|
זמני הגיע..
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
אני רוצה לשתף אותכם במשהו מסוים שאני עובר בחצי שנה - שנה האחרונה,
יש כאלה שיגיבו בהבנה ויש כאלה שלא.. בכל אופן גם אני עצמי לא מבין..
אז תחשבו בבקשה לפני שאתם מגיבים..
ככה, כבר בערך שנה שאני מנסה לחזור לימי המוזיקה האלקטרונית. פשוט זה ואללה לא הולך.. אני כבר לא מתחבר למוזיקה הזו מכל צד.. תאמינו לי שאני מנסה.. האמת היא שכבר איבדתי עניין במוזיקה.. פשוט אין לי מושג למה..
אל תציאו לי דרכים מטומטמות איך לשנות את זה, כי אני לא אעשה את זה.
הגעתי להחלטה הזו ולמסקנה הזו בסופ"ש האחרון, היה לי המון זמן לחשוב
על המון דברים.. והגעתי לדיי הרבה מסקנות, אחת מהם שוואלה
מוזיקה - היא כבר לא בסדר העדיפויות שלי כרגע.. ואני סוחב את זה כבר המון זמן, להגיד לכם שנדבקתי למוזיקה שחורה - שקר, ישראלית - גם..
בכלל, עברתי דיי הרבה שינויים בשנה האחרונה מבחינת בן אדם, ואני עדיין נמצא בתהליך בלתי מובן, קשה ולא מובן כ"כ..
אני בתקופה דיי מגעילה שנמשכת כבר המון זמן
תקופה שבה אבדתי את השמחה שהיתה לי.. את הכח שהיה לי ואת הרצון..
בקיצר אני אוכל סרטים מכל מיני סיבות..
ולכן יש עלי המון השפעות לחצים שאני מעדיף לא לפרט..
אז אני אקצר ואומר את זה..
ח'ברה, החלטתי לפרוש מהפורום..
זה לא אומר שאני לא אכנס לפה יותר..
אני אקפוץ מידי פעם לביקורים.. אבל בקושי אהיה פעיל..
אני רק רוצה לציין שבמשך ה3 שנים האחרונות הפורום הזה היה חלק ממני..
הייתי מבלה פה דיי הרבה זמן במהלך היום שלי..
אם זה בלילה או לפנות בוקר.. הכרתי פה אנשים שאני לא אכיר בחיים..
אתם אחלה אנשים! ואני אוהב אותכם..
וזה שאני לא אהיה פה פעיל זה לא אומר שאי אפשר לזפזפ לי באי סי קיו
או להרים טלפון, לאלה שיש ת'מספר..
קיצ, ח'ברה
מקווה שזה רק תקופה והיא תעבור מהר
ואני אחזור אליכם במהרה עם שמחת חיים ועם הרבה כח.. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
קח קצת
prosac
הכל יעבור.
:disbelief |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
קח קצת
prosac
הכל יעבור.
:disbelief |
האמת היא שחשבתי על לקחת דברים אחרים
אבל עדיף לא לעשות את זה בזמן הצבא..
וגם זה בריחה מהמציאות..
אז עדיף שלא:P |
|
|
| Rising |
אלעד אח שלי אוהב אותך
אני לא יודע מה אתה עובר אבל אני מקווה שהכל יסתדר לך בחיים
תמיד תוכל לפנות אליי אם תצטרך משהו
חברך הנאמן אורן. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Rising
חברך הנאמן אורן. |
אורן יא סטניסלב :p
בכל מקרה אלעד ת'יודע שאנחנו פה בשבילך...
ואתה עדיין מוזמן לקפוץ לביקור מתי שבא לך
ואני עדיין אוהב אותך אפילו שאתה לא שולח לי הודעות יותר
והכי חשוב, תהיה בריא אחי, תהיה חזק...ומקווה שהכל יסתדר לך בחיים גבר.. |
|
|
| Flotser |
:crazy:
איזה שם בחרת לטרד חחחח
למה ראיתי
"זמני הגיע"
ואחרי זה כשעברתי עם העכבר על הלינק ראיתי את השורה הראשונה
"אני רוצה לשתף אותכם במשהו מסוים שאני עובר בחצי שנה - שנה האחרונה,
"
וישר נלחצתי כולי!!!!
:nervous:
אבל אחרי שקראתי הכל,
נשאר לי רק להגיד לך את האמת - שאתה אחד האנשים שאני הכי אוהב\מעריך פה בפורום,
ומכבד לגמרי שמוזיקה ירדה אצלך בעדיפויות, ומאחל לך המון בהצלחה!!
פעם הבאה אל תפחיד אותי ככה,
:wtf:
אהההה ונ.ב.
אורן יסטניסלב!
:p |
|
|
| Glenn-Holmes |
לא קל לקרוא מילים כאלה
אני לא יודע איפה אני יהיה בלי מוזיקה
אני ירגיש מאוד ריק...
בעצם כל משאתה תיארת שאתה מרגיש הייתי מרגיש בלי מוזיקה
כנראה שיותר מדי לחצים ותהליכים הוציאו ממך את ההנאה מהדברים שאהבת...
והפתרון הוא אולי איש מקצוע אבל לא בטוח שזה יחזיכר תאהבה למוזיקה
אבל אולי תמצא אהבות חדשות בדרך כל עוד יש משהו שאתה אוהב ומניע לך את החיים הכל כשר!
שיהיה בהצלחה
ואי אפשר בלי נימה מבודחת...
חצי שנה אחרונה?
זה מאז שהשתחררתי...מה עד כדי כך קשה לך בלי הפגישות בבית ליד? ;) |
|
|
| FreaKaZoid |
ביי אחי תחזור במהרה והכי חשוב תרגיש טוב!!!
אני אומר לך שיהיה לך הכי טוב שיכול להיות לך ואני מצטער שאתה עוזב לפני שהספקתי להכיר אותך... |
|
|
| DjChook |
אלעד, מקווים שתצא מזה מהר
LOVE U |
|
|
| Djsamorai |
אחי ...
אני בחלק מהדברים שרשמת כ"כ מבין אותך !
גם בישבילי השנה הזו הייתה כ"כ מגעילה ... וכ"כ לא ברורה . וביגלל המצב הזה הפסקתי לישמוע את המוזיקה שלי והיתעסק בזה בצורה יום יומית ..
אבל אני עדיין בטוח שזה אצלי בנשמה !!
ואני עדיין רוצה ליהיות חלק מהקטע הזה
וזה הדבר שמחזיק אותי ...
למרות שהוא די בדיכאון אצלי כרגע ...
אבל בקטנה אחי .. תנסה להיכנס לתקופה חדשה בחיים (כמה שזה לא קל)
זה מה שאני מנסה לעשות עכשיו וואלה אני די באמצע כזה ... עשיתי סיבוב לא נוראמלי בחייםשלי
כרגע אני מרגיש את זה הרבה לרע וקצת לטוב .. אבל אני מקווה שדברים ישתנו עם הזמן ..
מקווה שגם בישבילך זה יקרה אחי ! :) |
|
|
| coby |
אני לא יכול להגיד שאני מבין אותך לגמרה , לפי דעתי אל תחשוב יותר מידי על הבעיות שלך כי אפשר להתחרפן מזה..
פשוט אל תתייחס לדברים שמדכאים אותך..
בקשר למוסיקה, אני גם הגעתי למצב שקשה לי למצוא מוסיקה עם רגש שממש מדהימה אותי .. המוסיקה המודרנית מתחילה לשעמם
אני מציע לך לחפש קצת מוסיקה ישנה יש הרבה דברים ממש יפים.. אולי קטעים קלאסים אולי ג'אז ישן או דברים משנות השישים שבעים..
קיצר תרגיש טוב אחי |
|
|
| Sm0keMachine |
מה נסגר אתכם כולכם בדיכאון?!
ועוד בחגים... :D
קחו לכם איזה כדור חגיגת ושמעו סט של ארמין ויהיה בסדר :) |
|
|
|
|