|
Trance addicts på msn? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| bAbYtHug |
| quote: | Originally posted by Amnezia
[email protected][/email]
finns nog i minst 5 sånna här trådar nu:wtf: |
hey..ur from Orebro rite?? I'll add u or if u wanna holla hit me up on
[email][email protected], haven't met any swedish ta's yet so it would be kewl..:) :clown: |
|
|
| Laszlo |
MSN suger, men ändå: [email protected]
På något jävla vänster suger den upp all mitt minne - och då har jag ändå en värstingburk...norton är ständigt uppdaterat så jag antar att det inte är något virus som ligger och lurar i bakgrunden....ICQ (miranda) is the :) |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Laszlo
MSN suger, men ändå: [email protected]
På något jävla vänster suger den upp all mitt minne - och då har jag ändå en värstingburk...norton är ständigt uppdaterat så jag antar att det inte är något virus som ligger och lurar i bakgrunden....ICQ (miranda) is the :) |
Norton suger upp all minne den med.. :p
(jag håller med, Miranda äger) |
|
|
| ShyTrance |
| y_a_fernando at hotmaildotcom |
|
|
|
|