|
Wie gaat naar Wat op 4 Mei?
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
Donderdag 5 mei is het een feestdag en dat betekent eens lekker uitgaan op woensdag 4 mei:) Er zijn veel goede feestjes op die dag en ik zou eens willen weten waar jullie naartoe gaan?
Black Hole Night @ Kokorico > DJ Mark Norman, DJ Cor Fijneman, DJ Ton Tb, DJ Filip Delie, DJ Luc
The Nitric @ Oktoberhallen Wieze > Tomcraft, Mr Sam, George's, Renaat, Nico, Philip
Reverze 2 : Difference Accepted @ Sotto's > Dana, Ghost, Greg C, Furax Live, Coone, Franky Jones, Massiv vs The Rebel, Q-Ic
David Guetta @ La Rocca
2 Years Partysan - La Familia @ Versuz > Sharam Jey, Dave McCullen, Den Hétrix, Prinz, DJ Philip, Peter Luts, Jean, Redhead, Trish van Eynde & Sam Ostyn, Ghost, Stanny Franssen, ...
The Reunion @ DansSalon Eindhoven > Marco V & Benjamin Bates
In Surch Of Sunrise @ Matrixx Nijmegen > Tiësto & Jochen Miller
Manu Kenton's Birthday Party @ Lagoa > Ghost, Jamie Dill, Max Walder, Marco Remus, Manu Kenton
... |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik blijf thuis peins ik...
Schoolwerk, en de 5de DJ-contest in Sint-Truiden, en daar wil ik wel een beetje fris zijn :) |
|
|
| mellow_head |
Ikke voetbal kijke!
btw Sotto's is een kinderopvang, as ge daar naartoe gaat lach ik u ferm uit:stongue: |
|
|
| Aurélie |
| Nitric voor mij :cool: |
|
|
| Xilver |
| Probably nergens, eerst wa terug op financiële krachten komen ;) |
|
|
| djcresto |
| the nitric denk ik |
|
|
| emma |
ja, der is idd veel te veel te doen 4mei (ook 2many dj's @ culture club trouwens)
Ik weet nog niet of ik me die avond op belgische of nederlandse bodem ga bevinden.
Als ik in België ben ga ik naar La Rocca & als het Nederland is dan ga ik even naar een gratis 4-uur setje van Sander kleinenberg in Amsterdam |
|
|
| BZRK |
Ben gevraagd om mee te gaan naar Lagoa en ben er nog nooit geweest.
Dus we zullen wellicht es gaan zien of het daar echt zo erg gesteld is als beweerd wordt :) |
|
|
| New Wave |
| Hebben jullie in belgie op 4 mei geen dodenherdenking/kranslegging? |
|
|
| pooley |
Illusion of nitric
no idea yet |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by BZRK
Dus we zullen wellicht es gaan zien of het daar echt zo erg gesteld is als beweerd wordt :) |
op het gebied van drugs is wel redelijk erg gesteld, ja.
de muziek.. moet je voor zijn. heb me de laatste keer toch echt vermaakt, maar da's al een tijd geleden.
en de discotheek zelf.. de beste waar ik al ooit binnen ben geweest :)
wat betreft 4 mei.. die Nitric-toestand ziet er wel cool uit.
zal er van afhangen hoe het met mijn thesis gesteld is... |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by FUSyke
The Reunion @ DansSalon Eindhoven > Marco V & Benjamin Bates
|
half uurtje rijden, dus klinkt verleidelijk
maar er staat de dag er na ook 160 km op mijn koersfietske op het programma :wtf: |
|
|
|
|