|
רעש בגעש! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Pinto |
מתקלטים שם כל התקליטנים של BU99
גוטמן, גיטלמן, אמיר חממי ארתור גורדון בקיצור כל התקלטנים שלהם ואייל ואורן ברקן
המסיבה בהאנגר 11 היא ביחד עם במועדון TLV
כניסה - 60 ש"ח |
|
|
| Ariels |
אם אתם כל כך שונאים אותם
איזה די ג'יים בארץ אתם כן מעריכים
ישראליים |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by Pinto
ואייל ואורן ברקן
|
אמרת את מילות הקסם....
אני מציע שמי שהולך לחרא הזה לא ניתן לו להיכנס יותר לפורום
לאקי אתה איתי? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Pinto
מתקלטים שם כל התקליטנים של BU99
גוטמן, גיטלמן, אמיר חממי ארתור גורדון בקיצור כל התקלטנים שלהם ואייל ואורן ברקן
המסיבה בהאנגר 11 היא ביחד עם במועדון TLV
כניסה - 60 ש"ח |
גילאים...? |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by Ariels
אם אתם כל כך שונאים אותם
איזה די ג'יים בארץ אתם כן מעריכים
ישראליים |
ארן לביא
גיל שוורץ =) חחח
האמת שאני אוהב גם את ספוילד |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
גילאים...? |
ט'-יב' |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
ארן לביא
גיל שוורץ =) חחח
האמת שאני אוהב גם את ספוילד |
רגע רגע...
זאת הייתה ירידה?
ינקניק :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
אמרת את מילות הקסם....
אני מציע שמי שהולך לחרא הזה לא ניתן לו להיכנס יותר לפורום
לאקי אתה איתי? |
אשכרה...
:)
בקשר לשאלה שלך אריאל
אני מעריך מעט מאוד דיג'יים בארץ...
אורן ואייל - הסיבה ידועה
רוברט גיטלמן עוד פעם הערכתי אותו עד ש
:
הייתי בהופעה שלו וחוץ מזה שהוא היה מעודכן שזה היה יתרון הוא מיקסס חרא - ציוד חרא חלקו עם דיסקים ואפילו הם קפצו לו
ממש לא מקצוען ועוד אחד שנחשב לאחד הטובים בארץ
אשכרה בושה למדינה
עוד סיבה זה הסיפור ש
VMAN
סיפר עליו שנשמע לי הגיוני מאוד
ועוד משהוא שאני לא יודע אם שמעתם
הוא מוריד טראקים מהאינטרנט
כאילו זה הדבר הכי מצחיק ששמעתי בעולם
דיג'יי מהטופ "יענו" שבארץ משיג את הטראקים שלו מהאינטרנט וצורב על דיסקים
ברור שאני לא אומר שאת כולם אבל אני יודע שלפחות חלק הוא משיג ככה
הוא בעצמו אמר את זה
עידן גוטמן עוד קונה באמסטרדם קצת חומר אבל להוריד מהאינטרנט
???
תחשוב שבח"ול יידעו שאחד הדיג'יים הטובים בארץ משיג את החומר שלו מהאינטרנט
עכשיו בלי כל קשר :
גוטמן מתקלט נחמד מאוד - והוא גם מסומם לפי דעתי רוב הזמן שהוא מתקלט
אם מישהוא ראה אותו פעם הוא בטח יודע למה אני מתכוון
ארתור גורדון - בדרך כלל אני אוהב אותו
קצת ממוסחר אבל שמעתי שהוא נחמד והמיקסים שלו חלקים בדרך כלל
אלה גוטמן - בעיקר בגלל שהיא משלבת סגנונות מצוין
יהל - בתור דיג'יי בסדר אבל יכול להשתפר , אני מת עליו בתור מפיק ויוצר
זהו בערך
וגיל - עוד לא הורדתי סט שלך !
אני מקווה שתעלה את החדש |
|
|
| Gil Shwarts |
לאקי אני מחכה למישהו שייתן לי מספיק מקום...
זה לא צחוק אחי
160 מגה :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לאקי אני מחכה למישהו שייתן לי מספיק מקום...
זה לא צחוק אחי
160 מגה :) |
מקווה שתמצא
כי לא הצלחתי להתחבר אז
:) |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
רגע רגע...
זאת הייתה ירידה?
ינקניק :) |
לא אחי זה היה ברצינות :rolleyes: |
|
|
|
|