return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 
טראנס->אהוס (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
טראנס והאוס זה שתי דברים שונים שחר
מלודיה זה לא הכל
כמובן שיש melodic house
ההאוס בדיעבד הוא הרבה יותר פשוט במבנה
וטראנס זה הרבה יותר שכבות של צלילים.
סטרינגים סינטים וכ"ו



עכשיו באתר פשוט רושמים כל סגנון שיש לו אלמנט בשיר
זה בכמו בIMDB
שירשמו על סרט הרבה סגנונות

וצח טוב שתיקנתי אותי


מי דיבר על מלודיות בכלל?
אני מדבר יותר על האלמנטים
ודווקא יותר על הבאס מאשר המלודיה
m0sh
מה הקשר של הבאס לטראנס או האוס
?
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
מה הקשר של הבאס לטראנס או האוס
?


זה היה רק דוגמא
אבל סתכל על הבייסליין של
HALCYON
הוא יכול להיות קטע אהוס לכל דבר
markfeldman
quote:
Originally posted by Shahar
זה היה רק דוגמא
אבל סתכל על הבייסליין של
HALCYON
הוא יכול להיות קטע אהוס לכל דבר


חבר'ה אתם לא תצאו מהויכוח הזה בחיים !

למי איכפת ?

שיקראו לזה מוסיקה קלאסית, על הזין שלי !

תנו לשמוע מוסיקה בשקט !
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
חבר'ה אתם לא תצאו מהויכוח הזה בחיים !

למי איכפת ?

שיקראו לזה מוסיקה קלאסית, על הזין שלי !

תנו לשמוע מוסיקה בשקט !


אם אתה כבר פה אני צריך לדברתך על קצונה
מי שיושב בכלא או יש לו תיק יכול להיות קצין?
ומי שהיה אצל קבן?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אם אתה כבר פה אני צריך לדברתך על קצונה
מי שיושב בכלא או יש לו תיק יכול להיות קצין?
ומי שהיה אצל קבן?


שחר?!?!

קצין?!?!?!

רבאק אני לא מעודכן מה עובר עליך? :crazy:
markfeldman
quote:
Originally posted by Shahar
אם אתה כבר פה אני צריך לדברתך על קצונה
מי שיושב בכלא או יש לו תיק יכול להיות קצין?
ומי שהיה אצל קבן?


חחחח

נראה לי שיהיה לו קצת קשה...
Shaharr
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר?!?!

קצין?!?!?!

רבאק אני לא מעודכן מה עובר עליך? :crazy:


חחחחחחחחח למה לא?????????

quote:
Originally posted by markfeldman
חחחח

נראה לי שיהיה לו קצת קשה...


יש מצב שתבודק תעניין ?
Sm0keMachine
שחר צא מזה.... :rolleyes:
markfeldman
quote:
Originally posted by Shaharr
חחחחחחחחח למה לא?????????



יש מצב שתבודק תעניין ?


שחר, אמרתי לך מזמן, אם זה היה תלוי בי הייתי שם אותך ת"פ שלי !

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
שחר, אמרתי לך מזמן, אם זה היה תלוי בי הייתי שם אותך ת"פ שלי !

נשמע לי כמו משהו שכל גורם אפשרי בצה"ל מהרמות הגבוהות ביותר היה עושה הכל כדי לטרפד:D
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
נשמע לי כמו משהו שכל גורם אפשרי בצה"ל מהרמות הגבוהות ביותר היה עושה הכל כדי לטרפד:D


חחחחחחחחחחח;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement