return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
זמני הגיע.. (pg. 3)
View this Thread in Original format
m0sh
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה יודע מה המוזיקה הכי פחות מגוונת?
מוזיקה קלאסית אנשים יכולים להקשיב שעות לקטעים שמבחינת תווים הם ענקיים אבל מנוגנים רק על כלי אחד וזהו
ממש חסר כל גיוון
האם זה שולל את היופי של המוזיקה הזאת?
נקודה למחשבה לכל כותבי התלונות

איזה כלי אחד?!!
אתה יודע כמה כלים יש במוזיקה קלאסית?
מה אתה סטלן?
פחחחח איך אתה מעיז להשוות מוזיקה קלאסית לאפליפטינג טראנס שזה בסך הכל מלודיה באורך 16

תחשוב שבטהובן עשה סימפוניה וכתב תווים לכל כלי ביחד
כל ילד היום יכול לעשות מלודיה לטראנס


יאללה טראנס זה לא הכל
צאו כבר מהבועה
Glenn-Holmes
אתה מדבר על סימפוניות לכמות גדולה של כלים ואני מדבר גם על הדברים הפשוטים של המוזיקה הקלאסית
כנר שעומד על הבמה ופשוט מנגן
טוב לא פשוט אבל מנגן
Rising
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חברים אהבה זה אהבה
ואם מתאהבים בגלל יופי אחרי זה מחפשים את העומק וכרגע אני בשלב של השגרה
אני רגיל כבר
גם אתם הגעתם לשלב הזה
אצלכפם ההרגל גרם לשעמום
אצלי לא
ברגע שאני בלי אפליפטינג אני מתגעגע קשות
והגעגועים אצלי יוצרים רצון להתחדשות לחוויות חדשות
וקטעי מוזיקה חדשים זה ההתחדשות עבורי

אותה תופעה קוראת לי גם עם פרוגרסיב טראנס ופרוגרסיב האוס
משכן אני מוסלמי ככה שמותר לי לשאת כמה נשים
ובחודשים האחרונים ראיתי צמד בלונדיניות מדהימות גרובי ופאנקי האוס
פצצות לא נורמליות
נדלקתי עליהן ואני חושב שאני יצרף לי את שתי הנשים האלה לרזומה

כל משלא יכול לעשות תהשוואה שעשיתי....תשאלו את עצמכם מה מצב האהבה שלכם למוזיקה?
כנראה שזה היה סתם הדלקות
הייתם בתוך זה רק בשביל הסקס

אני מחפש קשר בעל משמעות

ואף אחד פה לא יקח את משיש לי עם המוזיקה
קשר אמיתי ואמיץ
תראו לי אישה שמסוגלת לדבר כזה


מזדהה :tongue2
princess cc
איזה לא קשורים אתם בחיי:whip:
הילד במשבר ואתם מתווכחים על סוגי מוזיקה?
טוב אילן הבנו שאתה אוהב אפליפטינג טראנס
זה לא אומר ששאר סגנונות המוסיקה פחות טובים מזה...
כמו שאתה אוהב / מעריץ / מאוהב / מכור לטראנס
אני יכולה להביא אנשים שבאותה מידה אוהבים / מעריצים / מכורים לסגנונות אחרים...
זה מה נקרא: היופי הוא בעיני המתבונן (או בעצם באוזניי המקשיב במקרה שלנו... וואטאבר)
בכל מקרה נעצור את זה פה...
ואם אין לכם איזו עצה חכמה או מילה טובה להגיד לסניפר שלנו


STFU!!!!!!!!!!!!!!!

תודה!!!!
m0sh
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה מדבר על סימפוניות לכמות גדולה של כלים ואני מדבר גם על הדברים הפשוטים של המוזיקה הקלאסית
כנר שעומד על הבמה ופשוט מנגן
טוב לא פשוט אבל מנגן


עדיף שלא תגיב וזהו.
Sniper
היי אנשים, כמו שהבטחתי קפצתי לביקור קצר

quote:
Originally posted by Shahar
וואלה קראתי מה כתבת
מזה החרטות האלה נשמה מה אם אתה לא שומע מוזיקה אלקטרונית אתה פורש?
לפני חודש התלוננת שאין דיבורים על מוזיקה אלקטרונית
גם ככה חצי מהטרדי םזה טרדים לא קשורים אז שאר מה בעיה


אני עדיין חושב שצריך לדבר פה יותר על מוזיקה אלקטרונית..
כמו שאמרתי לא רק, אבל עדיין זה אמור להיות פה הנושא המרכזי.
ואני פרשתי מפה כי לא מצאתי עניין בכלום, ואני עדיין לא מוצא עניין..
בלי לפגוע או משהו..
פשוט אני גם לא מוצא עניין לשבת על המחשב..

quote:
Originally posted by princess cc
עצוב....:sadgreen:
למרות שאני לגמריי מבינה אותך...
אני לא יודעת איפה הייתי בלי המוסיקה... כי תמיד שאני בדכאון/
מצוברחת/מאושרת או בכל מצב רוח אפשרי לטוב או לרע אני שומעת טראנס
אני בטוחה שזו רק תקופה קשה שאתה עובר ותחזור לעצמך באיזשהו שלב
כי מי שאוהב את המוסיקה אהבה אמיתית לא יכול להתנתק ממנה...
ואם לא... אז לא... תראה את זה כתקופה יפה שעברת וכעוד איזה שלב בחיים שעבר... שטויות לא קרה כלום:)
לגבי התקופה הקשה שאתה עובר אז אולי באמת כדאי שתדבר עם איש מקצוע
או אפילו עם חבר טוב... מישהו שאתה מרגיש חופשי לדבר ולספר לו הכל...
ותעשה לי טובה בלי שטויות... כימיקלים וכ"ו
זה... כמו שאמרת רק בריחה מהמציאות...
זה ייתן לך כמה שעות של אושר ואח"כ נחיתה מאוד קשה...
תמצא את עצמך במצב הרבה הרבה יותר קשה ממה שאתה נמצא בו היום
...לא שווה את זה ממש לא!!!!
תרגיש טוב מותק ותחזור אלינו מהר... נתגעגע
:)


תודה מותק..
אני דיי בכיוון של איש מקצוע, כמה שאני לא רוצה..
וגם דיברתי עם האנשים הכי קרובים.. הם מנסים לעזור
אבל העניין שאני כבר לא חושב שכלום יעזור..
כמו שרשמתי בהתחלה, בן אדם בשבלב מסוים מאבד תקווה ואמונה..
אני רק מחכה שהתקופה הזו תעבור..
היא הופכת אותי לבן אדם שטחי וממורמר..
לא כיף בכלל, וכמה שניסתי לשנות את זה לא הולך..
זה תהליך של המון המון המון זמן כמו שרשמתי בעבר.


בכל אופן אילן ומוש..
הטרד הזה לא אמור להיות ויכוח על איזה מוזיקה יותר טובה או מה יותר מורכב..
אני באמת מבקש ממכם את הטרד הזה תשאירו עד הסוף,
חשוב לי לקרוא איך אנשים מתמודדים עם המצבים האלה..
כי באמת שאני כבר עייף מכל המצב הזה..
אין לי כח נפשי ושלא נדבר על פיזי
להתמודד עם המצב הנ"ל..
כמו שכבר רשמתי הרבה אנשים לא יבינו את המצב שאני עובר
אני עצמי לא מבין..
Shahar
וואלה כפרה בהצלחה איפה שתהיה
אם אתה צריך משו תבוא לפה תמיד יעזרו לך
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Sniper בכל אופן אילן ומוש..
הטרד הזה לא אמור להיות ויכוח על איזה מוזיקה יותר טובה או מה יותר מורכב..
אני באמת מבקש ממכם את הטרד הזה תשאירו עד הסוף,
חשוב לי לקרוא איך אנשים מתמודדים עם המצבים האלה..
כי באמת שאני כבר עייף מכל המצב הזה..
אין לי כח נפשי ושלא נדבר על פיזי
להתמודד עם המצב הנ"ל..
כמו שכבר רשמתי הרבה אנשים לא יבינו את המצב שאני עובר
אני עצמי לא מבין..


למרות שיש לי מה להגיב למוש מאחר וגדלתי בבית שנושמים בו מוזיקה קלאסית כל היום אני יחכה שייפתח דיון בנושא הזה או טרד קשור אחר ויכבד את בקשתך
אם יהיה לי מה לתרום לטרד הזה אני יגיב...תאמת שאני מכיר תהרגשה אבל לא רוצה לדבר על זה מאחר ואני לא יודע אם זה יעזור....קשה לייעץ למישהו שלא באמת יודעים תבעיה שלו...אני עלול להחטיא בגדול
Flotser
אלעד.......

בדרך כלל, אפילו אם זה לא נראה ככה יש סיבה לכל דבר
לפעמים אתה נמצא המון זמן בהרגשה הרעה הזאת שכבר נראה לך שאתה מדוכא סתם ואפילו אין לך סיבה למה.....

חוץ מזה, כמו שד"ר פיל אומר בתוכנת שלו
לפעמים מתחילים משהו מסיבה אחת, אבל ממשיכים אותו מסיבה אחרת
אולי זה לא קשור תאמת....

כל מקרה ...
מה לדעתך הסיבה האמיתית שכל זה קורה לך, מה פתאום צריך להשתנות כדי שתצא מזה?


....................
אבל אני לא בן אדם שיכול לעזור לך,
כי אני נמצא במצב דומה כבר הרבה מאוד שנים,
זה יותר בא לי ב
on/off
אבל גם כשאני במצב רוח כללי טוב, עדיין בפנים זה מעיק עלי,
ודבר קטן שלא מסתדר מחזיר אותי חזרה לחרא.....
איש מקצוע עוד לא ניסיתי..... אני מסתפק בינתיים בתוכנית של ד"ר פיל
:p
Sniper
quote:
Originally posted by Flotser
אלעד.......

בדרך כלל, אפילו אם זה לא נראה ככה יש סיבה לכל דבר
לפעמים אתה נמצא המון זמן בהרגשה הרעה הזאת שכבר נראה לך שאתה מדוכא סתם ואפילו אין לך סיבה למה.....

חוץ מזה, כמו שד"ר פיל אומר בתוכנת שלו
לפעמים מתחילים משהו מסיבה אחת, אבל ממשיכים אותו מסיבה אחרת
אולי זה לא קשור תאמת....

כל מקרה ...
מה לדעתך הסיבה האמיתית שכל זה קורה לך, מה פתאום צריך להשתנות כדי שתצא מזה?


....................
אבל אני לא בן אדם שיכול לעזור לך,
כי אני נמצא במצב דומה כבר הרבה מאוד שנים,
זה יותר בא לי ב
on/off
אבל גם כשאני במצב רוח כללי טוב, עדיין בפנים זה מעיק עלי,
ודבר קטן שלא מסתדר מחזיר אותי חזרה לחרא.....
איש מקצוע עוד לא ניסיתי..... אני מסתפק בינתיים בתוכנית של ד"ר פיל
:p


תראה, מה צריך להשתנות?? המון דברים שהם מעבר ליכולת שלי לשנות לצערי.
תאמין לי שאני ניסיתי לחשוב איך אני משנה את הדברים האלה
ואין לי את האפשרות לשנות, כמו שכבר ציינתי אני לא מעונין לפרט מה גורם לי להגיע להרגשות האלה, כי זה נושאים די אישיים שאולי רק שני אנשים יודעים עליהם..
כמו שכבר רשמתי זה מצטבר ומצטבר

ובנוגע לפסקה האחרונה שרשמת, גם אני לפעמים נראה שאני במצב רוח טוב וסבבה אבל מבפנים אני יודע שזה לא נכון בדיוק..
המצב ממש לא פשוט, ולכן אני כמעט סגור על איש מקצוע, שגם זה בספק אם יעזור לי..

ובקשר לפסקה הראשונה שלך, אני גם מאמין בזה כי זה נכון כל דבר קורה בגלל סיבה מסוימת.. העניין שכמו שרשמתי למעלה זה לא דברים שאני גורם להם.. אני יוצא הכי בסדר בכל מה שאני עובר
והכל מתפוצץ לי בפנים.. וזה הרבה יותר מתסכל ממה שזה נראה..

Shahar
הלכת לפסיכולוג או משו?
אנלא מבין בדברים האלה אני לא זוכר פעם בחיים שלי שהייתי ראסמי עצוב
אנשים לא מבינים למה אני תמיד שמח
תכלס גם אני לא חחחחחחח
m0sh
אלעד תלך לפסיכולוג וזהו.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement