| Shahar |
בזמן האחרון אני שם לב לקטעי פרוגרסיב טראנס שאפשר להסתכל עליהם גם כאהוס
לדוגמא
TDR - Smoked Out
Leama and Moor - Fact of The Matter
ועוד
ובלי קשר כבר הרבה זמן אני רואה שאני מתחבר לאהוס ואפילו נהנה במסיבות בימי חמישי בווקס יותר מבמסיבות שהלכתי בזמן האחרון בנקסט
ונראה לי שאנלא היחיד
גם צח נראה לי כבר הרבה זמן מחובר לאהוס
וגם יגאל
תקנו אותי אם אני טועה
יכוליות שפרוגרסיב טראנס פשוט הולך יותר לכיוון של אהוס?
אפילו השיחרור של
Arcadia
נחשב אהוס
וגם ניק וורן ניגן אותו בסט שלו וזה התאים
יש פה עוד כמה שהתחילו להתחבר גם לאהוס?
או כאלה שזה קרה להם כבר מזמן? |
|
|