return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
טראנס->אהוס
View this Thread in Original format
Shahar
בזמן האחרון אני שם לב לקטעי פרוגרסיב טראנס שאפשר להסתכל עליהם גם כאהוס
לדוגמא
TDR - Smoked Out
Leama and Moor - Fact of The Matter
ועוד

ובלי קשר כבר הרבה זמן אני רואה שאני מתחבר לאהוס ואפילו נהנה במסיבות בימי חמישי בווקס יותר מבמסיבות שהלכתי בזמן האחרון בנקסט
ונראה לי שאנלא היחיד
גם צח נראה לי כבר הרבה זמן מחובר לאהוס
וגם יגאל
תקנו אותי אם אני טועה

יכוליות שפרוגרסיב טראנס פשוט הולך יותר לכיוון של אהוס?
אפילו השיחרור של
Arcadia
נחשב אהוס
וגם ניק וורן ניגן אותו בסט שלו וזה התאים

יש פה עוד כמה שהתחילו להתחבר גם לאהוס?
או כאלה שזה קרה להם כבר מזמן?
m0sh
Arcadia
זה לא האוס

ולא נראה לי שגם הלימה ומור זה האוס
אבל לא בטוח כי לא שמעתי את זה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
Arcadia
זה לא האוס

ולא נראה לי שגם הלימה ומור זה האוס
אבל לא בטוח כי לא שמעתי את זה


אתה לא טועה מוש...
שניהם קטעים שיושבים על קצב מאוד גרובי
אבל בהחלט שתיהם הם פרוגרסיב טראנס

בארקאדיה לפחות הגרסה של אוזגור יושבת על קצב מאוד גרובי
המקורי הוא פרוגרסיב טראנס טהור

וניק וורן הרי נודע מאז ומתמיד כדי גיי שמנגן פרוגרסיב
אמנם בעיקר פרוגרסיב האוס אבל אני מבין שלעתים הוא חוצה תכביש ומנגן פרוגרסיב טראנס גם...
markfeldman
quote:
Originally posted by Shahar
בזמן האחרון אני שם לב לקטעי פרוגרסיב טראנס שאפשר להסתכל עליהם גם כאהוס
לדוגמא
TDR - Smoked Out
Leama and Moor - Fact of The Matter
ועוד

ובלי קשר כבר הרבה זמן אני רואה שאני מתחבר לאהוס ואפילו נהנה במסיבות בימי חמישי בווקס יותר מבמסיבות שהלכתי בזמן האחרון בנקסט
ונראה לי שאנלא היחיד
גם צח נראה לי כבר הרבה זמן מחובר לאהוס
וגם יגאל
תקנו אותי אם אני טועה

יכוליות שפרוגרסיב טראנס פשוט הולך יותר לכיוון של אהוס?
אפילו השיחרור של
Arcadia
נחשב אהוס
וגם ניק וורן ניגן אותו בסט שלו וזה התאים

יש פה עוד כמה שהתחילו להתחבר גם לאהוס?
או כאלה שזה קרה להם כבר מזמן?


איזה האוס בראש שלך ?!?!?!?!?

נראה לי הצבא טימטם אותך יופי...
Viber
quote:
Originally posted by markfeldman
נראה לי הצבא טימטם אותך יופי...


ונהפוך הוא
:)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Viber
ונהפוך הוא
:)


....מה זתומרת?
תסביר את עצמך
Viber
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
....מה זתומרת?
תסביר את עצמך


"נראה לי הצבא טימטם אותך יופי... "
^^
תהפוך במשמעות את הצבא ב"אותך" ויוצא לך: "ניראה לי כבר טימטמת את הצבא יופי"

עכשיו אפשר להמשיך

:D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Viber
"נראה לי הצבא טימטם אותך יופי... "
^^
תהפוך במשמעות את הצבא ב"אותך" ויוצא לך: "ניראה לי כבר טימטמת את הצבא יופי"

עכשיו אפשר להמשיך

:D




חחחחשום סיכוי שהייתי מבין בלי הסבר...
(בייחוד כי רשמת רק נהפוך הוא..לא הבנתי למה זה התייחס...)
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חחחחשום סיכוי שהייתי מבין בלי הסבר...
(בייחוד כי רשמת רק נהפוך הוא..לא הבנתי למה זה התייחס...)


אני עד עכשיו לא הבנתי מה הוא אמר...
Scorchio
לגבי
Fact Of The Matter
זה קטע מאוד גבולי למרות שהייתי שם אותו על קו הפרוגרסיב טראנס
אבל אני בהחלט עברתי שינוי משמעותי בעקבות ההליכה הרבה לווקס בחמישי
אני מאוד מתחבר כיום לטק האוס וגרוב ואלקטרו
יותר מעניין אותי כיום למקסס ולנגן את זה מפרוג טראנס

אגב ארקדיה זה האוס ועוד איך ואפילו אלקטרו האוס
והרמיקס של אוזגור הוא בכלל אסיד טק האוס
אל תתנפלו עליי
תשמעו את זה ותשוו


ושחר
ניק וורן נע בסט שלו בין המון סגנונות
מפרוגרסיב האוס דרך אלקטרו פרוגרסיב טראנס אסיד וטקנו
אז לא נכון להגיד שכל הסט שלו היו פרוגסיב האוס

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Scorchio
אגב ארקדיה זה האוס ועוד איך ואפילו אלקטרו האוס
והרמיקס של אוזגור הוא בכלל אסיד טק האוס



ממממ אוקיי....ארקאדיה אלקטרו האוס?
אני מניח שזה מוכיח שכל אחד מגדיר לעצמו את הסגנון של הקטעים שהוא שומע בדרכו האינדיבידואלית

ולכן הרשה לי להגיד שעבורי הרמיקס של אוזגור זה טק-פרוגרסיב
מבחינתי הסגנונות מזמן התערבבו ואמנם יש מאפיינים האוסיים (בעיקר הגרוב שיש לקטע שמתאפיין בעיקר בגרסה של אוזגור בבייסליין גרובי טקי ובסינט טקי משהו)

למה פרוגרסיב?
ככה אני מרגיש פשוט...בכל סשן לפני שהקטע מקבל תתפנית הטקית שלו יש מין התפתחות פרוגרסיבית עד המלודיה ואז מערבולת הטק מכה בנו
גרסה אדירה דרך אגב
m0sh
תמשיכו לבלבל בשכל...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement