return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Next Sailing - Armin On A Boat!
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
מאחר ונמאס לי להיות זה שלא פותח תטרדים האלה רק כי אני מחכה לאישור רשמי של ההודעות
החלטתי שזה מספיק וודאי עבורי אחרי שאתמול בטי אל וי שמעתי על זה משתי מקורות אחד מהם של אנשי נקסט

אז ככה

7 ליולי
ההפלגה השנתית הקבועה של נקסט מקדימה הפעם המועד של אזור ספטמבר ולא אחר מאשר יקירינו ארמין הולך להיות עליה

תאמת אני כותב על זה וחושב לעצמי בטח אנשים כאן עלולים להגיב שזה כבר לא מעניין אותם סגנון המוזיקה הזה...מחשבה מוזרה

אניווי תאספו תכסף למיטב זכרוני מפעמים שעברו זה עולה אם משיגים מספיק אנשים לחדר 750 ש"ח לכל אחד ל-2 לילות אם שוב זכרוני לא מטעה אותי יכול להיות 3 לילות
ותיקי נקסט זה המקום עבורכם להגיב...סורי אני בסה"כ שנה + עם נקסט
לא מספיק כדי לזכור את זה כנראה:)


בכל מקרה אני שם אם זה יתברר כנכון
כרגע אפשר להגיד שזה כנראה נכון
שווה לעקוב אחרי התפתחויות
Star
טוב בתור מישהו שהיה באחת ההפלגות האלו של (נקסט) בזבוז גמור של כסף
ליין אפ מגעיל (פסיכודלי) אנשים מגעילים ביותר (שמעונים) מכות קללות
שעמום אחד גדול ענק
בדיקות בתיקים של היס"מ חחח ומה אני יגיד לכם קיצור הטיולים של נקסט לחו"ל ממש מגעילים
אפילו המסיבה באיי נאפה הייתה אכזבה טוטאלית היה עדיף את המסיבות בחוף הפאפיה באילת


אותי שנית הם לא יראו :whip:
Shahar
אם חוזרים הבית בשבת בלילה אני באאא
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Star
טוב בתור מישהו שהיה באחת ההפלגות האלו של (נקסט) בזבוז גמור של כסף
ליין אפ מגעיל (פסיכודלי) אנשים מגעילים ביותר (שמעונים) מכות קללות
שעמום אחד גדול ענק
בדיקות בתיקים של היס"מ חחח ומה אני יגיד לכם קיצור הטיולים של נקסט לחו"ל ממש מגעילים
אפילו המסיבה באיי נאפה הייתה אכזבה טוטאלית היה עדיף את המסיבות בחוף הפאפיה באילת


אותי שנית הם לא יראו :whip:


אבי

זה ארמין

כוס אומו כל משמסביב
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אבי

זה ארמין

כוס אומו כל משמסביב


אמת ידידי !

יש ארמין, אני לא רואה אף אחד ממטר !!!!

אני שם !

(בתקווה שזה יצא לפועל...)

ובינתיים למען שימור תיאבונכם... תמונה מיום שבת האחרון בחגיגות לציון "יום המלכה" ההולנדית.

oXygen_tEAM
מארק התכוונת להגיד
"יום המלך ההולנדי" תכלס
:D
markfeldman
quote:
Originally posted by oXygen_tEAM
מארק התכוונת להגיד
"יום המלך ההולנדי" תכלס
:D


שלילי, יש להם מלכה אמיתית !
oXygen_tEAM
quote:
Originally posted by markfeldman
שלילי, יש להם מלכה אמיתית !


hehe LOL :tongue3
אני יודע שיש להם...לא נורא - לא זרמת עםהקטע... :rolleyes:
markfeldman
quote:
Originally posted by oXygen_tEAM
hehe LOL :tongue3
אני יודע שיש להם...לא נורא - לא זרמת עםהקטע... :rolleyes:


טוב, נו, לפעמים אני קצת איטי...

אין ספק ! מלך מלך !
MASTERsplinter
אני שונא את הצבא..
כל כך הייתי בא לזה..
החיים קשים..
יהיה טוב :)

Black Dragon
נכון לעכשיו... ינגנו בהפלגה

HALPERIN
INNER & OUTER
MARCO V !!!!
ARMIN VAN BUUREN !!!!!!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Black Dragon
נכון לעכשיו... ינגנו בהפלגה

HALPERIN
INNER & OUTER
MARCO V !!!!
ARMIN VAN BUUREN !!!!!!


אלי כמו שכבר אמרתי לך
השם האחרון לבד מספיק לי כדי להגיע
אבל יהיה נחמד לשמוע שוב את מרקו וי
והזדמנות לשמוע את יאנר ואאוטר לראשונה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement