return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
טראנס->אהוס (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
תמשיכו לבלבל בשכל...

תמשיך לכתוב פוסטים שהדבר היחיד שברור מהם בוודאות היא שאין לך מושג מה להגיד חוץ מהערה שכל מטרתה הוא התנשאות נטו
אני מכבד את צח על משהוא אמר ואם לדעתו הקטע הוא אלקטרו האוס אפילו אז זהו זאת האמת שלו ואני יכול לחלוק על משהוא אומר ולהסביר את זה או להגיד שהוא סתם מבלבל במוח כמו שאתה אמרת
אז אני בוחר לבלבל תמוח בחזרה אבל לפחות ליצור איזשהו דיון

פוסטים כאלה כמו שלך ממיתים את הפורום הזה שכבר נמצא בחודשיים האחרונים בשלבי גסיסה
Sm0keMachine
טוב קודם כל אני יגיד לכם שלדעתי ארקדיה זה קטע פרוגרסיב טראנס..שמשתלב מצוין בסטים של ארמין ומארקוס שולצ..
אבל..
נכנסתי לאתר
www.dancerecords.com
שזה מבין האתרים הכי טובים לקניית תקליטים באינטנט..
והם מקטלגים את הקטע בסגנון

Deep Ethereal Electro Progressive House, Deep Techy Electro Progressive House

אז אני כבר לא יודע מה להגיד לכם:conf: :conf:
m0sh
עזוב זה
house rurhsdfhsdufhug uh urhuw
Shahar
גם הקבוצת שיחרור כתבה על זה
HOUSE
זה שאתם רגילים שארמין משלב את זה בין קטעי טראנס זה לא אומר שזה פרוגרסיב טראנס

נראה לי רק צח הבין תכלס תכוונה
ותכלס גם אני מאז שהתחלתי ללכת לווקס אני מתחבר יותר לאהוס ונהנה למקסס ולשמוע
m0sh
נו יופי וזה מה שחשוב
אני גם חושב שצח צודק אבל לא סגור על עצמי

ואילן כדאי שתרגע
מה אתה חושב שאתה בכלל שתגיד עלי כאלה דברים

אתה פה שממציא ומבלבל במוח עם כל מיני אגדות וסיפורים
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
ואילן כדאי שתרגע
מה אתה חושב שאתה בכלל שתגיד עלי כאלה דברים

אתה פה שממציא ומבלבל במוח עם כל מיני אגדות וסיפורים


עם כל הכבוד אני עם יגאל
אתה פותח תפה יותר מדי אתה מחפש לריב כל הזמן ופותח תפה יותר מדי ובסוף תצטער

ואם יש פה מישו שבאמת אומר דברים חכמים שאני תופס מהם זה יגאל
אז אל תנסה לקטול אותו
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Shahar
נראה לי רק צח הבין תכלס תכוונה
ותכלס גם אני מאז שהתחלתי ללכת לווקס אני מתחבר יותר לאהוס ונהנה למקסס ולשמוע


אתה בא לווקס היום אחי? :cool:
fusi
quote:
Originally posted by Shahar
עם כל הכבוד אני עם יגאל
אתה פותח תפה יותר מדי אתה מחפש לריב כל הזמן ופותח תפה יותר מדי ובסוף תצטער


?שחר אתה תשלח אליו אנשים או תארגן לו דקירה
:D
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אתה בא לווקס היום אחי? :cool:


היה כיףףףףףףף רצצצח אחי!!! :eyes: :eyes:

quote:
Originally posted by fusi
?שחר אתה תשלח אליו אנשים או תארגן לו דקירה
:D


חס ושלום צדיק :D
Scorchio
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ממממ אוקיי....ארקאדיה אלקטרו האוס?
אני מניח שזה מוכיח שכל אחד מגדיר לעצמו את הסגנון של הקטעים שהוא שומע בדרכו האינדיבידואלית

ולכן הרשה לי להגיד שעבורי הרמיקס של אוזגור זה טק-פרוגרסיב
מבחינתי הסגנונות מזמן התערבבו ואמנם יש מאפיינים האוסיים (בעיקר הגרוב שיש לקטע שמתאפיין בעיקר בגרסה של אוזגור בבייסליין גרובי טקי ובסינט טקי משהו)

למה פרוגרסיב?
ככה אני מרגיש פשוט...בכל סשן לפני שהקטע מקבל תתפנית הטקית שלו יש מין התפתחות פרוגרסיבית עד המלודיה ואז מערבולת הטק מכה בנו
גרסה אדירה דרך אגב


אין פה קשר להגדרה אינדיבידואלית
יש פה קשר למאפיינים של מוזיקה

אני יכול להגיד לך שבליינד אם הייתי שומע את הקטע הזה לפני חצי שנה הייתי אומר לך שהוא פרוגרסיב טראנס
מאז שהתחלתי ללכת לווקס ולשמוע מוזיקה שונה ומגוונת יותר
התחלתי להבין מה מאפיין טק האוס ואלקטרו
היום לדעתי האישית וגם גמו שירון הוסיף שבאתר
Dancerecords
כתבו שהקטע הזה הוא אלקטרו האוס
זה הז'אנר שלו

תראה למשל באותו אתר את
Fact Of The Matter
כתוב שזה
Progressive Trance

לא נכון להנעל לסגנון אחד רק בגלל שיש בו מלודיה שמתפתחת לאורך הטראק לא אומר מיידית שהוא פרוג טראנס
יש אלף שילובים וסגנונות שיכולים להכנס בטראק אחד

Shahar
quote:
Originally posted by Scorchio
אין פה קשר להגדרה אינדיבידואלית
יש פה קשר למאפיינים של מוזיקה

אני יכול להגיד לך שבליינד אם הייתי שומע את הקטע הזה לפני חצי שנה הייתי אומר לך שהוא פרוגרסיב טראנס
מאז שהתחלתי ללכת לווקס ולשמוע מוזיקה שונה ומגוונת יותר
התחלתי להבין מה מאפיין טק האוס ואלקטרו
היום לדעתי האישית וגם גמו שירון הוסיף שבאתר
Dancerecords
כתבו שהקטע הזה הוא אלקטרו האוס
זה הז'אנר שלו

תראה למשל באותו אתר את
Fact Of The Matter
כתוב שזה
Progressive Trance

לא נכון להנעל לסגנון אחד רק בגלל שיש בו מלודיה שמתפתחת לאורך הטראק לא אומר מיידית שהוא פרוג טראנס
יש אלף שילובים וסגנונות שיכולים להכנס בטראק אחד


מסכים עם כל מילה
וזה הכוונה של הטרד!!!
טראקים שכולנו קוראים להם פרוגרסיב טראנס פתאום נשמעים בכיוון של אהוס
לאט לאט הסגנונות מתקרבים אחד לשני..
לדעתי זה בנזונה שלטראק אחד יש אלמנטים של פרוגרסיב טראנס ושל אהוס
m0sh
טראנס והאוס זה שתי דברים שונים שחר
מלודיה זה לא הכל
כמובן שיש melodic house
ההאוס בדיעבד הוא הרבה יותר פשוט במבנה
וטראנס זה הרבה יותר שכבות של צלילים.
סטרינגים סינטים וכ"ו



עכשיו באתר פשוט רושמים כל סגנון שיש לו אלמנט בשיר
זה בכמו בIMDB
שירשמו על סרט הרבה סגנונות

וצח טוב שתיקנתי אותי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement