|
Trance addicts på msn? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
ska väl inte va sämre jag...
ee eff bee underscore vizay at hett brev dot com
(mao. [email protected] ;))
men snälla säg vad ni heter på TA om ni addar mig, jag har runt 140 pers å hålla reda på på min jävla lista :p (hmmm rensningsdags? :rolleyes: ) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Vizay
ska väl inte va sämre jag...
ee eff bee underscore vizay at hett brev dot com
(mao. [email protected] ;))
men snälla säg vad ni heter på TA om ni addar mig, jag har runt 140 pers å hålla reda på på min jävla lista :p (hmmm rensningsdags? :rolleyes:) |
Jag tycker det är rätt gulligt att du inte ens lyckades med en :rolleyes: thihi |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by jofawe
Jag tycker det är rätt gulligt att du inte ens lyckades med en :rolleyes: thihi |
Jaaaaa mobba Vizizen :D |
|
|
| Vizay |
| vadå, vad menar ni? :rolleyes: |
|
|
| Cloudburst |
msn-bombardering om 10,9,8,7,... :p |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
msn-bombardering om 10,9,8,7,... :p |
ähhh vaddå :p |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
msn-bombardering om 10,9,8,7,... :p |
Hahaha värkar som om det är jobbigt att vara en söt tjej här på sweta :p |
|
|
| keddo |
| quote: | Originally posted by Pjox
Hahaha värkar som om det är jobbigt att vara en söt tjej här på sweta :p |
jobbigt ?! jag tror knappast att någon mår dåligt av lite uppmärksamhet ;D hehehe
varför är inte de här forumet fyllt av söta tjejer istället för medelsålders trance-geeks! (inkl mig) whyyy :toothless |
|
|
|
|