהו שאתה מרגיש חופשי לדבר ולספר לו הכל...
ותעשה לי טובה בלי שטויות... כימיקלים וכ"ו
זה... כמו שאמרת רק בריחה מהמציאות...
זה ייתן לך כמה שעות של אושר ואח"כ נחיתה מאוד קשה...
תמצא את עצמך במצב הרבה הרבה יותר קשה ממה שאתה נמצא בו היום
...לא שווה את זה ממש לא!!!!
תרגיש טוב מותק ותחזור אלינו מהר... נתגעגע
:) |
|
|
|
|