|
Trance addicts på msn? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by dbl
va snäll och säg vem ni e bara om ni lägger till mig :) |
Är så kul när nån med email-address "[email protected]" och nick "OMG, LAst night was omgz0r!! | *insert random lyrics*" bara ploppar upp och börjar prata... eh.. :D |
|
|
| Pjox |
Kan ju inte vara sämre jag..
Här kommer en väldigt otippad hotmail adress.. *trummvirvel*
[email protected]
nej nej vill inte ha uppmärksamhet... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Är så kul när nån med email-address "[email protected]" och nick "OMG, LAst night was omgz0r!! | *insert random lyrics*" bara ploppar upp och börjar prata... eh.. :D |
har ju hänt en del gånger att nån har lagt till mig och så har jag inte brytt mig om att kolla vem det e.. sen efter nån vecka så skriver dem och frågar vem man e.. haha |
|
|
| November |
[email protected]
Bara adda på :D
hotmailadressen e en aning barnslig javisst.. den är typ lika gammal som internet :p |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by bAbYtHug
yeh maybe I do:disbelief ;) :wtf: |
you must be a real thug then :p
[email protected] |
|
|
| DjAviander |
:rolleyes:
Sämre ska ju inte jag vara heller:
[email protected]
Adda loss. |
|
|
|
|